Dank je.quote:
Ik werd altijd wel blij van Black eyed peas op een festival.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:27 schreef Fogel het volgende:
@:dj11 ken jij dit volk? https://www.neonfestival.no
Kylie Minogue - Your Disco Needs You
Ik dacht al huh, maar ik maak graag reclame voor Radio49 dus heb het wel vaker gepost.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je.
Zag je post net in DTS dacht kom ook eens kijken en luisteren.
edit: dacht dat ik jou zag posten![]()
Oudje? Ik hoor dit voor het eerst volgens mij.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:
We blijven nog even in de uptempo disco-achtige muziek. Na dit (inmiddels) oudje van Kylie komt er weer een nieuw nummer aan. Een vraag die onder vrouwen leeft, denk ikKylie Minogue - Your Disco Needs You
Groeten terug!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:34 schreef Fogel het volgende:
Groeten uit Noorwegen zei vriendin zojuist (in het Noors, dus ik was zo vrij om het te vertalen)
Debbii Dawson - Where Have All The Good Men Gone?
Hilsen tilbake!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:34 schreef Fogel het volgende:
Groeten uit Noorwegen zei vriendin zojuist (in het Noors, dus ik was zo vrij om het te vertalen)
Een toets bleef plakken bij het typen van haar naam?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Debbii Dawson is een Amerikaanse zangeres die vaak liedjes maakt die een beetje klassiek aandoen; soms ABBA-achtig. Deze nieuwe single is ook weer zo'n voorbeeld.Debbii Dawson - Where Have All The Good Men Gone?
Ik heb onlangs een Noorstalig nummer opgeslagen dat ik best leuk vind. Het doet helemaal niets, zie ik net. Misschien zo maar eens even stiekem draaienquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:34 schreef Fogel het volgende:
Groeten uit Noorwegen zei vriendin zojuist (in het Noors, dus ik was zo vrij om het te vertalen)
Nee jij was het nietquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht al huh, maar ik maak graag reclame voor Radio49 dus heb het wel vaker gepost.
Ik ook nietquote:
Luister je ook mee?quote:
Volume iets omhoog gedaanquote:
Het partijkantoor van D66 denk ik...quote:
Jonas Hagen - La Deg Gå
Robyn feat. Röyksopp - None Of Dem
Zorrie not zorriequote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Robyn feat. Röyksopp - None Of Dem
Ik borduur zo richting een verzoekje van Kissingbird. Aardige stijlbreuk
Goedenavond livelinkquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:01 schreef livelink het volgende:
Zo, en thuis na een hele lange dag. En dan moet ik nog eten ook nog...
Hoi livelinkquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:01 schreef livelink het volgende:
Zo, en thuis na een hele lange dag. En dan moet ik nog eten ook nog...
Hoi livelink.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:01 schreef livelink het volgende:
Zo, en thuis na een hele lange dag. En dan moet ik nog eten ook nog...
Ja, koken gaan we inderdaad niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi livelink.
Rustig aan maar. Ik zou iets bestellen, en gewoon lekker in een stoel afwachten.
Goedenavond, welkomquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:01 schreef livelink het volgende:
Zo, en thuis na een hele lange dag. En dan moet ik nog eten ook nog...
U2 & Green Day - The Saints Are Coming
Hoiquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:01 schreef livelink het volgende:
Zo, en thuis na een hele lange dag. En dan moet ik nog eten ook nog...
Face Tomorrow - Worth The Wait
Zing mee in de tuinquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Voor alles een eerste keer, zo ook voor een verzoekje van Kissingbird op Radio 49![]()
Face Tomorrow - Worth The Wait
Ik luister er nog regelmatig naar.quote:
Dank je. Lief van je.quote:
Live heeft/ had hij (Jelle Schrooten) een nog betere stem.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of ik dit ooit eerder heb gehoord, maar klinkt heel prima. Lekkere schreeuwstem.
Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day
Nou ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik bereid jullie vast mentaal voor op een nogal ingewikkeld, muzikaal wat minder toegankelijk nieuw nummer dat onderweg is. Ik vind het te goed om niet te draaien. Voordat het zover is, zorgt Jamiroquai voor het gewenste bruggetje...
Ik heb ze helaas nooit live gezien. Heb nog wel ergens een dubbel LP van ze liggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Live heeft/ had hij (Jelle Schrooten) een nog betere stem.
Oh Lp zelfs!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze helaas nooit live gezien. Heb nog wel ergens een dubbel LP van ze liggen.
Jamiroquai - King For A Day
Welterusten.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ga zo toch maar slapen begint een stevige hoofdpijn te ontstaan
Beterschap aRd.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ga zo toch maar slapen begint een stevige hoofdpijn te ontstaan
oei wat vervelend.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ga zo toch maar slapen begint een stevige hoofdpijn te ontstaan
Bedankt voor het luisteren, tot de volgende keerquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ga zo toch maar slapen begint een stevige hoofdpijn te ontstaan
Het kan voor mij niet ingewikkeld genoeg zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik bereid jullie vast mentaal voor op een nogal ingewikkeld, muzikaal wat minder toegankelijk nieuw nummer dat onderweg is. Ik vind het te goed om niet te draaien. Voordat het zover is, zorgt Jamiroquai voor het gewenste bruggetje...
Je houdt wel van mummies?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het kan voor mij niet ingewikkeld genoeg zijn
Welterusten en hopelijk is het hoofdpijn morgen weer over.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ga zo toch maar slapen begint een stevige hoofdpijn te ontstaan
Father John Misty - The Payoff
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit klinkt mooi.![]()
Opgeslagen in Spotify.
Father John Misty, die heb ik ontdekt door @peacemanquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Onderweg zijn nog drie nieuwe nummers. Indiepop uit Australië en retro-popmuziek uit Zweden. Maar eerst dit bijzondere nummer uit de VS. Zet u schrap....Father John Misty - The Payoff
Vervelend zeg! Slaap het er lekker af. Leuk je hier weer eens te zien.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ga zo toch maar slapen begint een stevige hoofdpijn te ontstaan
Nee, valt wel mee inderdaad.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:22 schreef brother52 het volgende:
Zo heel erg ingewikkeld is dit toch niet?
The Rions feat. Matt Corby - How To Breathe
Vraag me nu af hoe hij de luisteraars inschatquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:22 schreef brother52 het volgende:
Zo heel erg ingewikkeld is dit toch niet?
Ze kunnen wel wat hebben, maar ik bereid ze desondanks toch altijd even mentaal voorquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vraag me nu af hoe hij de luisteraars inschat![]()
Ook goedenavondquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ingetuned. Zie dat ik Face Tomorrow gemist heb, wat een blast from the past, ik was ze helemaal vergeten na zo’n 25 jaar
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ingetuned. Zie dat ik Face Tomorrow gemist heb, wat een blast from the past, ik was ze helemaal vergeten na zo’n 25 jaar
Goedenavondquote:
Goede avond, Ddm.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ingetuned. Zie dat ik Face Tomorrow gemist heb, wat een blast from the past, ik was ze helemaal vergeten na zo’n 25 jaar
D:Ream - Things Can Only Get Better (D:Reamix edit)
Ik dacht dat dat volgende week was.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:28 schreef livelink het volgende:
Lekker!
Morgen is het ESF kwam ik net achter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |