Father John Misty - The Payoff
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit klinkt mooi.![]()
Opgeslagen in Spotify.
Father John Misty, die heb ik ontdekt door @peacemanquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Onderweg zijn nog drie nieuwe nummers. Indiepop uit Australië en retro-popmuziek uit Zweden. Maar eerst dit bijzondere nummer uit de VS. Zet u schrap....Father John Misty - The Payoff
Vervelend zeg! Slaap het er lekker af. Leuk je hier weer eens te zien.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ga zo toch maar slapen begint een stevige hoofdpijn te ontstaan
Nee, valt wel mee inderdaad.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:22 schreef brother52 het volgende:
Zo heel erg ingewikkeld is dit toch niet?
The Rions feat. Matt Corby - How To Breathe
Vraag me nu af hoe hij de luisteraars inschatquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:22 schreef brother52 het volgende:
Zo heel erg ingewikkeld is dit toch niet?
Ze kunnen wel wat hebben, maar ik bereid ze desondanks toch altijd even mentaal voorquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vraag me nu af hoe hij de luisteraars inschat![]()
Ook goedenavondquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ingetuned. Zie dat ik Face Tomorrow gemist heb, wat een blast from the past, ik was ze helemaal vergeten na zo’n 25 jaar
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ingetuned. Zie dat ik Face Tomorrow gemist heb, wat een blast from the past, ik was ze helemaal vergeten na zo’n 25 jaar
Goedenavondquote:
Goede avond, Ddm.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
D:Ream - Things Can Only Get Better (D:Reamix edit)
Ik dacht dat dat volgende week was.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:28 schreef livelink het volgende:
Lekker!
Morgen is het ESF kwam ik net achter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |