abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220890912
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Bij Thuis weten ze inderdaad een boeiendere soap neer te zetten waarover in positieve zin gepraat wordt. De hoofdschrijver zit er weliswaar al sinds 2012 (met een onderbreking tussen 2020 en 2023) maar die weet tenminste hoe hij een mix van spanning, emotie, mysterie en relevante onderwerpen moet neerzetten, en durft ook impopulaire keuzes te maken door bijvoorbeeld goedzakken ineens 180 graden te laten draaien naar doorgedraaide psycho's. En intussen mogen we ons hier de ogen uit hun kassen laten rollen om hysterische helikoptermoeder Nina die vanuit het niets aan het soppen is op de dramadocent van Manu, of de immer Grote Boze Rik bij wie iedere vorm van levenslust ontbreekt :')
precies dat. Ik snap ook echt niet waarom ze een schrijversteam blijkbaar nooit geleidelijk kunnen vernieuwen. Gooi er af en toe eens iemand met frisse ideeën tussen, dat kan juist heel goed uitpakken. Begrijp me niet verkeerd: ik ben nog steeds fan van Billy de Palma, maar het voelt nu gewoon als een herhaling van de comeback van Martine Hafkamp.

Ik zie Edwin Jonker eerlijk gezegd ook zó weer terugkeren. En Lone van Roosendaal kan echt veel meer dan alleen een oma spelen. Laatst keek ik trouwens de cliffhanger van seizoen 20 terug, samen met de afleveringen erna. Het was absoluut niet de beste cliffhanger ooit, maar spannend was het wel degelijk. Jammer genoeg heb ik het idee dat de schrijvers weinig met kritiek doen, zelfs als ze dit forum zouden lezen.

En dan Blaadje Blanco… daar erger ik me de laatste tijd echt kapot aan. Hoe krijg je het voor elkaar om jezelf letterlijk in een scène te schrijven én dan ook nog gewoon je eigen naam te gebruiken? Dat komt zó zelfingenomen over. Wat mij betreft is het einde van Goede tijden, slechte tijden inmiddels echt ingezet. Soms vraag ik me serieus af of ze het veertigjarig jubileum nog wel halen.”
pi_220891961
'Dokter Blanco', echt hoe vol van jezelf ben je dan wel niet! Ik wist niet wat ik hoorde en zat met open mond te kijken!
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:30:23 #53
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220892816
Wait... Pia Blanco had een cameo in GTST? Als DOKTER BLANCO? DOK-TER-BLAN-CO?

HAHAHAHAHAHAHAHA. Als dit een zogenaamd trapje tegen alle kritieken is, dan heeft ze een nog dunnere huid dan ik al dacht. En wel hilarisch dat ze denken dat het 'gevat is' om te laten zien hoe goed je kan schrijven door met je eigen naam jezelf in een soap te schrijven.

Ik schreef bijna 'je soap'. Het is niet haar soap. Dat wil zij wel, maar het IS NIET HAAR SOAP. Gaat het ook nooit worden.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220893184
Nee ze was niet in beeld, ik dacht dat Janine een belletje kreeg van 'dokter Blanco'. Dus ze heeft eigenhandig de naam dokter Blanco bedacht. Typische gevalletje narcisme.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:01:30 #55
436222 Japepk
Padvinder
pi_220893802
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Nee ze was niet in beeld, ik dacht dat Janine een belletje kreeg van 'dokter Blanco'. Dus ze heeft eigenhandig de naam dokter Blanco bedacht. Typische gevalletje narcisme.
En dat voor de tweede keer, want Malena Blanco speelde zelfs een sleutelrol in de terugkeer van Martine. Blaadje blanco is ook de vrouw die Ludo uit de serie wilde schrijven omdat ze een geschil met Erik de Vogel had...
't Echte en 't ware!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:50:10 #56
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220894147
Ze zetten RCHP weg als boomer muziek :@
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220894411
quote:
Sterker nog: het was ook haar stem!
pi_220894500
Man man man.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220896715
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Man man man.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je nou het n-woord gebruiken, een acteur die zn werk doet zo kleineren? Niet echt respectvol. Maar het kabbelt inderdaad voort, het leek in de trailer spannend te worden maar valt dus vies tegen. Krijgen we straks weer zon random iets tijdens de zomercliff. Er is geen enkele verhaallijn die doorsluimerd wat nog een verassende wending zou kunnen krijgen.

jammerlijke is wel dat je van bepaalde rollen voelt dat ze weer tijdelijk zijn, waardoor je het allemaal kunt voorspellen. Bruno is geen blijvend karakter, dat voel je aan alle kanten (geen aankondiging in RTL Boul, niet in de leader etc). dus zal wel weer na 3 maand exit zijn.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_220896744
Nina eindigt gewoon weer bij Bing, zoals Ludo en Janine ook gewoon steeds weer bij elkander komen.
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_220901255
Op de Facebook van Insta staat een telefoongesprek waarbij de stemmen onherkenbaar zijn gemaakt. De vraag is; wie is het. Ze werken al naar de cliff toe. Lijkt trouwens om Billy te gaan
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:59:03 #62
268260 Dr.Mikey
pi_220901768
Die meid bij Bing is wel leuk die mogen ze wel een vaste plek geven mits ze daar leuke verhaallijnen voor kunnen schrijven.
R.I.P DTS.
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:04:46 #63
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_220901810
quote:
Nee, Stefano kreeg telefoon van dokter Blanco, met excuses dat ze hem wekenlang geen tekst gaven, omdat hij in coma lag het goede nieuws dat hij mogelijk toch kan lopen. Toen dacht ik al: wat een bekende naam. Misschien moet dokter Blanco wat vaker bellen. Dan kan ze mooi haar excuses maken voor het belabberde schrijfwerk, rechtstreeks naar de acteurs. We zijn nu in een soort komkommertijd terecht gekomen en er gebeurd even niet veel spannends. Tenminste, vinden wij. Ik zou wel eens willen weten of mensen van de cast en crew ooit een aflevering terugkijken en hoeveel plezier ze daaraan beleven. Op het moment is het zo duf. Ik stel voor: ben je onderdeel van de cast, dan MOET je terugkijken en je feedback aan de schrijvers geven. Per direct invoeren! Ze nemen geen vrijdag-afleveringen meer op. Spendeer die dag aan het terugkijken van heel de week! Zie het maar als onderdeel van de baan.

Stilte voor de storm misschien? Op het moment zie ik nog niet echt een mooie aanloop naar een cliffhanger ontstaan. Verder dan dat de cliffhanger waarschijnlijk weer opkomt vanuit het niets, omdat er nu eenmaal een zomerstop is, kom ik nog niet. Het is weer zo'n periode dat alles lijkt te gaan over het hebben / krijgen van kinderen. Als er iets is dat ik binnen een soap niet vind werken, dan is het dat wel. Ik zou vooral kleine kinderen vermijden in verhaallijnen, maar nee. Ze zetten er dubbel op in.

De verhaallijnen die nu spelen maken geen impact. Nola zwanger? Nee, bedankt. Ze is zelf nog een soort kind, volgens het script. Nu was het loos alarm, maar ik zie die schrijvers er wel voor aan dat dit nog terugkomt later. Nina en Bing boeien mij nu niet, net als hun 'nieuwe partners'. Het ligt niet aan de acteurs, maar wat ze te doen krijgen. Afleveringen vullen. Voor Rik, Shanti en Billy geldt het ook. Als het zo voort blijft kabbelen, laat de terugkeer van Elisa dan weg a.u.b. In slaap vallen onder afleveringen lukt ook wel zonder haar. Ondertussen stelt Marie zich verder aan en lijkt Seb eindelijk een beetje tegen haar in te gaan. Dat werd eens tijd.

Even wat meer aandacht voor Linda. Er wordt nu al tijden gedaan alsof Linda dom en sociaal onbeholpen is. Een comic relief dat maar niet grappig wil worden. Iemand die de ene domme fout na de andere maakt en daarbij continu geholpen moet worden door anderen, die ze tegen zichzelf in het harnas heeft gejaagd. Tel daar het acteren van Babette bij op en Linda komt over als een heel dom, naief en kortzichtig persoon. Ik geloof echt geen woord van hoe ze haar personage brengt. Vroeger was ze een soapbitch, iemand die alles deed voor geld en aanzien, die haar eigen kledinglijn opzette en jarenlang meewerkte bij een succesvol modellenbureau. Is dit wat ervan over is? Iemand die niet eens kan inzien dat bepaalde opmerkingen een bepaalde reactie geven, waar je jezelf niet populair mee maakt? Ze is goedgelovig, klunzig, kan dingen niet goed onthouden of begrijpen en neemt liever een extra glas wijn dan dat ze ergens iets van leert. Misschien moet dokter Blanco even bellen, om te zeggen dat ze Linda als personage echt onomkeerbaar hebben verziekt in een poging grappig te zijn. Geen wonder dat Joep Sertons niet terug wilde komen als Anton en Luuk er ook steeds niet is, als Linda er wel is. Kan het personage iets meer terugkrijgen van hoe ze vroeger was? Een beetje meer pit erin graag! Zeg het ons, dokter Blanco!

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 27-05-2026 22:23:02 ]
pi_220901949
Ik snap niet dat Luuk zo lang weg blijft, z.g.n. nog in Frankrijk het huis van zijn vader opknappen maar denk in werkelijkheid dat Kees Boot misschien even er tussenuit is voor een ander TV programma of iets dergelijks. Die scenes met Linda en die neef van haar zijn ongemakkelijk as hell en totaal niet boeiend met dat gedram.
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_220910045
Sinds tijden weer eens GTST gezien en wat ik op Videoland heb gezien:
SPOILER
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:48:26 #66
268260 Dr.Mikey
pi_220917338
Voor de liefhebbers de cliffhanger het moordspel staat nu op videoland bij de classics.
R.I.P DTS.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 04:17:05 #67
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_220917432
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Man man man.

SPOILER
Negert is een nieuwe
Schapen zijn relax.
pi_220917922
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor de liefhebbers de cliffhanger het moordspel staat nu op videoland bij de classics.
Ze hebben wel een week aan afleveringen overgeslagen.
pi_220924867
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:47 schreef vanderb het volgende:

[..]
Ze hebben wel een week aan afleveringen overgeslagen.
Van seizoen 16? Ik kijk iedere nacht en het was mij niet opgevallen?
  zondag 31 mei 2026 @ 04:56:17 #70
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_220926108
WOKE WOKE WOKE
Ok nu ben ik weer bij met de gebruikelijke reacties hier.

Ik vind die Marie leuk irritant. Het is wel een enorme herhaling voor Julian. Noami (Dochter van Elisa) is op eenzelfde manier aan het stoken dus hopelijk doen ze er iets anders mee.

Nina en Bing gaan wel weer samen komen. Ik vind dat Troi en Noa het leuk spelen.
Schapen zijn relax.
pi_220926772
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:11 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Van seizoen 16? Ik kijk iedere nacht en het was mij niet opgevallen?
Ja de finale is 3210, maar staat er nu op als 3205. En 3205 staat er als 3206, dus dat is niet het vervolg op de cliffhanger, maar op de aflevering van eergister. Het is dus nu niet op volgorde, en meestal trekken ze dit nog wel recht, maar het is dus nu een zootje
pi_220928689
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:20 schreef vanderb het volgende:

[..]
Ja de finale is 3210, maar staat er nu op als 3205. En 3205 staat er als 3206, dus dat is niet het vervolg op de cliffhanger, maar op de aflevering van eergister. Het is dus nu niet op volgorde, en meestal trekken ze dit nog wel recht, maar het is dus nu een zootje
Ah ja dat was me wel opgevallen. Wel heel raar hoor
  zondag 31 mei 2026 @ 23:32:21 #73
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_220932661
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zat al te denken: Wat doet Dennis opeens in het ziekenhuis, en waar komen die kogels opeens vandaan?

Blijkt maar weer dat Videoland aan het prutsen is. Eens kijken of ze dit nog normaal recht kunnen trekken. Na de cliffhanger aflevering, kwam de juiste aflevering van daarvoor weer op Videoland.
  maandag 1 juni 2026 @ 01:39:42 #74
268260 Dr.Mikey
pi_220933038
Ik hoop dat we de cliffhanger aflevering nog een keer krijgen.
R.I.P DTS.
  maandag 1 juni 2026 @ 08:57:43 #75
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220934025
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:20 schreef vanderb het volgende:

[..]
Ik vond het al gek dat ze in de aflevering van gisteren niet terugkwamen op het moment dat Ludo werd neergeschoten tijdens het moordspel, maar ik zie Ludo, Janine en Nina nu weer gezellig thuis zitten, dus het is idd fout gegaan _O- . Is wel vaker voorgekomen overigens, maar vervelend dat ze het bij Videoland nog niet doorhebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')