abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220732034
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:17 schreef Tele6 het volgende:
<knip>
En hoe is het met jou dan vandaag?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220732120
Brrrr @flipsen ik zou het niet veilig noemen daar. Dat arme gezin, wat moeten die bang zijn geweest.

Duim is nog wel erg gevoelig maar er zit geen druk meer op en het klopt ook niet meer. Hopelijk zet dit zo door. Eindelijk ook de vaatwasser uitgeruimd, durfde (voorzichtig) aan.

Lekker daar @Blues hoe is het weer daar?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 mei 2026 @ 22:53:37 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220732200
Hoera Sarabi :)
Wtf Flipsen... :{

Bezig met de laatste loodjes politiek. Als de ALV akkoord gaat heb ik over twee weken een opvolger als penningmeester. Na een kleine zes jaar is het ook wel mooi geweest. Zojuist de uitnodiging verstuurd. De nieuwsbrieven deed ik er al twee jaar op interim basis bij :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220732409
quote:
17s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:28 schreef Blues het volgende:
Dag 1 voltooid :s)
Aaah…heerlijk weer op reis en uit eten.
#vogelaar
pi_220732412
Wat een ellende zó dicht in je buurt @flipsen
pi_220732430
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:02 schreef sigme het volgende:

@:sarabi ik drink er een Coldmember op, op je prijs B:)B
We zijn net thuis en doen met je mee!



Dankjewel allemaal!
  donderdag 7 mei 2026 @ 00:23:50 #207
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220732594
Ik zit aan de alcoholvrije Corona -O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220732833
quote:
80s.gif Op donderdag 7 mei 2026 00:23 schreef flipsen het volgende:
Ik zit aan de alcoholvrije Corona -O-
Die is hartstikke lekker man.
Vast niet zo lekker als een coldmember maar je drinkt ook niet elke dag prijswinnaars he.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220732835
Goedemorgen! c_/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220732956
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2026 07:02 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! c_/
:W

Knuffel aan Pootjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220733059
Morgen! :W
Ik had een goede nacht en het was heerlijk *O* ruim half uur voor de wekker uit mezelf wakker.
En ik ben echt blij met mn voet. Fysio dacht dat mijn pijn in de enkel die ik steeds maar had van een inklemming van het kapsel kwam, en heeft maandag mn voet daarop getapet en geen brace deze week. En dat zit echt fijn *O* ik loop wel iets voorzichtiger, want ik mis nu wel de stabiliteit van de brace (en de enkelbandjes zijn nog niet helemaal geheeld). Maar ik heb echt veel minder pijn *O* eigenlijk alleen als ik echt een verkeerde beweging maak of te snel loop of als mijn voet blijft hangen ergens achter en ik hem daardoor verder strek dan eigenlijk nog kan of zo.
pi_220733142
quote:
5s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:31 schreef sigme het volgende:

[..]
En hoe is het met jou dan vandaag?
Ik voelde me gisteren totaal niet lekker, maar ik denk dat het kwam omdat ik dinsdag en gisteren veeel te weinig gegeten heb voor hoeveel ik op dinsdag gesport had (4u mountainbiken en 2,5u sportclub). In de avond wat extra fruit en yoghurt, en daarna voelde ik me wel wat beter. Vannacht goed geslapen en vanavond ga ik lekker zonder A naar de sportclub *G*
  donderdag 7 mei 2026 @ 08:38:21 #213
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220733157
Kutweer hier met onweer... eens kijken of ik weer verder kan slapen (03:38)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 08:42:19 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220733177
Inbrekers houden ook niet van onweer.
's Winters is hier stuk minder overlast van nieuwe Nederlanders - vorige week met het mooie weer hebben weer een aantal gecontroleerd of alle auto's bij m'n broertje in de straat op slot waren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220733226
Veel plezier vanavond Tele *O*

Ik had net als Vlindertje een goeie nacht. Alle moordneigingen weg c_/

Wel benieuwd hoe de nacht van Kaatje en Elin was, hopelijk ook goed...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220733294
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrrr @:flipsen ik zou het niet veilig noemen daar. Dat arme gezin, wat moeten die bang zijn geweest.

Duim is nog wel erg gevoelig maar er zit geen druk meer op en het klopt ook niet meer. Hopelijk zet dit zo door. Eindelijk ook de vaatwasser uitgeruimd, durfde (voorzichtig) aan.

Lekker daar @:blues hoe is het weer daar?
Beterschap met duim en hoe is Elin?

Hier vdg bewolkt met wat zon 19 tot 20 g. Prima voor ons!
Straks na ontbijt naar eilanden met veerboot, o.a naar Caprera! De naamgever van g's vrijwilligers werk :D
pi_220733437
Mogge!

Duim is nog steeds pijnlijk maar klopt niet. Logisch natuurlijk, er is in gebeten en gesneden dus moet ik niet miepen. Straks het verbandje eraf kijken hoe het eruit ziet.

Elin heeft, net als ik, goed geslapen (en slaapt weer 😉) en wat gegeten en gisteravond hebben we met een lampje gespeeld, ze is dan opeens weer kitten _O-

Veel plezier @Blues en @golfer
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 7 mei 2026 @ 09:45:26 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220733582
Ik heb een onverwacht vrije dag. Ik hoest zo dat ik niet kan werken. Dit is al de vierde verkoudheid dit jaar. En weer een vreemde variant. Dinsdag voelde ik me een dood vogeltje maar zonder hoest, gisteren was alles prima en vannacht begon het hoesten maar voel ik me verder goed. Geen peil op te trekken op deze manier.
Spoilers!
  donderdag 7 mei 2026 @ 10:03:59 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220733974
Kaatje, ik ga zondagochtend met Mohammad naar Klantreis. Ben erg benieuwd. Mijn ticket wordt door VWN betaald, de jouwe ook of is mijn TL toevallig zo vrijgevig?
Spoilers!
  donderdag 7 mei 2026 @ 10:15:39 #220
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220734098
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een onverwacht vrije dag. Ik hoest zo dat ik niet kan werken. Dit is al de vierde verkoudheid dit jaar. En weer een vreemde variant. Dinsdag voelde ik me een dood vogeltje maar zonder hoest, gisteren was alles prima en vannacht begon het hoesten maar voel ik me verder goed. Geen peil op te trekken op deze manier.
Ik ben ook echt al 4x verkouden geweest. Snap er niks van. Super irritant
pi_220734106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje, ik ga zondagochtend met Mohammad naar Klantreis. Ben erg benieuwd. Mijn ticket wordt door VWN betaald, de jouwe ook of is mijn TL toevallig zo vrijgevig?
Ik heb het helemaal zelf mogen betalen. Heb ook niets gehoord dat bij ons mensen de kaartjes krijgen, ook niet toen ik het vorige week noemde bij de cursus. Denk dat mijn vorige teamleider wel iets geregeld zou hebben. Maar op onze locatie doen we ook eigenlijk niets waar klantreis over gaat en bij jou is dat core business.
Ben heel benieuwd naar de reacties van Mohammed op de film
We have far more in common than that which devides us..
pi_220734116
En wat jij ook hebt, nooit echte helemaal verkouden maar een verkoudheid in etappes, dan 2 dagen hoest, dan paar dagen snot, dan een paar dagen verstopt. Heel vervelend
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:08:08 #223
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220735666
Hanta!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:47:54 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220735877
elleuh! ik doe ook een " wat moet ik in die omgeving doen" oproep :)

chef en ik zijn binnenkort weer een weekendje in NL en zijn dan ergens in de buurt tussen eindhoven en tilburg. wt zijn nou TYPISCHE nl's dingen die we daar in de omgeving MOETEN doen? ( efteling zijn we al geweest dus die slaan we deze keer over :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:55:56 #225
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220735921
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
Zo, nu met fatsoenlijke en informatieve popups en her en der een plaatje erbij. Anders nog iets?

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')