Godverdomme. Keihard gelachen.quote:
Daar heb je gelijk in. Ik bedoelde het als optelsom. Ik kan soms een beetje afdwalen en er van alles bijslepen. Sorry!quote:Op zondag 17 mei 2026 22:00 schreef Meridiaan het volgende:[..]
Je maakt hier deels een denkfout door de Nederlandse omroep en de bedrijven over één kam te scheren.
De decorbouwers of de knakker die heeft meegeschreven aan het Maltese nummer vallen niet onder de AVRO TROS en kunnen dus gewoon op eigen houtje besluiten mee te doen, dat devalueert de boycot van de omroep niet.
Ik denk niet dat het de taak van de NPO is om de FOMO van Cornald op te lossen.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:05 schreef NLpop het volgende:
Cornald vandaag bij De Perstribune op Radio 1, nabeschouwen en vooruitkijken:
Cornald Maas hoopt op terugkeer bij Songfestival: 'Dit zou ik niet als aftocht willen'
"Ik zou hopen dat AVROTROS weer aan boord is", zegt hij. "Ook omdat ik dan volgend jaar weer het commentaar kan doen." Toch beseft hij ook dat televisiewerelden veranderen. "Aan alles komt soms een eind, maar deze aftocht zou ik niet willen".
Als MAX het gaat doen gaat het veel meer van ONZE BELASTINGCENTEN! kost dan dat AVROTROS zou doen, dat zou wel heerlijk hilarisch zijn voor al die schreeuwende rechtse rukkers die Pro-Israel zijn maar het ook verspilling vindenquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:29 schreef molloot200 het volgende:
Ik gok eigenlijk dat AVROTROS gewoon weer meedoet
En zo nee, dat MAX het ook niet gaat doen. Die zeiden zelf al dat ze daar te weinig budget voor hadden.
Even los van of ik wil dat we meedoen volgend jaar, lijkt me dit wel een interessante optie.quote:
Ik ben bang dat we bij haar een gevalletje zoals Sarah Engels krijgen. Te veel afkijken van de grote namen en weinig eigen stijl.quote:
Daar was de afgelopen editie sowieso voor driekwart mee gevuld.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:59 schreef Cee het volgende:
Ze brengen nu al niks interessants uit dus laat ze volgend jaar maar lekker meedoen, meer dan een schreeuwerig niemendalletje is het ESF in de huidige staat ook niet waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |