SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juli 2026 14:18 schreef TommyL0204 het volgende:
Film was vet. Had nog wel wat langer mogen duren van mij zelfs. Alleen het geluid was echt erg hard in sommige scenes.
Ik las dat in Kinepolis bioscopen het geluid ook al is teruggeschroefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij had de film ook wel 5 uur mogen duren
-nee-
4DX is iets wat ik een kwartier leuk vindt. Nooit dat ik daar een hele film mee zou kijken.quote:
Laten wij ons niet verlagen naar dit niveauquote:
Ja die sprong er gigantisch tussenuit.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat viel mij deze film ook wederom weer op ja, wat een acteur.
Hij speelde Batman ook erg goed in de 2022 filmquote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik kende hem als acteur verder eigenlijk niet, heb die films over vampiers nooit gezien en die Mickey 17 film was denk ik de eerste film met hem die ik echt bewust heb gekeken. Maar nu zie ik wel hoe sterk hij zijn rollen begrijpt.
4DX bij deze film had me de hel geleken, vooral al die scenes op zee (dan gaat je stoel wiebelen) en de vechtscenes (dan treed de kickback functie in je stoel in en krijg je een stomp in je rug). En omdat je op zee bent, krijg je de hele tijd water over je heen (ik zet die functie altijd meteen uit).quote:Op zondag 26 juli 2026 20:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
4DX is iets wat ik een kwartier leuk vindt. Nooit dat ik daar een hele film mee zou kijken.
Nooit gezien, vooral omdat ik een nieuwe Batman een beetje overkill vond zo snel na de trilogie van Nolan, maar ik kan me voorstellen dat hij het wel beter doet dan Bale, die ik soms net iets te cartoonesk vond (ja ik snap dat dat gek klinkt)quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij speelde Batman ook erg goed in de 2022 film
Ja dat zie ik ook niet voor me. Een kwartiertje zoiets doen in de Efteling is leuk, maar deze film in die hoedanigheid, nee, dat zie ik niet voor me.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
4DX bij deze film had me de hel geleken, vooral al die scenes op zee (dan gaat je stoel wiebelen) en de vechtscenes (dan treed de kickback functie in je stoel in en krijg je een stomp in je rug). En omdat je op zee bent, krijg je de hele tijd water over je heen (ik zet die functie altijd meteen uit).
Water over je heen in de bioscoop is toch nooit leukquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
4DX bij deze film had me de hel geleken, vooral al die scenes op zee (dan gaat je stoel wiebelen) en de vechtscenes (dan treed de kickback functie in je stoel in en krijg je een stomp in je rug). En omdat je op zee bent, krijg je de hele tijd water over je heen (ik zet die functie altijd meteen uit).
Heb hem gezien in 70mm bij Kino Rotterdam. Film was gaaf, beeld mwah. Heb mooiere 70mm (analoog en digitale) producties gezien. Geluid was wel goed. Niet knetterhard, maar verfijnd. Vooral in die scène in die grot. Alsof je erin zat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:53 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik had hem heul graag op de echte 70mm imax gezien. Maar om daarvoor nou naar Brussel te reizen...
3 plekken maar in Europaquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:53 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik had hem heul graag op de echte 70mm imax gezien. Maar om daarvoor nou naar Brussel te reizen...
Hij was inderdaad lang, maar voelde niet lang omdat het een verrassende film bleef. Ik kan gauw mijn aandacht verliezen bij teveel en te snel gefilmde vechtscenes (ok boomer), maar ook dat was goed gedaan in deze film.quote:Op donderdag 30 juli 2026 00:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij zagen hem vanavond: man, ik en 17-jarige dochter. Ze wilde graag mee, maar waarschuwde vooraf dat ze bijna drie uur wel lang vond en niet wist of ze, TikTok-generatie zijnde, zolang haar aandacht erbij kon houden. Dan kon de film maar beter heel goed zijn.
Ze heeft ademloos zitten kijken en vindt het de beste film die ze so far gezien heeft.
Wij hebben ook genoten. Prachtig verfilmd, mooi verhaal, goede karakters.
Ik vind dat Pattinson inderdaad goed speelde, en Matt Damon ook. Goede cast gewoon.
Topfilm!
Niet per se boomer, hoor. Mijn tienerdochter zegt dus precies hetzelfde, zowel over aandacht als over de vechtscenes.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij was inderdaad lang, maar voelde niet lang omdat het een verrassende film bleef. Ik kan gauw mijn aandacht verliezen bij teveel en te snel gefilmde vechtscenes (ok boomer), maar ook dat was goed gedaan in deze film.
Fuck de heiligschennis. Ik heb dat bij LotR films. En ik ben een keer in slaap gevallen bij Kong vs Godzilla geloof ikquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet per se boomer, hoor. Mijn tienerdochter zegt dus precies hetzelfde, zowel over aandacht als over de vechtscenes.
Als een film goed is, heb ik er geen problemen mee. Onze dochter vond Dune dus zo'n film waarbij haar aandacht afgleed, daar had ik geen last van. Ik ben zelf echter bij een van de Matrix-films in de bios regelmatig even ingedutHeiligschennis natuurlijk
The Lighthouse met Willem Dafoequote:Op woensdag 29 juli 2026 13:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij speelde Batman ook erg goed in de 2022 film
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |