| 1 2 3 4 5 | [u]Aflevering -[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: de namen voor copypasteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelregels
- Je kunt je prono tot zaterdagavond 20:30:00 uur inleveren. Prono's die later binnenkomen tellen niet mee.
- Je kunt maar 1 keer per uitzendweek een prono inleveren. Je mag hem wel aanpassen, uiterlijk tot zaterdag 20:30:00 uur.
- Er kan maar één kandidaat achter elk kopje staan (bij hoge uitzondering wordt anders aangegeven) en elke kandidaat kan maar één keer genoemd worden.
- Dit topic is voor prono's. Praten over algemene WIDM-zaken kan hier: Topicreeks: [WIDM] Algemeen & nieuwtjes en praten over de afleveringen of ongerelateerde slowchat kan hier: Topicreeks: [WIDM] SC 'De Biecht' / Livetopic & kletspraat
Puntentelling
Voor elke keer dat je de Mol goed invult, krijg je 200 punten x het aantal spelers dat na de aflevering nog in het spel zit.
Voor elke keer dat je de winnaar of verliezer goed invult, krijg je 100 punten x het aantal overgebleven spelers die aflevering.
En voor elke keer dat je de afvaller goed invult, krijg je 50 punten x het aantal overgebleven spelers.
Voorbeeld:
• Na de eerste afvaller zijn er nog 9 spelers in het spel. Als jij die afvaller goed geraden hebt (50 punten x 9 spelers) heb je die aflevering 450 punten verdiend.
• Als na de ontknoping blijkt dat je die aflevering ook de winnaar goed hebt ingevuld (100 x 9), krijg je daar nog eens 900 punten bovenop.
• Bij een aflevering waarna nog 4 spelers over zijn levert de goede mol invullen (200 x 4) nog eens 800 punten op, etc.
Ook dit jaar is er helaas geen bordspel meer te winnen
Maar gelukkig wel nog altijd eeuwige lof en roem!SPOILER: Voorgaande winnaars van de WIDM NL prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Op zondag 3 mei 2026 11:21 schreef Rockfire het volgende:
Ik heb dit gewoon helemaal gemistquote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
[...]
Wow!!
Wat Fijn! Eindelijk weer een keer gewonnen!![]()
![]()
Dank aan @:Rockfire voor het organiseren en bijhouden van de uitslag!
En dank aan alle deelnemers van de Prono! Ik vond het weer spannend met jullie!
![]()
![]()
![]()
Nog superbedankt voor het bijhouden hiervan weer Rockfirequote:Op zondag 3 mei 2026 11:21 schreef Rockfire het volgende:
En de winnaar van de Prono 2026 is....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.![]()
Nostalgist
![]()
.
.
.
.
Gefeliciteerd![]()
Zelf sta ik helemaal onderaan het lijstje![]()
![]()
![]()
Einduitslag
14400 Nostalgist
11950 Yesse
10850 Sherlock_Holmes
10100 Fannie
9700 Moira
9400 Sporttv
9200 Sarabi
7550 zorro28
5950 Bomenverzameling