Ik hoop dat je er geld op hebt ingezet: GTST-comeback: Richard van Nooten keert terug naar Meerdijkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:51 schreef Bpalma het volgende:
[..]
Ik zie Edwin Jonker eerlijk gezegd ook zó weer terugkeren.
Ik dacht ook precies aan de Arnie baby swap 🤣 Vermoed dat het iets met Prince charming te maken heeft, die is ook rond de dertigquote:Op maandag 1 juni 2026 11:23 schreef PeterKelder het volgende:
GTST-cliffhanger 2026: dertig jaar oud geheim zet levens Meerdijkers voorgoed op zijn kop
Nou, wat heeft Blaadje Blanco nu weer voor idioots verzonnen: Ruben is de broer van Rik? Nina en Ruben zijn verwisseld na de geboorte? Een andere vrouw heeft dertig jaar geleden de identiteit gestolen van Linda toen die in de Thaise gevangenis zat? Mira is toch niét de moeder van Julian en Kim? Noor is eigenlijk Kim?![]()
En ook toevallig dat bij de Vlaamse soap Familie de seizoensfinale dit jaar ook in het teken zal staan van een decennia oud geheim wat aan de oppervlakte komt
Had ik het maar gedaan. dit word waarschijnlijk weer een kopie op kopie wraak op Ludo door de rozenboom af te nemen.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er geld op hebt ingezet: GTST-comeback: Richard van Nooten keert terug naar Meerdijk
Denk dan nog eerder van Ludo, daarvoor hoeven ze de geschiedenis niet al teveel geweld aan doen met een zwangerschap en bevalling die niet in beeld is geweestquote:Op maandag 1 juni 2026 17:55 schreef GTSTCourantNL het volgende:
Rex Martin, de zoon van Janine? Bekijk deze YouTube-video
Richard en Billy zijn beide al jaren hun aanzien kwijt. Weet nog dat Billy werd geïntroduceerd als opperschurk en l eindbaas. Nu zit ze luiers te verschonen samen met Martine hafkampquote:Op maandag 1 juni 2026 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fantastische acteur maar ze gebruiken hem niet altijd goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juni 2026 22:52 schreef Bpalma het volgende:
Wat ik denk: Niet Richard, maar Rik schrijft anoniem een brief waarin staat wat Shanti met Richard heeft uitgespookt. Op die manier probeert hij Billy en Shanti uit elkaar te drijven. En zo zal Richard wel weer even naar Meerdijk komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door freaky40 op 02-06-2026 23:31:51 ]Allemaal cabaretteketet!
quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:52 schreef Mr.Pomtip het volgende:
En de cliffhanger is...
Dolly blijkt uiteindelijk een kat te zijn. Geen hond.
Na de zomer belt Dr. Blanco naar Julian: sorry onze diagnose was verkeerd. Dolly is toch een hond.
En alles gaat weer verder op het niveau dat we inmiddels wel kennen.
Zo, de moordspel aflevering hebben we weer gehad. Best een toffe aflevering eigenlijkquote:Op maandag 1 juni 2026 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat we de cliffhanger aflevering nog een keer krijgen.
Toppie, dan hervat weer mijn kijk routinequote:Op donderdag 4 juni 2026 13:50 schreef Claude_Viole het volgende:
Videoland lijkt het gat in de classics-afleveringen te hebben hersteld.
Vergeet de muziek die aflevering niet. Telkens zo'n cluedo deuntje en tijdens de moord van die dramatische strijkers. En heerlijke teksten voor Janine; "Sorry Ludo, ehh, Vincent. Jij hebt mij laten zitten met een kind, dat kan ik niet van je tolereren"quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zo, de moordspel aflevering hebben we weer gehad. Best een toffe aflevering eigenlijk. Schrijvers deden wel enorm hun best om werkelijk iedereen in korte tijd een hekel aan Ludo te laten krijgen
. Ik weet eerlijk gezegd niet meer wie het gedaan had, dus dat is wel weer leuk.
En verder dan een fansite heeft de krant ook niet gekeken. Geen woord over slepende verhaallijnen, saaie karakters of comebacks die de verwachtingen niet waarmaken. Geen inkijkje in een productieteam wat wellicht teveel op de automatische piloot draait. Alleen een anekdote over een broodje kaas van ondertussen 7 jaar oud.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
‘GTST’ leek voor uitsterven behoed, maar nu blijkt zelfs dit instituut zijn leven niet helemaal zeker
Artikel uit de Volkskrant waarbij zelfs de vrienden van @:GTSTCourant worden aangehaald
Ik betwijfel serieus of ze de veertig jaar halenquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
‘GTST’ leek voor uitsterven behoed, maar nu blijkt zelfs dit instituut zijn leven niet helemaal zeker
Artikel uit de Volkskrant waarbij zelfs de vrienden van @:GTSTCourant worden aangehaald
Die wel heel typerend is, want: dat gevoel is inmiddels alweer volledig verdwenen. Het moest 'minder' Rozenboom maar die hut is inmiddels weer net zo vaak te zien als het ziekenhuis, en om nou te zeggen dat die trattoria en wijnhandel van Stefano nou zo herkenbaar zijn voor Mien uit Assen...quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:42 schreef Japepk het volgende:
[..]
En verder dan een fansite heeft de krant ook niet gekeken. Geen woord over slepende verhaallijnen, saaie karakters of comebacks die de verwachtingen niet waarmaken. Geen inkijkje in een productieteam wat wellicht teveel op de automatische piloot draait. Alleen een anekdote over een broodje kaas van ondertussen 7 jaar oud.
Nee, die scene vooraf waarin Janine met het pistool aan het spelen is, waarbij ze het James Bond muziekje neuriet, en het pistool voor de grap tegen haar hoofd houdt, en tot grote schrik van Barbara.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:26 schreef Japepk het volgende:
[..]
Vergeet de muziek die aflevering niet. Telkens zo'n cluedo deuntje en tijdens de moord van die dramatische strijkers. En heerlijke teksten voor Janine; "Sorry Ludo, ehh, Vincent. Jij hebt mij laten zitten met een kind, dat kan ik niet van je tolereren"
"Wat een knallen!"
"Prachtig gespeeld hoor, dit, maar het hoeft nog helemaal niet want er is nog niemand."
"Ludo? Ludo?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |