Was een goede docu. Groot verschil met de NL aanpak.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:39 schreef Puzzie het volgende:
Gisteravond nog een aflevering van Louis Theroux gezien over alcoholisme
Ga kijken!quote:Op woensdag 6 mei 2026 09:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Was een goede docu. Groot verschil met de NL aanpak.
Vermoedelijk omdat hij gisteren (vandaag) weer rond 02.00 aan het posten was.quote:
Eergisteren (gisteren)quote:Op woensdag 6 mei 2026 12:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat hij gisteren (vandaag) weer rond 02.00 aan het posten was.
@kree 100 mentions?quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:45 schreef kree het volgende:
had t druk op werk enzo en toch ook morgen nog een dagje wel dat we even aan moeten pakken.
Maar zit de 100 mentions en dingen nu even door te scrollen
nouja mss ietwat overdreven, maar het waren er wel een hoopquote:
Tja, ik weet niet of het altijd goed is als je er veel krijgt btw.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:36 schreef Masberum het volgende:
Ik wou dat ik wat meer mentions kreeg, niemand denkt aan mij.. Behalve @:Horzula
@Masberum nou eentje mention gratisquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of het altijd goed is als je er veel krijgt btw.
maarja ik maak natuurlijk opmerkingen die altijd weer wat discussie opleveren. (althans ik zie het als iets als mooi punt van discussie, zonder drama)
Maarja dat is de manier als je ze wil,kan ik je vertellen, ook niet altijd leuk trouwens. Want moet wel eens op mijn lippen bijten om er niet op in te gaan.
en mss ertegen kunnen ook.
kweet niet, sommige noemen dat aandacht vragen, ik denk er meer over van houdt beetje het praatje gaande en onderhand leren we van elkaar.
meen ik echt btw, want doe het niet om in het middelpunt van de belangstelling te staan nl.
Maar soms werd het hier zo saai, en doe ik nog onderwerpen die mij aanspreken noemen. her en der.
Maar ook niet altijd gewaardeerd wss.
(enne hoeverre he, hoe je daar weer wat over kunt zeggen, de view Count doet het altijd weer goed. dus zegt mij iig dat meer mensen het aanspreekt. Of andere optie is van dat ze gewoon drama zoeken en het liefst daarin willen drammen en stoken ook)
maar oke laat ik van het beste uit gaan maar even en denken dat het toch dan mensen zijn die geïnteresseerd zijn of herkennen de topics die ik maak en dingen die ik zeg. Dat doet me dan wel goed.
Je mag her en der wat posten hoor, maar niet in het stoppen met alcohol topicquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:58 schreef kree het volgende:
naja ik was het weer niet eens met alle moderatie die er gedaan werd op wat ik poste in her en der topics.
maar snap ze wel, het is soms gewoon lastig te zeggen of te begrijpen denk ik met wat ik nu wil zeggen.
Anyway. mijn struggles op het moment en op korte termijn is meer wat neem ik mee voor vakantie volgende week.
niet echt R&P waardig wss, want staat ook in TRV enzo.
En lukt wel.
ja dat begreep ik, en wist ook al, maar probeerde ff wat ander invalshoek te belichten. Maar ik weet niet waar ik nu gewoon mijn mening kan posten. en in beetje SC manier zonder dat ik elke keer gezeik krijg?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je mag her en der wat posten hoor, maar niet in het stoppen met alcohol topic
Hier mag je posten wat je wil
Je mag hier posten wat je wil.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:02 schreef kree het volgende:
ik heb wel moeite met wat iedereen denkt enzo soms. ook over alcohol verleden van mij en hoe het nu dan gaat.
En toch dat (naar mijn mening) er kortzichtig op wordt gereageerd enzo, vandaar dat ik denk past meer in R&P
naja in ONZ waar ik poste past het ook weer niet helemaal blijkbaar.
Dus zit beetje tussen alles in, wat denken jullie en vraag meer aan mods nu?
Hier in jouw eigen topic schrijf je wat je wil, mag het SC zijn, het mag een monoloog zijn, het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat begreep ik, en wist ook al, maar probeerde ff wat ander invalshoek te belichten. Maar ik weet niet waar ik nu gewoon mijn mening kan posten. en in beetje SC manier zonder dat ik elke keer gezeik krijg?
ja mag niet om omdat er een principe is (welke ik btw snap trouwens als ervaringsdeskundige haast). maar mag ik er ook niet meer posten dan de valkuilen enzo waar ik in liep? het lijkt me wel relevant.?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je mag hier posten wat je wil.
Je mag NIET posten in het stoppen met alcohol topic.
Ik weet niet zo heel goed hoe ik het duidelijker kan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |