abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220832312
Videoland:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220836574
Ja eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220836649
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220836844
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 02:54 schreef Niels_ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja belachelijk toch _O-
pi_220839079
Helemaal de weg kwijt blaadje Blanco.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220846106
Wat is het toch slaapverwekkend op dit moment. Je kunt gerust een maand niet kijken.
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:11:05 #32
436222 Japepk
Padvinder
pi_220848589
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Helemaal de weg kwijt blaadje Blanco.
Kunnen we niet een ingezonden brief in de krant laten zetten ofzo. Eruit met die vrouw.
't Echte en 't ware!
pi_220848663
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:11 schreef Japepk het volgende:

[..]
Kunnen we niet een ingezonden brief in de krant laten zetten ofzo. Eruit met die vrouw.
Een Blanco brief ;)
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:37:41 #34
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220848745
We gaan toch niet weer een Rikkie Sjoerd,
Demi herhaling van zetten krijgen met Nola he?
Dat het kind van Nola eerst naar die sukkel van Linda gaat en dan later toch niet zo een zeur verhaallijn om pas geboren kinderen was de eerste keer al niet leuk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220849523
Het is gewoon niet spannend, en dan zal je net zien dat het rondom de cliffhanger en de cliffhanger zelf weer even gaat opleven net als vorig seizoen en dat het daarna weer inkakt als een malle.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220850513
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon niet spannend, en dan zal je net zien dat het rondom de cliffhanger en de cliffhanger zelf weer even gaat opleven net als vorig seizoen en dat het daarna weer inkakt als een malle.
Ik heb zo het vermoeden/de vrees dat die schoolmusical een grote rol zal spelen in de zomercliff en er lukraak wat 'spanning' geforceerd wordt doordat hysterische helikoptermoeder Nina een spotlicht op d'r harses krijgt of zo :') :O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220850524
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon niet spannend, en dan zal je net zien dat het rondom de cliffhanger en de cliffhanger zelf weer even gaat opleven net als vorig seizoen en dat het daarna weer inkakt als een malle.
Het is zelfs saai
pi_220850731
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220851403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon niet spannend, en dan zal je net zien dat het rondom de cliffhanger en de cliffhanger zelf weer even gaat opleven net als vorig seizoen en dat het daarna weer inkakt als een malle.
Pfoeh ja, weinig reden om te kijken momenteel. Alle lopende verhaallijnen kakken in. Maar er zijn er ook veel afgerond. Billy’s comeback is de voorspelde teleurstelling geworden die we al eerder zagen bij Martine Hafkamp.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 21 mei 2026 @ 02:43:01 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220851572
Oldtime favoriete scene nu bij de classics.
Sjors die Eric de ex van Patrica een dwarslaesie slaat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220852255
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Ik heb zo het vermoeden/de vrees dat die schoolmusical een grote rol zal spelen in de zomercliff en er lukraak wat 'spanning' geforceerd wordt doordat hysterische helikoptermoeder Nina een spotlicht op d'r harses krijgt of zo :') :O
Plausibel
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220855605
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Ik heb zo het vermoeden/de vrees dat die schoolmusical een grote rol zal spelen in de zomercliff en er lukraak wat 'spanning' geforceerd wordt doordat hysterische helikoptermoeder Nina een spotlicht op d'r harses krijgt of zo :') :O
Dat scenario zat in die Linda de Mol serie. Zou er voor tekenen als zij eens met GTST aan de gang zou gaan
't Echte en 't ware!
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:18:18 #43
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_220855897
Bekijk deze YouTube-video
Wat blijft dit prachtig om te zien. _O_
Zonder twijfel een van mijn favoriete momenten uit de hele serie.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:54:55 #44
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220876777
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:14 schreef Japepk het volgende:

[..]
Dat scenario zat in die Linda de Mol serie. Zou er voor tekenen als zij eens met GTST aan de gang zou gaan
Linda de Mol schrijft die Linda-series niet zelf hoor :') Dat was Will Koopman. En Five Live was verschrikkelijk.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:44:18 #45
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220888230
https://gtstcourant.com/gtst-spoilers-1-t-m-4-juni-2026/

Als zelfs de helden van GTST Courant hun overzicht van alle spoilers van komende week beginnen met de zin "Er gebeurt he-le-maal niets in GTST", dan weet je dat Pia Blanco nog steeds niet uit het schrijversteam is opgesodemieterd.

Flikker op, Pia Blanco. Geef goeie schrijvers eindelijk eens een kans.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220888541
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
https://gtstcourant.com/gtst-spoilers-1-t-m-4-juni-2026/

Als zelfs de helden van GTST Courant hun overzicht van alle spoilers van komende week beginnen met de zin "Er gebeurt he-le-maal niets in GTST", dan weet je dat Pia Blanco nog steeds niet uit het schrijversteam is opgesodemieterd.

Flikker op, Pia Blanco. Geef goeie schrijvers eindelijk eens een kans.
Pijnlijk, maar helaas waar. We hebben ook geen idee waar we over moeten schrijven: er gebeurt gewoon niets!

En er gaat sowieso niets veranderen: de schrijvers blijven lekker zitten tot ze met pensioen gaan. Gelukkig gaat dat niet gebeuren, want tegen die tijd heeft RTL de stekker er allang uitgetrokken. Dit komt niet meer goed.
pi_220888802
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef GTSTCourantNL het volgende:

[..]
Pijnlijk, maar helaas waar. We hebben ook geen idee waar we over moeten schrijven: er gebeurt gewoon niets!

En er gaat sowieso niets veranderen: de schrijvers blijven lekker zitten tot ze met pensioen gaan. Gelukkig gaat dat niet gebeuren, want tegen die tijd heeft RTL de stekker er allang uitgetrokken. Dit komt niet meer goed.
Dat is wel de kern van het hele probleem: schrijvers die het verdommen om te vertrekken omdat ze ook weten dat ze buiten GTST om nergens aan de bak zullen komen in dat vakgebied. En als ze dan eens vertrekken komen ze als een ware Heintje Davids om de zoveel tijd gewoon weer terug (Hoi Jantien! Hoi Kennard!) en leveren ze zowaar nog slechter werk af dan in hun eerdere periodes.

Ik denk dat @Bpalma het een topic eerder vroeg hoe mijn ideale cast er momenteel uit zou zien. Ik heb daar toen niet op kunnen reageren (sorry!) simpelweg omdat ik het gewoon niet meer wéét. Ruim tien jaar geleden wist ik nog de nodige fake-spoilers te creëren (evenals @Frey) omdat er toen nog mogelijkheden waren met bijvoorbeeld een renaissance van de familie Alberts, maar dat hebben die flutschrijvers inmiddels ook verneukt. Een comeback van Mark en Marieke kunnen we dankzij hen ook doorstrepen, evenals een waardige comeback van Jessica.
De befaamde Amerikaanse soapscenarist Douglas Marland heeft ooit zijn 'rules' uit de doeken gedaan voor schrijvers die een soap overnemen, met daarbij de regel "Don't fire anyone for six months. I feel very deeply that you should look at the show's canvas before you do anything". Maar eerlijk: dat zou mij echt niet lukken, moest ik het voor het zeggen hebben. Van wat er nu rondloopt zou er hooguit zes man overblijven (Kees Boot, Noa Jacobus, Mingus Claessen, Hassan Slaby, Johnny Kraaijkamp en Margo Dames) maar dat is meer omdat ik de acteurs goed vind dan dat ik per sé iets met die personages kan aanvangen. Zelfs Erik en Caroline zou ik niet sparen omdat ik van mening ben dat ze méér kunnen dan tot hun tachtigste Ludo en Janine vertolken; het enige wat die personages nog een interessante wending kan geven is als Nina op de meest lugubere wijze sterft. En dat roep ik ook al jaren.

Ik hóu oprecht van dit genre en vind het zo zonde hoe die schrijvertjes-van-niks nu al jaren omspringen met de enige soap die Nederland nog rijk is, en iedere halfbakken reddingsoperatie in luttele momenten vervalt tot stilstand en herhalingen van zetten en er in wezen niks echt verandert omdat die prutsers van geen wijken weten.

Van één ding ben ik wél zeker: Olga Madsen draait zich om in haar graf als ze zou zien hoe 'haar' serie er nu voor staat. ;(
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220889033
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220889066
Helemaal mee eens. Het hele schrijversteam is inmiddels echt een blamage. Op dit moment vind ik de Vlaamse soap Thuis zelfs boeiender om te volgen. Daar loopt nu onder meer een verhaallijn rond een serieverkrachter. Tegelijk speelt er een plot waarin Marianne Bastiaens, een beetje de ‘Laura van Goede tijden, slechte tijden’ omdat ze er al sinds het begin in zit, niet doorheeft dat haar zus haar ontoerekeningsvatbaar wil laten verklaren om zo aan haar geld te komen. Ook ogen de decors en personages daar gewoon een stuk geloofwaardiger.
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dat is wel de kern van het hele probleem: schrijvers die het verdommen om te vertrekken omdat ze ook weten dat ze buiten GTST om nergens aan de bak zullen komen in dat vakgebied. En als ze dan eens vertrekken komen ze als een ware Heintje Davids om de zoveel tijd gewoon weer terug (Hoi Jantien! Hoi Kennard!) en leveren ze zowaar nog slechter werk af dan in hun eerdere periodes.

Ik denk dat @:Bpalma het een topic eerder vroeg hoe mijn ideale cast er momenteel uit zou zien. Ik heb daar toen niet op kunnen reageren (sorry!) simpelweg omdat ik het gewoon niet meer wéét. Ruim tien jaar geleden wist ik nog de nodige fake-spoilers te creëren (evenals @:Frey) omdat er toen nog mogelijkheden waren met bijvoorbeeld een renaissance van de familie Alberts, maar dat hebben die flutschrijvers inmiddels ook verneukt. Een comeback van Mark en Marieke kunnen we dankzij hen ook doorstrepen, evenals een waardige comeback van Jessica.
De befaamde Amerikaanse soapscenarist Douglas Marland heeft ooit zijn 'rules' uit de doeken gedaan voor schrijvers die een soap overnemen, met daarbij de regel "Don't fire anyone for six months. I feel very deeply that you should look at the show's canvas before you do anything". Maar eerlijk: dat zou mij echt niet lukken, moest ik het voor het zeggen hebben. Van wat er nu rondloopt zou er hooguit zes man overblijven (Kees Boot, Noa Jacobus, Mingus Claessen, Hassan Slaby, Johnny Kraaijkamp en Margo Dames) maar dat is meer omdat ik de acteurs goed vind dan dat ik per sé iets met die personages kan aanvangen. Zelfs Erik en Caroline zou ik niet sparen omdat ik van mening ben dat ze méér kunnen dan tot hun tachtigste Ludo en Janine vertolken; het enige wat die personages nog een interessante wending kan geven is als Nina op de meest lugubere wijze sterft. En dat roep ik ook al jaren.

Ik hóu oprecht van dit genre en vind het zo zonde hoe die schrijvertjes-van-niks nu al jaren omspringen met de enige soap die Nederland nog rijk is, en iedere halfbakken reddingsoperatie in luttele momenten vervalt tot stilstand en herhalingen van zetten en er in wezen niks echt verandert omdat die prutsers van geen wijken weten.

Van één ding ben ik wél zeker: Olga Madsen draait zich om in haar graf als ze zou zien hoe 'haar' serie er nu voor staat. ;(
pi_220890612
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 00:01 schreef Bpalma het volgende:
Helemaal mee eens. Het hele schrijversteam is inmiddels echt een blamage. Op dit moment vind ik de Vlaamse soap Thuis zelfs boeiender om te volgen. Daar loopt nu onder meer een verhaallijn rond een serieverkrachter. Tegelijk speelt er een plot waarin Marianne Bastiaens, een beetje de ‘Laura van Goede tijden, slechte tijden’ omdat ze er al sinds het begin in zit, niet doorheeft dat haar zus haar ontoerekeningsvatbaar wil laten verklaren om zo aan haar geld te komen. Ook ogen de decors en personages daar gewoon een stuk geloofwaardiger.
[..]

Bij Thuis weten ze inderdaad een boeiendere soap neer te zetten waarover in positieve zin gepraat wordt. De hoofdschrijver zit er weliswaar al sinds 2012 (met een onderbreking tussen 2020 en 2023) maar die weet tenminste hoe hij een mix van spanning, emotie, mysterie en relevante onderwerpen moet neerzetten, en durft ook impopulaire keuzes te maken door bijvoorbeeld goedzakken ineens 180 graden te laten draaien naar doorgedraaide psycho's. En intussen mogen we ons hier de ogen uit hun kassen laten rollen om hysterische helikoptermoeder Nina die vanuit het niets aan het soppen is op de dramadocent van Manu, of de immer Grote Boze Rik bij wie iedere vorm van levenslust ontbreekt :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')