Ik wil een mango Mai Tai.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Doe mij maar een moscow mule en dan de variant met komkommer.
quote:Op maandag 4 mei 2026 08:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Doe mij maar een moscow mule en dan de variant met komkommer.
Heb ik zelf ook eentje van genomen.quote:
Dat is het betere werk.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook eentje van genomen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 mei 2026 18:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is het betere werk.
Heb je ook een Tom Collins?
Bijna wel jaquote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou er dorst van krijgen.[ afbeelding ]
Fresh!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou er dorst van krijgen.[ afbeelding ]
Mi amigo.quote:
Een colaatje a.u.b.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mi amigo.![]()
Wat kan ik voor u inschenken ?
quote:
Dame HC.quote:
Wat wil jij drinken Mario? Een sex on the beach ?quote:
Komt goed.quote:
Dat kenn ik nietquote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat wil jij drinken Mario? Een sex on the beach ?
Alstublieft meneer.quote:
quote:
Denk dat je dit bedoeld?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 03:10 schreef mario390 het volgende:
Hebben julie al en vorentscheid in tv gekijkt?
Wat heeft dat met Caipirinha te maken?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 03:20 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Balkan-vrouwen hebben best aardige billen.
Geen reet.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 03:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Caipirinha te maken?
Wat wil je drinken ?quote:
Ik had al ergens anders gereserveerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 03:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat had je kunnen doen in tilburg
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 03:49 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik had al ergens anders gereserveerd.
Dinertje voor tweetje, bij restaurant ‘t Spleetje.
Kree’s zusje?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 03:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee een andere locatie die permanent open is
zo zie ik mezelf wel voor me later in het bejaardentehuisquote:
Jatogquote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo zie ik mezelf wel voor me later in het bejaardentehuis
Dat bedoel ik ook eigenlijk.quote:
Dat past nooit.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:15 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik heb “NIET REANIMEREN” al op mn lul laten tatoeëren.
Ik heb m’n voorhuid flink opgerekt. Het Wilhelmus kan er ook nog bij.quote:
Prins Albert zeker ?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:19 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik heb m’n voorhuid flink opgerekt. Het Wilhelmus kan er ook nog bij.
Nu begin ik aan mezelf te twijfelen.quote:
@_UserName_quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu begin ik aan mezelf te twijfelen.
quote:
Ga je nog naar het bevrijdingsfestival ?quote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nog naar het bevrijdingsfestival ?
Daar is hij dan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |