Mja, de 5080 is wel een flinke investering, maar je krijgt er ook enorm veel voor terug, vooral als je graag games speelt met path tracing. Er komen steeds meer games die daarvan gebruikmaken en het is echt een genot voor de ogen. Games als Crimson Desert, Resident Evil 9, Pragmata en Cyberpunk 2077 kunnen je visueel echt omverblazen.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:50 schreef vosss het volgende:
Omdat een 9070xt ¤659,- kost:
https://tweakers.net/pric(...)tion-16gb-gddr6.html
En omdat een 5080 ¤1.209,- kost:
https://tweakers.net/pric(...)5080-phoenix-gs.html
Beide de goedkoopste in tweakers pricewatch.
De Nvidia is letterlijk 2x zo duur.
Geen spoilers, maar er staat je in het oosten nog een verrassing te wachten. Ik ga natuurlijk niet verklappen wat het is, maar echt heel tof dat ze dat hebben toegevoegd.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:32 schreef Momo het volgende:
Pailune bestaat alleen uit hoge bergen waar je langzaam doorgaat en trippy bossen waar je je niet goed kan navigeren.
Oosten van Pailune of oosten in de wereld?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:47 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Geen spoilers, maar er staat je in het oosten nog een verrassing te wachten. Ik ga natuurlijk niet verklappen wat het is, maar echt heel tof dat ze dat hebben toegevoegd.
Oosten in de Wereld.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oosten van Pailune of oosten in de wereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.greetings and salutations
Dat is inderdaad een goede keuze. De meeste mensen boeit path tracing sowieso niet en met jouw nieuwe kaart kun je gewoon alles op 4K draaien. Is je voeding wel minimaal 750w?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:06 schreef vosss het volgende:
Toch de 9070XT gepakt, de Gigabyte OC versie.
Komt morgen.
Een 5080 vond ik te duur en eigenlijk de 5070ti ook al.
Maargoed vanaf de 6750XT is dit toch een flinke stap voorwaarts weer. Dus ergens komende tijd ga ik ook aan deze game beginnen.
Maar, is ie stil?quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:04 schreef vosss het volgende:
@:-Deluzion-
Voeding is een Be Quiet! Straight Power 12 850W
Dus dat moet zat zijn 😉
quote:Op zondag 17 mei 2026 12:39 schreef StateOfMind het volgende:
Chapter 8Vanwege die reden, wat voor een #@%*& verzint zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
een paar dagen niet gespeeld.
Vanavond meer eens aanslingeren.
Maar echt, degenen die dat bedacht en goedgekeurd hebben mogen van mij een all-inclusive behandeling van een Mexicaans kartel naar keuze krijgen![]()
Het Premium pakket
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Tamelijk. Zit in een Nanoxia Deep Silence 5 Rev. Bquote:Op woensdag 20 mei 2026 10:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar, is ie stil?
En is ie hetero (straight)?
Mijn fans hoor ik alleen tussen 17.00u en 18.00u.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Tamelijk. Zit in een Nanoxia Deep Silence 5 Rev. B
Dat is an sich al een hele stille kast. Soms hoor ik wel wat fans draaien, maar of dat GPU of PSU fans zijn geen idee. Maar ook weinig uit want heb geluid toch altijd op tamelijk volume staan.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:40 schreef Momo het volgende:
Het schijnt dat als je te veel bomen in korte tijd omhakt in Pailune dat er dan een boss spawnt.
Ik las dit verkeerd en dacht dat de gekapte bomen terug groeienquote:Op woensdag 20 mei 2026 12:40 schreef Momo het volgende:
Het schijnt dat als je te veel bomen in korte tijd omhakt in Pailune dat er dan een boss spawnt.
Mijn pc is praktisch onhoorbaar omdat ik de behuizing heb geīsoleerd met dempend schuim, maar wel op zo’n manier dat de airflow volledig ongehinderd blijft. Ik heb ook een Be Quiet PSU en die hebben bijna allemaal een 0 RPM functie, dus de fan draait sowieso alleen tijdens het gamen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Tamelijk. Zit in een Nanoxia Deep Silence 5 Rev. B
Dat is an sich al een hele stille kast. Soms hoor ik wel wat fans draaien, maar of dat GPU of PSU fans zijn geen idee. Maar ook weinig uit want heb geluid toch altijd op tamelijk volume staan.
Straks maar eens proberen dan. Het leukste aan die bomen vind ik nog steeds om ze als katapult te gebruiken met de Axiom Force.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:40 schreef Momo het volgende:
Ik lees minimaal iets van 15 tot 20 bomen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:23 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Straks maar eens proberen dan. Het leukste aan die bomen vind ik nog steeds om ze als katapult te gebruiken met de Axiom Force.
Ik gebruik dat nog steeds veel te weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:16 schreef -Deluzion- het volgende:
De Blinding Flash finisher is erg OP en die animatie ziet er ook tof uit. Het enige wat je hoeft te doen is Blinding Flash activeren en vervolgens je rechtermuisknop spammen, je doorboort complete groepen vijanden binnen twee seconden.
Ja, ik heb ook een vergelijkbare build, maar dan met fire. Met dubbele zwaarden ben je net een tornado die alles omver blaast. Voor de afwisseling is het wel leuk om de Blinding Flash finisher te gebruiken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik gebruik dat nog steeds veel te weinig eigenlijk.
Voornamelijk Turning Slash met die 35% extra damage Abyss Gear, met Lightning.
En R2 voor Crows Purssuit en en Shadow Claws.
Gaat dan ook hard met vijandelijke meutes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |