Nu.nlquote:Sprenger maakte bekend dat Naomi donderdagavond voor het eerst haar verhaal zal doen in praatprogramma RTL Tonight. Dat is een opvallende keuze, aangezien Naomi tot nu toe anoniem bleef.
Dat is toch gewoon psychopaten gedrag. Zich niet kunnen verplaatsen in een ander. Meerdere vrouwen verkrachten. En mijnheer loopt gewoon nog vrij rond.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, en nog steeds, want hij vindt wat hij gedaan heeft niet fout.
Naar ik weet is het hem niet door de rechter verboden om naar het buitenland te gaan en is zijn paspoort daarom ook niet ingenomen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is redelijk vluchtgevaarlijk, zit dan weer in Marokko, dan weer in Dubai..
Ik geloof best dat er "iets" is gebeurd dat bij Naomi achteraf bezien compleet fout is gevallen en dat zij de seks anders heeft beleefd, en ik denk ook dat seks binnen een masculiene cultuur minder "vrouwvriendelijk" verloopt dat in normale Westerse culturen. Maar het bewijs vind ik flinterdun. Ik kan mij niet voorstellen dat de Hoge Raad dit gaat overnemen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon psychopaten gedrag. Zich niet kunnen verplaatsen in een ander. Meerdere vrouwen verkrachten. En mijnheer loopt gewoon nog vrij rond.
De hoge Raad gaat de zaak niet opnieuw inhoudelijk bekijken hè.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er "iets" is gebeurd dat bij Naomi achteraf bezien compleet fout is gevallen en dat zij de seks anders heeft beleefd, en ik denk ook dat seks binnen een masculiene cultuur minder "vrouwvriendelijk" verloopt dat in normale Westerse culturen. Maar het bewijs vind ik flinterdun. Ik kan mij niet voorstellen dat de Hoge Raad dit gaat overnemen.
Dit kun je verwachten.quote:
I know i know.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
De hoge Raad gaat de zaak niet opnieuw inhoudelijk bekijken hè.
En bij Naomi is Ali meermaals veroordeeld voor verkrachting. Beide rechtbanken oordeelden dat.
Dat weet je niet. De zaak Thijs Römer, Borsato, Ali B, Danny de Munck enzovoort het zijn allemaal andere type gedragingen en besluiten.quote:Op donderdag 7 mei 2026 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
I know i know.
HR kan wel terugverwijzen naar gerechtshof. Dit duur nog wel 2 jaar.
In de tussentijd kunnen visies en gedachtegangen veranderen. Ik weet zeker dat op de achtergrond hier hoofdschuddend naar gekeken wordt.
Ik verdedig die knakker verder niet. Maar de precedentwerking die hier vanuit gaat kan enorm zijn.
3 jaar zitten is lang.quote:
Het OM is ook in hoger beroep gegaan dus het is niet zo dat het veel uitmaakt dat Ali zelf in beroep is gegaan.quote:
Dus mannen vraag duidelijk toestemming en overrompel de ander niet.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit kun je verwachten.
Iedereen kan nu wel aangifte gaan doen, en met dit arrest in de hand kan OM iedereen gaan vervolgen.
Goed gewerkt jongens.
Er zou gewoon een derde persoon aanwezig moeten zijn om te bekijken of het wel netjes gaat en niet te ruw.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dus mannen vraag duidelijk toestemming en overrompel de ander niet.
Je moet vooral voorkomen dat er steunbewijs is. Het merendeel van de daders van aanranding of verkrachting loopt vrolijk vrij rond omdat het ontbreekt aan (steun)bewijsquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit kun je verwachten.
Iedereen kan nu wel aangifte gaan doen, en met dit arrest in de hand kan OM iedereen gaan vervolgen.
Goed gewerkt jongens.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dus mannen vraag duidelijk toestemming en overrompel de ander niet.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 7 mei 2026 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zou gewoon een derde persoon aanwezig moeten zijn om te bekijken of het wel netjes gaat en niet te ruw.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zou gewoon een derde persoon aanwezig moeten zijn om te bekijken of het wel netjes gaat en niet te ruw.
Ik heb de rest van je post maar even weggelaten, te wollig, en komt er eigenlijk op neer dat je voor vrijspraak pleit.quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zou voor 2 verkrachtingen eerder richting 10 jaar geven maar hem niet op basis van een dergelijke bewezenverklaring voor verkrachting veroordelen. Als zo'n meisje hem bevredigt omdat hij anders weer flipt dan is dat of dwang door bedreiging of geen dwang door bedreiging.
En kennelijk vond ie dat normaal. Geen spijt. Drie jaar brommen is terecht.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:43 schreef Black_Baron het volgende:
[..]![]()
Hij heeft gewoon ongevraagd vanuit het niets zijn vingers in een vrouw gestoken.
Drie jaar is bijzonder weinig.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En kennelijk vond ie dat normaal. Geen spijt. Drie jaar brommen is terecht.
Maar die knakker die gepepen werd had dat niet gemerkt dan wel gezien en kon het niet bevestigenquote:Op donderdag 7 mei 2026 17:43 schreef Black_Baron het volgende:
[..]![]()
Hij heeft gewoon ongevraagd vanuit het niets zijn vingers in een vrouw gestoken.
Klopt, ik ben ook bang voor deze precedentwerking.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit kun je verwachten.
Goed gewerkt jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |