Dank je.quote:
Ik werd altijd wel blij van Black eyed peas op een festival.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:27 schreef Fogel het volgende:
@:dj11 ken jij dit volk? https://www.neonfestival.no
Kylie Minogue - Your Disco Needs You
Ik dacht al huh, maar ik maak graag reclame voor Radio49 dus heb het wel vaker gepost.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je.
Zag je post net in DTS dacht kom ook eens kijken en luisteren.
edit: dacht dat ik jou zag posten![]()
Oudje? Ik hoor dit voor het eerst volgens mij.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:
We blijven nog even in de uptempo disco-achtige muziek. Na dit (inmiddels) oudje van Kylie komt er weer een nieuw nummer aan. Een vraag die onder vrouwen leeft, denk ikKylie Minogue - Your Disco Needs You
Groeten terug!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:34 schreef Fogel het volgende:
Groeten uit Noorwegen zei vriendin zojuist (in het Noors, dus ik was zo vrij om het te vertalen)
Debbii Dawson - Where Have All The Good Men Gone?
Hilsen tilbake!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:34 schreef Fogel het volgende:
Groeten uit Noorwegen zei vriendin zojuist (in het Noors, dus ik was zo vrij om het te vertalen)
Een toets bleef plakken bij het typen van haar naam?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Debbii Dawson is een Amerikaanse zangeres die vaak liedjes maakt die een beetje klassiek aandoen; soms ABBA-achtig. Deze nieuwe single is ook weer zo'n voorbeeld.Debbii Dawson - Where Have All The Good Men Gone?
Ik heb onlangs een Noorstalig nummer opgeslagen dat ik best leuk vind. Het doet helemaal niets, zie ik net. Misschien zo maar eens even stiekem draaienquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:34 schreef Fogel het volgende:
Nee jij was het nietquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht al huh, maar ik maak graag reclame voor Radio49 dus heb het wel vaker gepost.
Ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |