Dat is inderdaad super irritant. Sommige bounties zijn echt absurd ver weg van de gevangenis, de wegen zijn vaak geblokkeerd en onderweg ga je al snel dood of er gebeurt iets met de bounty waardoor de hele quest reset.quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:36 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb vooral bounties open staan. Sommigen zijn wel erg ver weg van de gevangenis, en ik heb helemaal geen zin om dit hele end daarheen te rijden. Teleport werkt namelijk niet.
Kan gewoonquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:46 schreef DKUp het volgende:
Wil wel naar Demeniss, dat lijkt meer op Hernand
Klopt wel, wil alleen het gebied grotendeels afwerken voor die greymane missies en de factie level omhoog te krijgen.quote:
Ik heb op een gegeven moment het huisdier thuis gelaten juist omdat ik al die loot niet wou.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik zit nu in chapter 10, probeer nu bewust rustig aan te doen met de main, als ik de main af heb weet ik dat ik vaak de game vlak erna weg leg.
Ik had een bug waarin je die amok (of zoiets) uit die bunker moet halen, maar dat hele ding verscheen niet
Gelukkig was ie er wel in een andere bunker
Ik ben nu zo sterk dat ik die wolf tracker lui in een slag dood slae
Iemands andere huisdier ook wat slechter in dingen looten geworden na de laatste update?
Ik zit nu ook in chapter 10,quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik zit nu in chapter 10, probeer nu bewust rustig aan te doen met de main, als ik de main af heb weet ik dat ik vaak de game vlak erna weg leg.
Ik had een bug waarin je die amok (of zoiets) uit die bunker moet halen, maar dat hele ding verscheen niet
Gelukkig was ie er wel in een andere bunker
Ik ben nu zo sterk dat ik die wolf tracker lui in een slag dood slae
Iemands andere huisdier ook wat slechter in dingen looten geworden na de laatste update?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook al best wat gamebreaking bugs gehad. En mijn kat lijkt sinds de laatste update ook amper nog iets te looten.greetings and salutations
Als PC speler maakte dat weinig uit. In de eerste week was er al een mod voor (RenoXD), en daarmee zien de nachten er meteen veel beter uit. De maan is veel realistischer, de lichtval klopt beter en de kleuren zijn mooier in het donker. Wel fijne voor de console spelers inderdaad dat deze optie er is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef StateOfMind het volgende:
Zie net dat er onder Video bij de settings een nieuwe optie is.
Night Tone Mode.
Standaard staat ie aan en dat is zoals de game was.
Zet je die op Off, dan worden de kleuren levendiger en belangrijker, in de nacht is het buiten en binnen donkerder
Want inderdaad, afhankelijk van waar je was, soms was het veel te licht diep in de nacht.
Inventory blijft inderdaad een probleem, die van mij raakt ook constant overladen. Ik moet veel te vaak spullen gaan verkopen bij vendors.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef StateOfMind het volgende:
Is er later in de game (klinkt wat raar na 203 uur of zo) eigenlijk nog een uitbreiding van je inventory?
240 slots begint krap te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik heb een RTX 5080 en een 9800X3D, beide undervolted en overclocked, dus ik kan zonder problemen op maximale settings spelen.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:57 schreef vosss het volgende:
Voor diegene die op de pc spelen, welke specs hebben jullie en draait het een beetje leuk?
Ik zit nog met een oude 5600x cpu en 6750xt gpu. Overweeg een 9070xt. Maar ben beetje huiverig dat die niet goed genoeg is. Ik zit tamelijk dichtbij op een 48 inch scherm. Dus 1440p is echt ruk kijken. Ik heb 1440p met Radeon Super Resolutie getest, maar dat was niet om aan te gluren met AC: Odyssee. 1800p met RSR gaat wel goed. Dus als 4k niet helemaal lukt met een 9070xt dan kan ik ook 1800p en dan FSR gebruiken toch? Of blijft dat meer dan 1440p echt wel behelpen met een 9070?
Tips? Ik wou eigenlijk niet naar een 5080 gaan, dat vind ik veel te veel geld.
Dus ik was benieuwd hoe jullie het draaien voordat ik een nieuwe GPU koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |