In a gadda da vida.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:49 schreef nostra het volgende:
Soort In-Na-Gadda-Da-Vida, maar dan als album?
is dat niet dat mens wat laatst aan het twerken was op een concert van Jan Smit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:51 schreef vosss het volgende:
Wie is Roxy Dekker en belangrijker nog, waar zou ik die van moeten kunnen kennen?
#dtv
Nee ik denk dat dat IrisQueen isquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is dat niet dat mens wat laatst aan het twerken was op een concert van Jan Smit?
Heeft een hele grote mond.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:51 schreef vosss het volgende:
Wie is Roxy Dekker en belangrijker nog, waar zou ik die van moeten kunnen kennen?
#dtv
Is zij van dat nummer hou je bek en bef me ofzo iets?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Heeft een hele grote mond.
Waar zeker 3 🍆🍆🍆 in passen.
En 'zingt' hele edgy dingen over klaarkomen.
Nee da's MER0Lquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is zij van dat nummer hou je bek en bef me ofzo iets?
Nee zij is van Satisfyerquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is zij van dat nummer hou je bek en bef me ofzo iets?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Heeft een hele grote mond.
Waar zeker 3 🍆🍆🍆 in passen.
En 'zingt' hele edgy dingen over klaarkomen.
Bloody hell...quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Bloody hell...
Ik denk dat ik zo weer ff wat van Pink Floyd of Iron Maiden ga opzetten hier.
heb je haar weer met dr eeuwige mannenhaatquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Het zijn gewoon domme grietjes die zich al dan niet bewust laten misbruiken door geile en geldbeluste mannen.
Bekijk deze YouTube-video
Dit niveau dus. Net zo diep als de gulp van de producers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |