Big geregistreerd dus ik neem aan dat ie bestaat.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfde volgens mij.
Je krijgt Wellis Ozempic geleverd van een Nederlandse apotheker.
Wellis geeft in principe alleen het recept af.
Het medicijn is dus 100% wat een NLse apotheker levert. Geen shady marktplaats namaak troep.
Ik denk dat zo'n Wellis dan ook meteen door de drain gaat, als ze shady marktplaats-achtige vervalste medicijnen zouden voorschrijven.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah ok, dan zou ik mij geen zorgen maken.
Volgens Viv is het niet gek dat er soms uit andere landen wordt geimporteerd als er tekorten zijn. Zolang je het niet van Marktplaats of weet ik veel haalt zou ik mij geen zorgen maken.
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Big geregistreerd dus ik neem aan dat ie bestaat.
[ afbeelding ]
Ok, ik hoop het🙏🏻quote:Op maandag 29 juni 2026 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah ok, dan zou ik mij geen zorgen maken.
Volgens Viv is het niet gek dat er soms uit andere landen wordt geimporteerd als er tekorten zijn. Zolang je het niet van Marktplaats of weet ik veel haalt zou ik mij geen zorgen maken.
Genoeg denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:41 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Wat zou die per uitgeschreven en verzonden recept verdienen?
Daar staat gewoon idd die Nederlandse apotheker, maar feit blijft dat het een Bulgaarse pen is.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Genoeg denk ik.
Hij bestaat trouwens echt want ik heb hem net opgezocht in het BIG register.
@:opwegnaar
Wat staat er op je sticker die op het groene hoesje (waar de pen in zit) geplakt?
Ja, iedereen die begint met die 0,25 pen vraagt dit, super stom hè! Ik haalde er 3x 0,25 uit en 2x 0,7, daarna 4 weken 0,5 en toen 8 weken 1. Zit nu weer op 0,5 want daar heb ik voldoende aan. Bij 1 mg kreeg ik letterlijk geen hap meer door m'n keel.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is dat echt waar joh? Ik kreeg dat antwoord van Google AI dus ik had m'n twijfels, maar ik zie dat het toch lijkt te kloppen (er zit 1,5 ml in een pen, sterkte is 1,34 mg/ml, en als een dosis 0,25 mg is dan zouden er inderdaad 8 doses in zitten).
Maar dan zou je gewoon vier doses weggooien als het opbouwschema gevolgd wordt. Dat is nogal wat met die kosten![]()
Ik zie dat het bij 0,5 mg en 1 mg wel gewoon vier doses zijn. Goed om te weten.
Ik doe het meestal via imgBBquote:Op maandag 29 juni 2026 21:08 schreef opwegnaar het volgende:
Hoe kan ik hier overigens een foto toevoegen? Dan stuur ik een afbeelding van mijn pen..
Mijn etiket is in het Nederlands maar niet over een ander heen geplakt. Het groene stickertje heeft Duitse tekst. Maar mijn pen is dan ook al in februari geleverd toen de vraag veel minder groot was.quote:
Deed je dat met één pen? Hoe kwam je dan aan naaldjes?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:29 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ja, iedereen die begint met die 0,25 pen vraagt dit, super stom hè! Ik haalde er 3x 0,25 uit en 2x 0,7, daarna 4 weken 0,5 en toen 8 weken 1. Zit nu weer op 0,5 want daar heb ik voldoende aan. Bij 1 mg kreeg ik letterlijk geen hap meer door m'n keel.
Als je wat verder in het proces zit en je hebt nog steeds voldoende aan de 0,25mg dan is het misschien een idee om clicks te gaan tellen. Een 0,25 / 0,5 en 1 mg pen bij Wellis is even duur, dus dan kun je 8 weken met een 0,5 pen doen, scheelt maar weer 250 euro!
https://www.bol.com/nl/nl(...)ks/9300000038046865/quote:Op maandag 29 juni 2026 22:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Deed je dat met één pen? Hoe kwam je dan aan naaldjes?
Oh je dacht dat hele verhaal van mijn opbouwschema uit 1 pen? Neequote:Op maandag 29 juni 2026 22:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je kan naaldjes gewoon kopen.. bij BOL bijvoorbeeld. Wel even goed kijken naar de afmetingen.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste risico is dat de pennen die je via internet koopt geen gegarandeerde koude-keten hebbenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:04 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Oh ik lees in het RTL artikel inderdaad ook dat het via marktplaats was, dat stond in een ander artikel niet vermeld...ik hoop dat Wellis inderdaad ook gewoon zuivere pennen levert! Heb jij er ook met Bulgaars etiket?
Ik heb trouwens ook een Slowaakse pen, ook via Wellis. Berichten die ik online vond gingen over illegale pennen en dat is wellis in principe niet.quote:
Bedankt voor je antwoorden, ozempic is toch best prijzig dus dit scheelt echt zoveel!quote:Op maandag 29 juni 2026 21:29 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ja, iedereen die begint met die 0,25 pen vraagt dit, super stom hè! Ik haalde er 3x 0,25 uit en 2x 0,7, daarna 4 weken 0,5 en toen 8 weken 1. Zit nu weer op 0,5 want daar heb ik voldoende aan. Bij 1 mg kreeg ik letterlijk geen hap meer door m'n keel.
Als je wat verder in het proces zit en je hebt nog steeds voldoende aan de 0,25mg dan is het misschien een idee om clicks te gaan tellen. Een 0,25 / 0,5 en 1 mg pen bij Wellis is even duur, dus dan kun je 8 weken met een 0,5 pen doen, scheelt maar weer 250 euro!
Absoluut! Als je gewoon extra naaldjes koopt en je aan de houdbaarheid houdt kan dat prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoorden, ozempic is toch best prijzig dus dit scheelt echt zoveel!
Het is zal misschien niet zo zwart/wit zijn, maar het feit dat zoveel mensen die al zo lang proberen af te vallen het nu opeens wel kunnen met medicatie laat wel zien dat je het heel goed kan behandelen als een ziekte.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:00 schreef HiZ het volgende:
En de nvic maakt zich weer zorgen over mensen die buiten de medische sector om glp-1 medicatie gebruiken. Alsof het niet veroorzaakt wordt door een medische sector die nog in de 20e eeuw vast zit. Obesitas is een ziekte, en bij mensen met diabetes en vergelijkbare aandoeningen zijn aanvullende voorwaarden stellen gewoon het opwerpen van blokkades naar het beste middel.
Eerlijk gezegd, sinds ik weet hoe moeilijk afvallen is als je eenmaal overgewicht hebt omdat je lichaam letterlijk anders werkt, zie ik het echt meer als een ziekte. Als je door een ongezonde levensstijl een hoge bloeddruk krijgt of diabetes dan krijg je ook gewoon medicatie in plaats van een jaar traject over gezond leven voor je aan de bloeddrukverlagers kan. Voor stoppen met roken is ook gewoon medicatie en die wordt ook gewoon vergoed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:00 schreef HiZ het volgende:
En de nvic maakt zich weer zorgen over mensen die buiten de medische sector om glp-1 medicatie gebruiken. Alsof het niet veroorzaakt wordt door een medische sector die nog in de 20e eeuw vast zit. Obesitas is een ziekte, en bij mensen met diabetes en vergelijkbare aandoeningen zijn aanvullende voorwaarden stellen gewoon het opwerpen van blokkades naar het beste middel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |