quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:41 schreef _UserName_ het volgende:
Als het dan toch veilig is, doe maar een biertje
Nicequote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:25 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Klaus.
Partij trillen als ‘ie klaarkomt! Niet normaal.
Jij bent toch myn skatsje ?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 06:08 schreef DerRabbit het volgende:
Zeg je nu dat het een goede morgen is, wens je ons een goede morgen of zeg je dat enkel je skatjes een goede morgen hebben of hoop je dat je skatjes een goede morgen hebben
Nou, nadat je de vaseline vannacht bent vergeten ben ik daar niet meer zo zeker vanquote:
Beetje spuug van onderen deed wonderen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 06:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, nadat je de vaseline vannacht bent vergeten ben ik daar niet meer zo zeker van![]()
Goedemorgen freon Versquote:
And so it goesquote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Komt goed.
Jij was ook weg , en zie... je bent er weer.
quote:
Wat kan ik voor u inschenken ?quote:
Is dit een Surströmming-delight?quote:
Deze man gaat partyen hoorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |