En hoe is het met jou dan vandaag?quote:
We zijn net thuis en doen met je mee!quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:02 schreef sigme het volgende:
@:sarabi ik drink er een Coldmember op, op je prijs
Die is hartstikke lekker man.quote:
Ik voelde me gisteren totaal niet lekker, maar ik denk dat het kwam omdat ik dinsdag en gisteren veeel te weinig gegeten heb voor hoeveel ik op dinsdag gesport had (4u mountainbiken en 2,5u sportclub). In de avond wat extra fruit en yoghurt, en daarna voelde ik me wel wat beter. Vannacht goed geslapen en vanavond ga ik lekker zonder A naar de sportclubquote:
Beterschap met duim en hoe is Elin?quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrrr @:flipsen ik zou het niet veilig noemen daar. Dat arme gezin, wat moeten die bang zijn geweest.
Duim is nog wel erg gevoelig maar er zit geen druk meer op en het klopt ook niet meer. Hopelijk zet dit zo door. Eindelijk ook de vaatwasser uitgeruimd, durfde (voorzichtig) aan.
Lekker daar @:blues hoe is het weer daar?
Ik ben ook echt al 4x verkouden geweest. Snap er niks van. Super irritantquote:Op donderdag 7 mei 2026 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een onverwacht vrije dag. Ik hoest zo dat ik niet kan werken. Dit is al de vierde verkoudheid dit jaar. En weer een vreemde variant. Dinsdag voelde ik me een dood vogeltje maar zonder hoest, gisteren was alles prima en vannacht begon het hoesten maar voel ik me verder goed. Geen peil op te trekken op deze manier.
Ik heb het helemaal zelf mogen betalen. Heb ook niets gehoord dat bij ons mensen de kaartjes krijgen, ook niet toen ik het vorige week noemde bij de cursus. Denk dat mijn vorige teamleider wel iets geregeld zou hebben. Maar op onze locatie doen we ook eigenlijk niets waar klantreis over gaat en bij jou is dat core business.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje, ik ga zondagochtend met Mohammad naar Klantreis. Ben erg benieuwd. Mijn ticket wordt door VWN betaald, de jouwe ook of is mijn TL toevallig zo vrijgevig?
Zo, nu met fatsoenlijke en informatieve popups en her en der een plaatje erbij. Anders nog iets?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Muntjesraapnieuwsik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden
Plaatjes komen later, misschien.
Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |