Kom dan even langsbrengen als je niet meer gaat versturen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:25 schreef -Sigaartje het volgende:
Daar kom je nu pas mee. Ik heb er als amateur-astronoom nog zes liggen. Die ga ik natuurlijk niet meer versturen.
Mijn uurtarief is 80 euro en benzine 1 euro per kilometer. Wat is je adres?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:30 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Kom dan even langsbrengen als je niet meer gaat versturen.
Waarom zou je daar geld voor rekenen, je hebt er 6 liggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:42 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Mijn uurtarief is 80 euro en benzine 1 euro per kilometer. Wat is je adres?
Ga ergens anders lopen trollen joh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:43 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom zou je daar geld voor rekenen, je hebt er 6 liggen
Jij bent degene die hier loopt te trollen, iemand maakt een topic dat hij geen eclipse bril kan vinden en dan ga jij doodleuk posten dat je er 6 hebt. Stoer hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen trollen joh.
Waar woon je? Dan kom ik ze alle 6 wel van je overnemen zonder al die rompslomp.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:42 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Mijn uurtarief is 80 euro en benzine 1 euro per kilometer. Wat is je adres?
Ik bied aan om er 7 te halen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar woon je? Dan kom ik ze alle 6 wel van je overnemen zonder al die rompslomp.
Dan haal ik die 6 op bij sigarenmans (telefoon wilde er sigarenbandjes van maken, wat is dat) dan kom je die 6 bij mij halen voor, laten we zeggen, een euro of ¤6000,- en vervolgens haal jij er nog 1 ergens anders.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik bied aan om er 7 te halen!
Ben jij stiekem makelaar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan haal ik die 6 op bij sigarenmans (telefoon wilde er sigarenbandjes van maken, wat is dat) dan kom je die 6 bij mij halen voor, laten we zeggen, een euro of ¤6000,- en vervolgens haal jij er nog 1 ergens anders.
Ik begrijp handel. Ik maak ecplisebrillen betaalbaar voor iedereen door er 6 tussenpersonen tussen te zetten.quote:
Jij doet Gods werk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik begrijp handel. Ik maak ecplisebrillen betaalbaar voor iedereen door er 6 tussenpersonen tussen te zetten.
Ik denk dat God en ik fundamenteel verschillen van opvatting en dat ik als zodanig nooit welkom zal zijn in het paradijs. Ik zie het gewoon niet, zelfs al zou ik het graag willen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jij doet Gods werk.
Ik heb geen zin meer na de traumatische ervaring van vandaag op de dagbesteding. Ik vraag me af of het een teken was.
Wie weet staan wij op het eind oog in oog met de beheerder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik denk dat God en ik fundamenteel verschillen van opvatting en dat ik als zodanig nooit welkom zal zijn in het paradijs. Ik zie het gewoon niet, zelfs al zou ik het graag willen.
Beheerder worden hier is zo'n beetje dat dilemma van koning zijn van de hel of een dienaar in de hemel. Ik heb geen idee man, inherent wil ik het allebei niet. Maar ik zou ook geen koning van de hemel willen zijn. Ergens heb ik een existentieel probleem. Daarom zit ik hier en doen ze wat ze doen met mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:35 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wie weet staan wij op het eind oog in oog met de beheerder.
Zou jij beheerder willen worden? Wat denk jij wat de beheerder van mij wil? Hij heeft gewoon iemand vermoord om mij een lesje te leren.
Ja, maar wat kwam eerst. De beheerder of ons existentieel probleem? Hebben zij het probleem niet voor ons gemaakt? Ik zou graag gewoon koning van mezelf willen zijn. Dat ik een klein beetje land had, waar ik kon bepalen wat gebeurde. Al was het 40 vierkante meter. Dan ging ik daar bed liggen en kwam ik er nooit meer uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beheerder worden hier is zo'n beetje dat dilemma van koning zijn van de hel of een dienaar in de hemel. Ik heb geen idee man, inherent wil ik het allebei niet. Maar ik zou ook geen koning van de hemel willen zijn. Ergens heb ik een existentieel probleem. Daarom zit ik hier en doen ze wat ze doen met mij.
Ik ben even op bezoek in Nederland. Mijn huis in Spanje zal wel veilig blijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:40 schreef Fushia2 het volgende:
Niet morgen de eclipse meemaken in een zwembad ergens in Spanje
Als ik de dromen en visioenen juist heb weten te interpreteren, was ik een onhandelbaar pestjong die alleen maar aan zichzelf dacht. Dat heeft erin geresulteerd dat de beheerder een wereld heeft geschapen waarin ik gevangen zit tot ik mijn lesjes heb geleerd. Dat ga ik echter niet doen, want wat de beheerder ertoe heeft gezet om dit te maken, gaat hij ook nooit meer loslaten. Het is een soort kobayashi maru waarbij de maker nooit overtuigd zal raken van het resultaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:41 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, maar wat kwam eerst. De beheerder of ons existentieel probleem? Hebben zij het probleem niet voor ons gemaakt? Ik zou graag gewoon koning van mezelf willen zijn. Dat ik een klein beetje land had, waar ik kon bepalen wat gebeurde. Al was het 40 vierkante meter. Dan ging ik daar bed liggen en kwam ik er nooit meer uit.
Vermoeiend mannetje die hele kut beheerder. Ik ben er helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ik de dromen en visioenen juist heb weten te interpreteren, was ik een onhandelbaar pestjong die alleen maar aan zichzelf dacht. Dat heeft erin geresulteerd dat de beheerder een wereld heeft geschapen waarin ik gevangen zit tot ik mijn lesjes heb geleerd. Dat ga ik echter niet doen, want wat de beheerder ertoe heeft gezet om dit te maken, gaat hij ook nooit meer loslaten. Het is een soort kobayashi maru waarbij de maker nooit overtuigd zal raken van het resultaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |