Ik ben bang dat we bij haar een gevalletje zoals Sarah Engels krijgen. Te veel afkijken van de grote namen en weinig eigen stijl.quote:
Daar was de afgelopen editie sowieso voor driekwart mee gevuld.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:59 schreef Cee het volgende:
Ze brengen nu al niks interessants uit dus laat ze volgend jaar maar lekker meedoen, meer dan een schreeuwerig niemendalletje is het ESF in de huidige staat ook niet waard.
Rapper Sjors, Zanger Rinus doe allemaal maar.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:26 schreef NailQueen het volgende:
Mocht omroep Max het toch overnemen dan staat Louisa Jansen weer paraat
https://www.rtl.nl/boulev(...)ongfestivaldroom-nog
Oud nieuws, sinds de doorbraak van Rutger van Barneveld:quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Rapper Sjors, Zanger Rinus doe allemaal maar.
Ik meende dat haar 2024 inzending toen nog best mee viel. Maar ze kan het maar beter eerst voor San Marino proberen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Rapper Sjors, Zanger Rinus doe allemaal maar.
Danseressen bij zulke volkszangers vind ik altijd zo lachwekkendquote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Oud nieuws, sinds de doorbraak van Rutger van Barneveld:
Bekijk deze YouTube-video
Dat is waar, ik vind het ook niet goed voor de kwaliteit. Maar in het geval van Davina vind ik het krom omdat ze voor de afgelopen editie van 2026 wel een liedje had ingestuurd naar de commissie.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:40 schreef Momo het volgende:
Maar even serieus over wat Davina zegt, dat zien we natuurlijk ook bij artiesten in andere landen die eerst wel meededen met NFs of dat overwogen. Nu is niet de goede tijd met al die politieke onrust. Niet goed voor de kwaliteit van de muziek op het songfestival.
Kwestie van voortschrijdend inzicht. Dat kun je niemand kwalijk nemen, toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:55 schreef NLpop het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vind het ook niet goed voor de kwaliteit. Maar in het geval van Davina vind ik het krom omdat ze voor de afgelopen editie van 2026 wel een liedje had ingestuurd naar de commissie.
Ja zo kan je het ook zien. Maar ik vind het te laat. Of meer.. in deze fase zinloos. Een gepasseerd station. De protesten, politieke inmenging, controverses, intimidatie en televoting manipulatie rond Israël waren heviger in 2024 en 2025.quote:Op zondag 19 juli 2026 12:56 schreef Aadrianus het volgende:[..]
Kwestie van voortschrijdend inzicht. Dat kun je niemand kwalijk nemen, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |