precies dat. Ik snap ook echt niet waarom ze een schrijversteam blijkbaar nooit geleidelijk kunnen vernieuwen. Gooi er af en toe eens iemand met frisse ideeën tussen, dat kan juist heel goed uitpakken. Begrijp me niet verkeerd: ik ben nog steeds fan van Billy de Palma, maar het voelt nu gewoon als een herhaling van de comeback van Martine Hafkamp.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij Thuis weten ze inderdaad een boeiendere soap neer te zetten waarover in positieve zin gepraat wordt. De hoofdschrijver zit er weliswaar al sinds 2012 (met een onderbreking tussen 2020 en 2023) maar die weet tenminste hoe hij een mix van spanning, emotie, mysterie en relevante onderwerpen moet neerzetten, en durft ook impopulaire keuzes te maken door bijvoorbeeld goedzakken ineens 180 graden te laten draaien naar doorgedraaide psycho's. En intussen mogen we ons hier de ogen uit hun kassen laten rollen om hysterische helikoptermoeder Nina die vanuit het niets aan het soppen is op de dramadocent van Manu, of de immer Grote Boze Rik bij wie iedere vorm van levenslust ontbreekt
En dat voor de tweede keer, want Malena Blanco speelde zelfs een sleutelrol in de terugkeer van Martine. Blaadje blanco is ook de vrouw die Ludo uit de serie wilde schrijven omdat ze een geschil met Erik de Vogel had...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Nee ze was niet in beeld, ik dacht dat Janine een belletje kreeg van 'dokter Blanco'. Dus ze heeft eigenhandig de naam dokter Blanco bedacht. Typische gevalletje narcisme.
Sterker nog: het was ook haar stem!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Nee ze was niet in beeld, ik dacht dat Janine een belletje kreeg van 'dokter Blanco'. Dus ze heeft eigenhandig de naam dokter Blanco bedacht. Typische gevalletje narcisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Man man man.Moet je nou het n-woord gebruiken, een acteur die zn werk doet zo kleineren? Niet echt respectvol. Maar het kabbelt inderdaad voort, het leek in de trailer spannend te worden maar valt dus vies tegen. Krijgen we straks weer zon random iets tijdens de zomercliff. Er is geen enkele verhaallijn die doorsluimerd wat nog een verassende wending zou kunnen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammerlijke is wel dat je van bepaalde rollen voelt dat ze weer tijdelijk zijn, waardoor je het allemaal kunt voorspellen. Bruno is geen blijvend karakter, dat voel je aan alle kanten (geen aankondiging in RTL Boul, niet in de leader etc). dus zal wel weer na 3 maand exit zijn.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Nee, Stefano kreeg telefoon van dokter Blanco, met excuses dat ze hem wekenlang geen tekst gaven, omdat hij in coma lag het goede nieuws dat hij mogelijk toch kan lopen. Toen dacht ik al: wat een bekende naam. Misschien moet dokter Blanco wat vaker bellen. Dan kan ze mooi haar excuses maken voor het belabberde schrijfwerk, rechtstreeks naar de acteurs. We zijn nu in een soort komkommertijd terecht gekomen en er gebeurd even niet veel spannends. Tenminste, vinden wij. Ik zou wel eens willen weten of mensen van de cast en crew ooit een aflevering terugkijken en hoeveel plezier ze daaraan beleven. Op het moment is het zo duf. Ik stel voor: ben je onderdeel van de cast, dan MOET je terugkijken en je feedback aan de schrijvers geven. Per direct invoeren! Ze nemen geen vrijdag-afleveringen meer op. Spendeer die dag aan het terugkijken van heel de week! Zie het maar als onderdeel van de baan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Nee ze was niet in beeld, ik dacht dat Janine een belletje kreeg van 'dokter Blanco'. Dus ze heeft eigenhandig de naam dokter Blanco bedacht. Typische gevalletje narcisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Man man man.Negert is een nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schapen zijn relax.
Ze hebben wel een week aan afleveringen overgeslagen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor de liefhebbers de cliffhanger het moordspel staat nu op videoland bij de classics.
Van seizoen 16? Ik kijk iedere nacht en het was mij niet opgevallen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:47 schreef vanderb het volgende:
[..]
Ze hebben wel een week aan afleveringen overgeslagen.
Ja de finale is 3210, maar staat er nu op als 3205. En 3205 staat er als 3206, dus dat is niet het vervolg op de cliffhanger, maar op de aflevering van eergister. Het is dus nu niet op volgorde, en meestal trekken ze dit nog wel recht, maar het is dus nu een zootjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Van seizoen 16? Ik kijk iedere nacht en het was mij niet opgevallen?
Ah ja dat was me wel opgevallen. Wel heel raar hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 08:20 schreef vanderb het volgende:
[..]
Ja de finale is 3210, maar staat er nu op als 3205. En 3205 staat er als 3206, dus dat is niet het vervolg op de cliffhanger, maar op de aflevering van eergister. Het is dus nu niet op volgorde, en meestal trekken ze dit nog wel recht, maar het is dus nu een zootje
Ik zat al te denken: Wat doet Dennis opeens in het ziekenhuis, en waar komen die kogels opeens vandaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor de liefhebbers de cliffhanger het moordspel staat nu op videoland bij de classics.
Ik vond het al gek dat ze in de aflevering van gisteren niet terugkwamen op het moment dat Ludo werd neergeschoten tijdens het moordspel, maar ik zie Ludo, Janine en Nina nu weer gezellig thuis zitten, dus het is idd fout gegaanquote:Op zondag 31 mei 2026 08:20 schreef vanderb het volgende:
[..]
Ja de finale is 3210, maar staat er nu op als 3205. En 3205 staat er als 3206, dus dat is niet het vervolg op de cliffhanger, maar op de aflevering van eergister. Het is dus nu niet op volgorde, en meestal trekken ze dit nog wel recht, maar het is dus nu een zootje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |