Wat is 'veel'?quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen met transitiespijt. Ik zeg niet dat iedereen het maar zit te verzinnen of zo dat ze trans zijn.
Dat klopt, en nu?quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mensen met anorexia willen ook zichzelf veranderen naar een bepaald beeld dat ze idealiseren.
Ja gewoon onzin. De maatschappij stuurt mensen richting transities enzoquote:
Geef eens wat concrete voorbeelden.quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:18 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ja gewoon onzin. De maatschappij stuurt mensen richting transities enzo
Hoe kwamen ze daarbij? Ik werd getest en scoorde hoog op interesse in de vrouwelijke sekse, ik kan mezelf beter chemisch laten castreren zodat ze geen indruk op me maken.quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze dachten dat ik me wel aangetrokken zou voelen tot een hele mannelijke vrouw met schouders die 2x zo breed zijn als die van mij, maar dat lag toch anders.
Van de hoeveel transities?quote:
Kinderen moeten gewoon kind kunnen zijn zonder dat meteen overal labels op geplakt worden. Een jongen die met poppen speelt of een meisje dat stoer is hoeft niet gelijk te betekenen dat ze trans zijn. Dat wordt er gewoon ingepraat in het nieuws en op scholenquote:Op woensdag 6 mei 2026 18:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geef eens wat concrete voorbeelden.
Welke scholen? Want mijn kind is nog nooit thuisgekomen met dit soort verhalen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:59 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Kinderen moeten gewoon kind kunnen zijn zonder dat meteen overal labels op geplakt worden. Een jongen die met poppen speelt of een meisje dat stoer is hoeft niet gelijk te betekenen dat ze trans zijn. Dat wordt er gewoon ingepraat in het nieuws en op scholen
Nee joh, scholen gaan echt niet letterlijk zeggen: jij bent trans. Zo dom zijn ze ook weer niet. Maar kinderen krijgen tegenwoordig wel overal ingeprent dat als je een beetje afwijkt van het plaatje, daar meteen een hele identiteit bij hoort.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Welke scholen? Want mijn kind is nog nooit thuisgekomen met dit soort verhalen.
Jij hebt zelf kinderen en merkt het daar op school?quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:04 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Nee joh, scholen gaan echt niet letterlijk zeggen: jij bent trans. Zo dom zijn ze ook weer niet. Maar kinderen krijgen tegenwoordig wel overal ingeprent dat als je een beetje afwijkt van het plaatje, daar meteen een hele identiteit bij hoort.
Dat is flauwekul en dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:59 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Kinderen moeten gewoon kind kunnen zijn zonder dat meteen overal labels op geplakt worden. Een jongen die met poppen speelt of een meisje dat stoer is hoeft niet gelijk te betekenen dat ze trans zijn. Dat wordt er gewoon ingepraat in het nieuws en op scholen
Precies dit. Mijn dochter zit in groep 8 en ik heb haar hier nooit over gehoord.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Welke scholen? Want mijn kind is nog nooit thuisgekomen met dit soort verhalen.
Dat is inderdaad onzin.quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:18 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ja gewoon onzin. De maatschappij stuurt mensen richting transities enzo
Nou dat betekent niet dat het niet gebeurtquote:Op woensdag 6 mei 2026 19:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies dit. Mijn dochter zit in groep 8 en ik heb haar hier nooit over gehoord.
Beter geloof je mensen met naar schoolgaande kinderen in plaats van dingen die je ergens online hebt gelezen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:31 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Nou dat betekent niet dat het niet gebeurt
maak het eens concreet dan, wat zeggen scholen tegen een meisje wat graag in bomen klimt waardoor ze ervoor zorgen dat ze in transitie gaat? Welk label wordt dan op het kind geplakt waarvan jij zegt 'da's echt kwalijk'quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:04 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Nee joh, scholen gaan echt niet letterlijk zeggen: jij bent trans. Zo dom zijn ze ook weer niet. Maar kinderen krijgen tegenwoordig wel overal ingeprent dat als je een beetje afwijkt van het plaatje, daar meteen een hele identiteit bij hoort.
Klopt denk ik niet helemaal.quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mensen met anorexia willen ook zichzelf veranderen naar een bepaald beeld dat ze idealiseren.
Daar komt uiteraard geen antwoord op.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
maak het eens concreet dan, wat zeggen scholen tegen een meisje wat graag in bomen klimt waardoor ze ervoor zorgen dat ze in transitie gaat? Welk label wordt dan op het kind geplakt waarvan jij zegt 'da's echt kwalijk'
Ben geen transfoob. Een fobie zegt dat je angst hebt voor iets zoals arachnofobie dat je bang bent voor spinnen. Ben niet bang voor transgenders. Vind het gewoon onnatuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2026 11:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar komt uiteraard geen antwoord op.
In feite herhaalt de geschiedenis zou.
Tot in de jaren negentig was het verwijt richting de homogemeenschap dat ze kinderen bekeren tot homoseksualiteit.
Inmiddels is geaccepteerd dat dat onzin.
Anno nu wordt genderdysforie zichtbaar in de maatschappij en komen transfoben met het verwijt dat kinderen een transitie in gepraat worden.
De natuur haalt nu eenmaal soms trukjes uit tijdens de ontwikkeling van de hersenen in een baarmoeder.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:54 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ben geen transfoob. Een fobie zegt dat je angst hebt voor iets zoals arachnofobie dat je bang bent voor spinnen. Ben niet bang voor transgenders. Vind het gewoon onnatuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |