Wij moeten helemaal niks.quote:
TS bedoelt niet wat jij nu schetst.quote:Op woensdag 6 mei 2026 02:27 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Voor deze keer ben ik het zowaar eens met TS.
Ik neem het probleem genderdysforie op zich wel serieus. Als iemand zijn hele leven depressief is omdat hij zich een vrouw voelt, is die persoon niet geholpen met "Joh, stel je niet zo aan! Het zit gewoon tussen jouw oren. Gedraag je vanaf nu als een vent en doe voortaan niet zo raar!"
Als iemand zich alleen gelukkig kan voelen door te leven in de rol van de andere sekse, vind ik dat die persoon zich niet moet laten weerhouden daartoe wat ik of wat anderen daarvan vinden.
Het lijkt er echter op dat mensen die met hun genderidentiteit worstelen en een manier zoeken om zich comfortabel te voelen met de biologische sekse waarmee ze geboren zijn, de pineut zijn.
Ik ben homo en ik denk dat er misschien zelfs net 2% lesbisch of homo's kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2026 01:58 schreef Spring_Sale het volgende:
2% op 18.000.000 dat is 360.000 transgenders. Daar kun je 3 nederlandse steden mee vullen (vaak zijn steden maar 100.000-120.000 inwoners per). Dus dat geloof ik niet. Het werkelijke aantal ligt waarschijnlijk veel lager. 180.000 (1%) geloof ik al niet.
2% mijn reet. Dat komt uit de natte droom van een D666'er.
Dat is ook wat mij stoort. Er wordt gedaan alsof het een enorme groep is. Maar het zijn er echt maar een paar.quote:Op woensdag 6 mei 2026 02:58 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik ben homo en ik denk dat er misschien zelfs net 2% lesbisch of homo's kunnen zijn.
Ik ga vanaf mijn 21e-ste naar homo-verenigingen (nu meest dicht). Ben nu 48. De hoeveelheid transgenders was op de vingers van één hand te tellen. Zeker nog geen 5% van de hele LGBT toestand.
Waarom trouwens statistieken van de VS? Dit is Nederland.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Genderdysforie is een probleem dat is ontstaan door de maatschappij.
[ afbeelding ]
Wanneer is 'tegenwoordig' begonnen in deze context?quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:35 schreef Zorro het volgende:
Onzin allemaal. Het komt gewoon omdat iedereen tegenwoordig alles vanzelf wil krijgen. Lukt dat niet dan is er van alles mis, tot deze onzin aan toe.
Het is net het zelfde als "Mijn werkgever is kut, ik ga ergens anders werken!". Om er vervolgens achter te komen dat het daar net zo kut is en dat het gewoon aan jezelf ligt.
Ah je baalt er gewoon van dat de vijver waarin jij vist gewoon nog kleiner wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Het zijn ook veel vaker vrouwen dan mannen, een stevige onevenwichtige verhouding. Vanaf de lockdowns uiteraard een stijging, want toen brachten jongeren en jongvolwassenen veel meer tijd door op sociale media.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ergens vanaf 2000 wordt de gekkigheid steeds erger.quote:Op woensdag 6 mei 2026 14:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wanneer is 'tegenwoordig' begonnen in deze context?
Als jij dat zo ziet snap ik het wel.quote:Op woensdag 6 mei 2026 14:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ergens vanaf 2000 wordt de gekkigheid steeds erger.
Mij lijkt het dat er toch meer M-->F zijn dan andersom? Ik kan er naast zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2026 14:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah je baalt er gewoon van dat de vijver waarin jij vist gewoon nog kleiner wordt.
Dit. Het bestaat al enorm lang en in de Oosterse landen is het zelfs heel gewoon.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als jij dat zo ziet snap ik het wel.
Maar genderdysforie is niet van de laatste jaren. Het is enkel zichtbaar geworden omdat die groep een gelijkwaardige positie in de maatschappij wil, ipv een verscholen bestaan.
idd, vaak is het slechts een fase waarin pubers worstelen met hun gevoelens en identiteit, en als ze dan beïnvloed worden foor de regenboogmaffia, denken ze snel dat ze trans zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Linkse woke ideologie die de politiek niet wil laten gaan. Ik heb best wat transgenders leren kennen in Bij1 van Sylvana Simmons, het zijn boze mensen met autisme die rebelleren tegen de waarheid.
Mensen met anorexia willen ook zichzelf veranderen naar een bepaald beeld dat ze idealiseren.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het probleem zit bij mensen die anderen willen veranderen. Jij zoekt het alleen in de verkeerde groep.
Die mensen willen zichzelf veranderen. De walgelijke types waar ik het in mijn post over heb, die willen hun meninkje aan anderen opdringen en zijn overal aan het ijlen hoe erg het wel niet voor hen en voor de samenleving is dat anderen ergens last van hebben.
Vooraan staan om af te geven op mensen die met zo'n groot vraagstuk worstelen... Je moet het maar durven.
Volgens mij is het vooral goed om te beseffen dat ieder verhaal anders is. Sommige mensen twijfelen later alsnog, anderen weten het juist al heel lang zeker. Het klinkt wel wat generaliserend om op basis van bepaalde ervaringen een hele groep personen op dezelfde manier neer te zetten.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, vaak is het slechts een fase waarin pubers worstelen met hun gevoelens en identiteit, en als ze dan beïnvloed worden foor de regenboogmaffia, denken ze snel dat ze trans zijn.
De dochter van een kennis van me is van jongs af aan duidelijk trans geweest en heeft onlangs de operatie gekregen, en die is fel tegen de hype; die heeft genoeg mensen meegemaakt die op een gegeven moment er achter kwamen dat ze toch niet echt trans waren.
Er zijn veel mensen met transitiespijt. Ik zeg niet dat iedereen het maar zit te verzinnen of zo dat ze trans zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:10 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral goed om te beseffen dat ieder verhaal anders is. Sommige mensen twijfelen later alsnog, anderen weten het juist al heel lang zeker. Het klinkt wel wat generaliserend om op basis van bepaalde ervaringen een hele groep personen op dezelfde manier neer te zetten.
Ik ben wellicht te vlug geweest met reageren. Bedoelde het niet verkeerd.quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen met transitiespijt. Ik zeg niet dat iedereen het maar zit te verzinnen of zo dat ze trans zijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:12 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ik ben wellicht te vlug geweest met reageren. Bedoelde het niet verkeerd.
Net als een ander topic over mannen en vrouwen, sommige mensen maken zaken wel heel erg groot als een keer iets in de media komt.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Bij genderdysforie moet de gehele wereld zich aanpassen aan 2% van de samenleving.
En best wel erg en eng om zo te refereren aan mensen met een andere mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |