ooohooooh sorry hoorquote:Op maandag 4 mei 2026 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
neeeheeeh iemand die dit veel beter kan als ik en waarmee ik elke week in bandje speel/
tekst wel verzonnen en idee min of meer hier, maar hij maakte die opzet.
niet erg, zou willen dat ik zo kon zingen, het is maar heb opzet gegeven over hoe en wat. En daar maakte hij wat mee en denk ik ok? Dat Ius hoe het ging, tuurlijk de man is creatief he. laten we dat niet vergeten.quote:
Lekker blijven spelenquote:Op maandag 4 mei 2026 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
niet erg, zou willen dat ik zo kon zingen, het is maar heb opzet gegeven over hoe en wat. En daar maakte hij wat mee en denk ik ok? Dat Ius hoe het ging, tuurlijk de man is creatief he. laten we dat niet vergeten.
Maar nog niet uit wat hier van te maken, dat bruggetje is sowieso cool.
Klinkt best leuk hoor kree! Ook voor een opzetjequote:Op maandag 4 mei 2026 17:47 schreef kree het volgende:
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link
thanks. nog uit te werken dus, maarja het is verhaal.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klinkt best leuk hoor kree! Ook voor een opzetje.
Ah, de familie Driebergen.quote:
ik hoorde andere naam even, maarja vast veel uit Katwijk die dit van verhaal op verhaal wel kennen.quote:
Ja nou, dat ben ik wel beetje eens.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:42 schreef kree het volgende:
vind ook iedereen moet verplicht naar die musical soldaat van oranje. en als dat te duur is iig de film zien.
nouja dat bedoel ik, en weet ik niet eens alles ook. Maargoed ben wel beetje meer opgevoed met respect als wat ik nu soms zie, en echt ik wil niet discrimineren in deze. maar het valt op.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja nou, dat ben ik wel beetje eens.
Maar het is net zo belangerijk om de andere kant van Nederland te laten zien..
Wat hebben wij de Joden in de steek gelaten zeg.
"Het verraad van Hilversum" wat een serie zeg.
En anders kan je altijd nog "13 in de oorlog (weer) kijken"
nee joh niet hier, maar vond die mod actie wel merkwaardig. en mss krijg ik er wel ban over ook. Maarja moest denken aan dat filmpje. en sorry kon het niet laten om toch weer te posten.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:27 schreef Ole het volgende:
Ga even iets anders doen! Er is niets aan de hand verder!
Bron:quote:* Ruim tuinafval op in de juiste afvalbak. De duizendknoop hoort bij het restafval, niet bij het groenafval.
quote:[...]
Voorkom verdere verspreiding
U voorkomt verdere verspreiding door de duizendknoop juist niet te maaien. Als u maait, kunnen plantenresten in de directe omgeving verspreid worden. Ook kunnen plantenresten op de maaimachine achterblijven en ergens anders leiden tot nieuwe groeiplekken. Stukjes wortelstok van maar enkele grammen of kleine stengelstukken met een knoop zijn daarvoor al genoeg.
Is maaien echt noodzakelijk? Bijvoorbeeld voor de verkeersveiligheid? Maai de Japanse duizendknoop dan apart en voer het maaisel af naar een gecertificeerd compostbedrijf.
Duizendknoop maaien langs het water
Let bij maaien langs waterwegen extra op, zodat delen van de stengels en wortelstokken niet in het water belanden en de duizendknoop zich zo verder kan verspreiden.
[...]
Allemaal al elk jaar (!) tig keer verteldquote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:34 schreef Sally het volgende:
Over die Japanse duizendknoop...
Geen onverstandige dingen doen, waardoor het nog verder verspreid...
Wat @:Lienekien ook bedoelt, gok ik zo.
[..]
Bron:
https://www.omroepbrabant(...)-overlast-in-brabant
En:
https://www.nvwa.nl/onderwerpen/plant/japanse-duizendknoop
[..]
Tja - kracht zit in de herhaling, toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:16 schreef maily het volgende:
[..]
Allemaal al elk jaar (!) tig keer verteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja - kracht zit in de herhaling, toch?
Verstandige dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Overigens zijn er nog steeds mensen (in het algemeen) die van alles en nog wat zomaar in hun tuin uithalen met die Duizendknoop... Iets met klok en klepel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:16 schreef maily het volgende:
[..]
In DTS zeker.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ookquote:
Ja, dat waren andere tijden, zeg maar. Origineel handwerk.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook![]()
En in het eerdere Beterschaps-topicLas dat jij een prachtige samenvatting had verzorgd voor kree? En de rest van de users!
![]()
(niet cynisch bedoeld!)
Nog niet hier - in het verzamelde werk, zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |