SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:18 schreef freaky40 het volgende:
Wás het maar zo dat het een rare wending kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arthur was toen ook al raar ja, omdat een beetje vaag is wanneer het grote plan nu in werking wordt gesteld. Ergo, was Arthur er om Ludo fake dood te verklaren, of was hij 'gewoon' een bevriende arts die sowieso was gekomen als hij hoort dat zijn kennis is neergeschoten?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:37 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik keek vannacht de eerste aflevering van de Classics van seizoen 17. Ludo is neergeschoten, en wordt met spoed in het ziekenhuis opgenomen. De dienstdoende arts Arthur blijkt een goede bekende te zijn van de familie Sanders. Nu vraag ik mij af: Komt deze rol opeens uit de lucht vallen, of was Arthur al eerder ergens in GTST gezien of genoemd als een bekende van de Sanders?
Het was wel een heel aangrijpende cliffhanger, maar toch met veel vragen:
- Was hij speciaal naar het ziekenhuis gekomen om Ludo te verzorgen, of werkte hij er toevallig? Ingevlogen kan hij niet zijn gezien de snelle tijd tussen het incident en de opname in het AZM..
- In de eerste aflevering ziet de kijker dat Ludo dood is. Nick huilt, Nina en Janine staan voor het bed waar Ludo een laken over zich heen krijgt, zoals bij elke overledene gebeurt. Maar Janine weet blijkbaar in de afleveringen erna dat Ludo nog leeft. Nina volgens mij ook. Dan is het raar dat ze eigenlijk afscheid nemen, want volgens mij is er nergens een moment dat Nina te horen krijgt dat haar vader nog leeft.
- En hoe kan het hele plan om een dood in scene te zetten zo snel bekokstoofd zijn? Eigenlijk zou Arthur dit hebben moeten weten.
Ik geef wel toe: Dit was wel een van meest briljante cliffhangers ooit. Ik kan niet wachten tot de boot-scene ergens eind juli komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Nouja Rik lijkt door te slaan, gaat vast weer aan de touwtjes van een paraplu zittenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 01:20 schreef Claude_Viole het volgende:
Tot nu toe is er nog geen echte cliffhanger opbouw.
Helaas lijkt dit een copycat te zijn van de échte ''De Ondergang van..."-reeks door YouTube-kanaal De Nationale Leeuw. Er zitten iets teveel foutjes in (de euthanasielijn van Mevrouw Helmink, really?) en de tekst klinkt nogal AI-gegenereerd.quote:Op maandag 8 juni 2026 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De ondergang van gtst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |