Ik wil een mango Mai Tai.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Doe mij maar een moscow mule en dan de variant met komkommer.
quote:Op maandag 4 mei 2026 08:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Doe mij maar een moscow mule en dan de variant met komkommer.
Heb ik zelf ook eentje van genomen.quote:
Dat is het betere werk.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook eentje van genomen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 mei 2026 18:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is het betere werk.
Heb je ook een Tom Collins?
Bijna wel jaquote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou er dorst van krijgen.[ afbeelding ]
Fresh!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou er dorst van krijgen.[ afbeelding ]
Mi amigo.quote:
Een colaatje a.u.b.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mi amigo.![]()
Wat kan ik voor u inschenken ?
quote:
Dame HC.quote:
Wat wil jij drinken Mario? Een sex on the beach ?quote:
Komt goed.quote:
Dat kenn ik nietquote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat wil jij drinken Mario? Een sex on the beach ?
Alstublieft meneer.quote:
quote:
Denk dat je dit bedoeld?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 03:10 schreef mario390 het volgende:
Hebben julie al en vorentscheid in tv gekijkt?
Wat heeft dat met Caipirinha te maken?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 03:20 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Balkan-vrouwen hebben best aardige billen.
Geen reet.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 03:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Caipirinha te maken?
Wat wil je drinken ?quote:
Ik had al ergens anders gereserveerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 03:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat had je kunnen doen in tilburg
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 03:49 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik had al ergens anders gereserveerd.
Dinertje voor tweetje, bij restaurant ‘t Spleetje.
Kree’s zusje?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 03:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee een andere locatie die permanent open is
zo zie ik mezelf wel voor me later in het bejaardentehuisquote:
Jatogquote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo zie ik mezelf wel voor me later in het bejaardentehuis
Dat bedoel ik ook eigenlijk.quote:
Dat past nooit.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:15 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik heb “NIET REANIMEREN” al op mn lul laten tatoeëren.
Ik heb m’n voorhuid flink opgerekt. Het Wilhelmus kan er ook nog bij.quote:
Prins Albert zeker ?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:19 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik heb m’n voorhuid flink opgerekt. Het Wilhelmus kan er ook nog bij.
Nu begin ik aan mezelf te twijfelen.quote:
@_UserName_quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu begin ik aan mezelf te twijfelen.
quote:
Ga je nog naar het bevrijdingsfestival ?quote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nog naar het bevrijdingsfestival ?
Daar is hij dan.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:41 schreef _UserName_ het volgende:
Als het dan toch veilig is, doe maar een biertje
Nicequote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:25 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Klaus.
Partij trillen als ‘ie klaarkomt! Niet normaal.
Jij bent toch myn skatsje ?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 06:08 schreef DerRabbit het volgende:
Zeg je nu dat het een goede morgen is, wens je ons een goede morgen of zeg je dat enkel je skatjes een goede morgen hebben of hoop je dat je skatjes een goede morgen hebben
Nou, nadat je de vaseline vannacht bent vergeten ben ik daar niet meer zo zeker vanquote:
Beetje spuug van onderen deed wonderen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 06:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, nadat je de vaseline vannacht bent vergeten ben ik daar niet meer zo zeker van![]()
Goedemorgen freon Versquote:
And so it goesquote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Komt goed.
Jij was ook weg , en zie... je bent er weer.
quote:
Wat kan ik voor u inschenken ?quote:
Is dit een Surströmming-delight?quote:
Deze man gaat partyen hoorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |