Je kunt ze niet alleen summonen, maar ook gewoon tussen de characters switchen, zoals in GTA 5. Dan kun je ook hun gear en wapens aanpassen, inclusief spullen die Kliff zelf niet kan equippen. Ik neem aan dat je dat bedoelt?quote:Op maandag 11 mei 2026 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
Kun je van Unga en Damiane eigenlijk ook het armour en de wapens veranderen en aanpassen?
Nooit aandacht aan besteed omdat Miep altijd op missie is (ik denk dat ze vreemd gaat), maar nu ik sinds kort Unga unlocked heb en hem kan summonen, zie ik nergens een optie?
Bij Inventory kan ik switchen tussen Kliff, mijn peerd, special mounts, en pets.
Maar geen comrades.
Terwijl ik wel wapens en gear gevonden heb voor hen
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 11 mei 2026 22:42 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Je kunt ze niet alleen summonen, maar ook gewoon tussen de characters switchen, zoals in GTA 5. Dan kun je ook hun gear en wapens aanpassen, inclusief spullen die Kliff zelf niet kan equippen. Ik neem aan dat je dat bedoelt?
Op PC op F1 drukken, daarna de muisknop los laten in plaats van op summon te klikken.quote:
Zal eens kijken voor consolequote:Op maandag 11 mei 2026 22:49 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Op PC op F1 drukken, daarna de muisknop los laten in plaats van op summon te klikken.
Bekijk deze YouTube-video
Die heb ik al 'vrij vroeg' unlocked, maar ze is continue op een missie bij mijquote:Op maandag 11 mei 2026 22:52 schreef -Deluzion- het volgende:
Damiane vecht zoals Ciri in Witcher 3, lekker snel en zo. Als je dubbel klikt op dodgen , dan ghost je alle kanten op, tof gemaakt, en erg nuttig.
Ik geloof dat ze weer beschikbaar is na chapter 8 als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heb ik al 'vrij vroeg' unlocked, maar ze is continue op een missie bij mij
Halverwege chapter 8 nuquote:Op maandag 11 mei 2026 22:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze weer beschikbaar is na chapter 8 als ik mij niet vergis.
Waarschijnlijk mis je een bepaalde heks.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:14 schreef Momo het volgende:
En ik krijg een bericht dat ik Sanctums nog niet kan cleansen, even kijken wat ik nog mis om dat te doen.
Lijkt mij sterk, ik heb de twee heksen in Hernand unlockt al een tijdje en die ene op die rotsen in het water in het midden van de map. Eens zien of ik een bepaalde missie nog moet doen dan ofzo...quote:Op maandag 11 mei 2026 23:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mis je een bepaalde heks.
Had van de week in Praline al bij 2 Sanctums alle vijanden verslagen, kon alleen niet cleansen.
Toevallig zojuist alle 4 de sanctums daar gedaan, nadat ik heks Bari vond, toen ik wat markers op de map gedaan heb.
Morgen verder.
Het is soms ontzettend onduidelijkquote:Op maandag 11 mei 2026 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, ik heb de twee heksen in Hernand unlockt al een tijdje en die ene op die rotsen in het water in het midden van de map. Eens zien of ik een bepaalde missie nog moet doen dan ofzo...
Volgens mij unlock je de heksen missies vanzelf, verder in de Main Chapter. Ben net met chapter 9 begonnen , ik heb nu 8 sanctums gecleansed, en bij de negende krijg ik ook de error dat je het nog niet kan cleansen, dus ik wacht af tot ik verder ben in de main quest line.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:14 schreef Momo het volgende:
En ik krijg een bericht dat ik Sanctums nog niet kan cleansen, even kijken wat ik nog mis om dat te doen.
Heb er ook 8.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Volgens mij unlock je de heksen missies vanzelf, verder in de Main Chapter. Ben net met chapter 9 begonnen , ik heb nu 8 sanctums gecleansed, en bij de negende krijg ik ook de error dat je het nog niet kan cleansen, dus ik wacht af tot ik verder ben in de main quest line.
Ja het is allemaal wel een beetje onduidelijk af en toe, doet me weer een beetje denken aan de 90s.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb er ook 8.
4 in Hernand, 4 in Pailune.
In Pailune had ik bij 2 Sanctums alle vijanden gedood, maar kreeg melding dat ik niet kon cleansen.
Bij toeval via een marker op de map een npc geholpen, die bleek heks Bari te zijn, en toen unlockte die quest.
Uh, heb je die unlocked vóór chapter 9? Die heb ik nog steeds niet ontmoet.... dan ben ik bang dat ik iets ben misgelopen.quote:
*Sylviaquote:Op maandag 11 mei 2026 23:56 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Uh, heb je die unlocked vóór chapter 9? Die heb ik nog steeds niet ontmoet.... dan ben ik bang dat ik iets ben misgelopen.
Ik zal morgen eens kijken, volgens mij ben ik iets misgelopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:01 schreef StateOfMind het volgende:
Ik Elowen (die eerste toch?) en Bari (in Pailune, in Silver Mountain, op dat eilandje in Crimson Lake).
Sanctums:
Absution
Benediction
Penitence
Temperance
(Hernand regio, Elowen)
Atonement
Deliverance
Exaltation
Solace
(Pailune, Bari)
Verder heb ik bij een de vijanden verslagen, maar kan niet cleansen, want heks niet gevonden (Expiation in Demeniss).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |