abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:19:08 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220723351
In plaats van kinderen te leren dat ze blij en gelukkig mogen zijn met hun lichaam, dat meisjes best mogen klimmen en jongens best met poppen mogen spelen en dat er geen ideaalbeeld bestaat van wat een man of een vrouw is, worden kinderen al op jonge leeftijd op scholen verteld dat ze trans kunnen zijn als ze afwijken van de geslachtsnorm. Inmiddels is het net zo normaal voor kinderen om te zeggen 'ik wil een meisje worden' als 'ik wil later piloot worden,' en daar ligt het probleem juist. Ook dragen sociale media en het gevoel om ergens bij te horen (de transgender-community) hieraan bij, dat verklaart ook waarom genderdysforie meer prevalent is onder mensen met autisme. De bekende data, zoals de grafiek die aan deze post is toegevoegd, laat zien dat er in 2014 weinig verschil zat in hoeverre genderdysforie voorkomt tussen jongvolwassenen en oudere mensen. In 2021 is er juist een significante discrepantie tussen de leeftijdsgroepen.

Genderdysforie is een probleem dat is ontstaan door de maatschappij.

Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220723377
Meer zichtbaarheid betekent niet automatisch dat iets door de maatschappij wordt veroorzaakt. Vroeger leken autisme, depressie en homoseksualiteit ook ‘zeldzamer’ omdat minder mensen ervoor uitkwamen of werden herkend.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:25:18 #3
490410 Dr8gonOfLife
pi_220723440
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:21 schreef Thaddeus het volgende:
Meer zichtbaarheid betekent niet automatisch dat iets door de maatschappij wordt veroorzaakt. Vroeger leken autisme, depressie en homoseksualiteit ook ‘zeldzamer’ omdat minder mensen ervoor uitkwamen of werden herkend.
Een exponentiele groei per jaar lijkt mij niet echt in lijn met meer zichtbaarheid. Meer zichtbaarheid gebeurd over een wat langere periode, niet over een periode van 2 á 3 jaar. Verder is het aantal gevallen met rapid onset gender dysphoria best wel fors gestegen.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:27:21 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220723480
Linkse woke ideologie die de politiek niet wil laten gaan. Ik heb best wat transgenders leren kennen in Bij1 van Sylvana Simmons, het zijn boze mensen met autisme die rebelleren tegen de waarheid.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:37:11 #5
490410 Dr8gonOfLife
pi_220723610
Het zijn ook veel vaker vrouwen dan mannen, een stevige onevenwichtige verhouding. Vanaf de lockdowns uiteraard een stijging, want toen brachten jongeren en jongvolwassenen veel meer tijd door op sociale media.

dinsdag 5 mei 2026 @ 20:38:07 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_220723621
Linkshandigheid is ontstaan door de maatschappij.

🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
pi_220723636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:38 schreef Mikeytt het volgende:

[ [url=https://datawrapper.de/cdn-cgi/image/quality=85,width=1135,f=auto,fit=cover/https://kirby.datawrapper(...)dness.jpg]afbeelding[/url] ]
Hou mij er buiten aub :P
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:40:00 #8
490410 Dr8gonOfLife
pi_220723637
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:38 schreef Mikeytt het volgende:

[ [url=https://datawrapper.de/cdn-cgi/image/quality=85,width=1135,f=auto,fit=cover/https://kirby.datawrapper(...)dness.jpg]afbeelding[/url] ]
Linkshandigheid is wel even wat anders dan de biologische waarheid opzij schuiven.
pi_220723682
Dr8gonOfLife en K_W, wat een ongewoon bondgenootschap.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:14:25 #10
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220723960
De explosieve toename van mensen met de waanbeelden als van TS vind ik eerlijk gezegd schokkender dan de toename van genderdysforie.

Bij genderdysforie heb je alleen jezelf ermee. Sneu zat, maar van types als TS heeft iedereen last
Laffe huichelaar
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:34:54 #11
490410 Dr8gonOfLife
pi_220724180
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:14 schreef timmmmm het volgende:
De explosieve toename van mensen met de waanbeelden als van TS vind ik eerlijk gezegd schokkender dan de toename van genderdysforie.

Bij genderdysforie heb je alleen jezelf ermee. Sneu zat, maar van types als TS heeft iedereen last
Bij genderdysforie moet de gehele wereld zich aanpassen aan 2% van de samenleving.

En best wel erg en eng om zo te refereren aan mensen met een andere mening.
pi_220724229
TS heeft een ziekelijke obsessie met een paar terugkerende onderwerpen.
pi_220724248
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:21 schreef Thaddeus het volgende:
Pluto was voor 1930 ook niet bekend, toch was dat er toen ook al.
pi_220724277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Bij genderdysforie moet de gehele wereld zich aanpassen aan 2% van de samenleving.

Nou, wat voor aanpassingen heb jij gedaan?
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:43:55 #15
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220724281
quote:

[..]

Ik ben het met je eens dat het probleem zit bij mensen die anderen willen veranderen. Jij zoekt het alleen in de verkeerde groep.

Die mensen willen zichzelf veranderen. De walgelijke types waar ik het in mijn post over heb, die willen hun meninkje aan anderen opdringen en zijn overal aan het ijlen hoe erg het wel niet voor hen en voor de samenleving is dat anderen ergens last van hebben.

Vooraan staan om af te geven op mensen die met zo'n groot vraagstuk worstelen... Je moet het maar durven.
Laffe huichelaar
pi_220724398
quote:
worden kinderen al op jonge leeftijd op scholen verteld dat ze trans kunnen zijn als ze afwijken van de geslachtsnorm. Inmiddels is het net zo normaal voor kinderen om te zeggen 'ik wil een meisje worden' als 'ik wil later piloot worden,' en daar ligt het probleem juist.
O ja? Bron?
Over welk probleem heb jij het nu dan weer?
pi_220724413
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Linkse woke ideologie die de politiek niet wil laten gaan. Ik heb best wat transgenders leren kennen in Bij1 van Sylvana Simmons, het zijn boze mensen met autisme die rebelleren tegen de waarheid.
Welke waarheid?
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 22:03:03 #18
441859 crew  Lenny77
pi_220724458
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Pluto was voor 1930 ook niet bekend, toch was dat er toen ook al.
En ondertussen zelfs niet eens meer een planeet -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220724484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En ondertussen zelfs niet eens meer een planeet -O-
Wat erg he?

:+
pi_220724754
quote:

[..]

Nee hoor.
En het spijt me voor jou, maar de wereld is vol met mensen die een andere mening hebben dan jij.
Maakt jou niet beter of slechter dan de gemiddelde mens, maar je bent wel iemand waarvan er 13 in een dozijn gaan.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 22:43:51 #21
156258 Metalfrost
dude, what
pi_220724806
quote:

[..]

Het is één ding om je wat aan te trekken van hoe een ander het leven in wil delen, het is geheel wat anders om er actief mee te bemoeien. Het feit dat transgender zo in de spotlights staat is omdat men vaak tegen hen zegt 'maar dit kan niet'.
En dus komen transgenders voor hun rechten op.
Toch heel normaal?
Als jouw manier van leven bedreigd wordt, dan ga je toch ook met een spandoek op straat lopen demonstreren dat je met rust gelaten wilt worden?
Google is your friend, abuse your friends
pi_220724822
quote:

[..]

Over wat voor aanpassingen heb je het?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220724824
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:43 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Het is één ding om je wat aan te trekken van hoe een ander het leven in wil delen, het is geheel wat anders om er actief mee te bemoeien. Het feit dat transgender zo in de spotlights staat is omdat men vaak tegen hen zegt 'maar dit kan niet'.
Toch heel normaal?
Als jouw manier van leven bedreigd wordt, dan ga je toch ook met een spandoek op straat lopen demonstreren dat je met rust gelaten wilt worden?
:X
pi_220725249
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:43 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Toch heel normaal?
Het punt is juist dat transgenders anderen dingen opdringen. Dat wij mee moeten gaan in het waanidee dat er meer dan 2 geslachten zijn. Dat we niet gewoon meneer of mevrouw moeten zeggen maar bij iedere 'hullie' de vraag moeten stellen of hullie als een tafelpoot, olifant of stoeptegel aangesproken wenst te worden.

En ja de laatste jaren zie je het steeds vaker. Ik denk dat voor de meesten snijden in een gezond lichaam geen oplossing is. Maar zelfacceptatie en therapie. Het is immers een mentaal probleem, dat kun je niet oplossen met fysieke kunstgrepen.
pi_220725260
Ik geloof best dat een klein deel er echt last van heeft en zo geholpen kan zijn. Maar te veel zien het als een quick fix. En die is er niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')