SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahha, dat vissen had ik al snel in de gaten. Ik zwom ergens en kon toen een vis vangen. Handig. Ik krijg dat gewone vissen ook niet voor elkaar.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
Voor wie vissen irritant vind, en soms moet je helaas een vis vangen: je kunt ze ook vangen terwijl je zwemt
Was gisteren met Unga Bunga aan het vissen voor een quest, en nadat de vis voor de zoveelste keer ontsnapt was, en ik ongeveer zo:![]()
op de bank zat, had ik een heldere ingeving
, en ik dacht 'misschien kun je vissen ook handmatig vangen, net zoals alle over dieren in de game'.
En eureka, dat kon
Kan nu eindelijk, na 185 uur, Unga Bunga summonen voor gevechten
Miep daarentegen nog steeds niet, die is continue op missie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:09 schreef Morri2 het volgende:
Volgens mij is er bij mij de quest van Kamu gebugged
Was dat niet zo'n Greymane kamp missie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je in je kamp eerst een boerderij met veld moet maken?
Dat maken gaat via dat Dispatch menu (op de map op je kamp op driehoekje drukken en dan naar Missions).
Dan moet je 8 of 10 Greymanes selecteren, waarvan minimaal 1 met de vereiste skill.
En na x uren is het af.
En dan kun je ze planten op het veld.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Misschien later? Ik moet appels plukken. Maar als ik naar die boerderij ga dan kan ik daar niks.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n Greymane kamp missie?
Dat je in je kamp eerst een boerderij met veld moet maken?
Dat maken gaat via dat Dispatch menu (op de map op je kamp op driehoekje drukken en dan naar Missions).
Dan moet je 8 of 10 Greymanes selecteren, waarvan minimaal 1 met de vereiste skill.
En na x uren is het af.
En dan kun je ze planten op het veld.
Je moet Greymanes er heen sturen met een missie, je moet er niet zelf heen gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:14 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Misschien later? Ik moet appels plukken. Maar als ik naar die boerderij ga dan kan ik daar niks.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:14 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Misschien later? Ik moet appels plukken. Maar als ik naar die boerderij ga dan kan ik daar niks.
Die appels plukken moet je wel zelf doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Je moet Greymanes er heen sturen met een missie, je moet er niet zelf heen gaan.
In je eigen kamp moet jezelf appels plukken niet bij die boerderij.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Die appels plukken moet je wel zelf doen.
Duurt alleen best een tijd voordat er een boom gegroeid is.
Ondanks dat ik Vertilizer gebruikt heb.
Net even gekeken en ja, de dispatch werkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
Dat er 2 appelplukmissies zijn, waarvan je er een zelf moet doen en een via Dispatch maakt het hier wel wat verwarrend ja
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:12 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Net even gekeken en ja, de dispatch werkt.
Dan is er die andere ook nog. Die Ben met z'n farm. Ook een dispatch, maar eigenlijk is het ook niet duidelijk welke je moet hebben bij die boerderij. Ik heb ze maar allebei aangezwengeld.
Met de nadruk op lijktquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:03 schreef DKUp het volgende:
Chapter 8
Eindelijk eens Pailune zijmissies doen. Hernand lijkt klaar buiten de santums.
Dit was inderdaad de heks die ik had gemist. Best bizar dat je in het spel zo makkelijk essentiėle content per ongeluk kunt missen.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb er ook 8.
4 in Hernand, 4 in Pailune.
In Pailune had ik bij 2 Sanctums alle vijanden gedood, maar kreeg melding dat ik niet kon cleansen.
Bij toeval via een marker op de map een npc geholpen, die bleek heks Bari te zijn, en toen unlockte die quest.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Locatie heks Sylvia:Oh , deze had ik toch wel ontmoet, in het hele begin inderdaad, maar dat was ik even vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.greetings and salutations
Vissen is heel makkelijk in het spel. Je hoeft alleen de hengel in de tegenovergestelde richting te houden van waar de vis naartoe zwemt en te wachten tot het gespetter in het water stopt. Daarna kun je de vis gewoon binnenhalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:54 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Hahha, dat vissen had ik al snel in de gaten. Ik zwom ergens en kon toen een vis vangen. Handig. Ik krijg dat gewone vissen ook niet voor elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |