abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 18:25:39 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220722172
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:17 schreef yvonne het volgende:

[..]
O+
komeend seizoen gaan we in dordrecht kijken, ik regel alles

dordt is niet zo goed maar maakt niet uit, paar keer dus meer dan 1
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220722236
Ik wilde LompeHork taggen -O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 mei 2026 @ 18:31:44 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220722248
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:31 schreef ToT het volgende:
@:kree
@:mario390
Oh ja, jij ook natuurlijk O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220722251
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh ja, jij ook natuurlijk O+
;) O+
  Admin dinsdag 5 mei 2026 @ 18:32:33 #106
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220722260
quote:
88s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:25 schreef sp3c het volgende:

[..]
komeend seizoen gaan we in dordrecht kijken, ik regel alles

dordt is niet zo goed maar maakt niet uit, paar keer dus meer dan 1
Jaaaaaaaaaaaaa a cool!!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220722264
Als ik een serieus lijstje zou posten, zou-ie gewoon veel te lang worden en dan nog zou ik veel mensen vergeten. :)

O+ oneluv kusjekroel
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 18:34:35 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220722294
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:32 schreef yvonne het volgende:

[..]
Jaaaaaaaaaaaaa a cool!!
meer dan 1
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220738384
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:31 schreef ToT het volgende:
@:kree
@:mario390
Do what you love, love what you do!
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:25:48 #110
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220739508
@SemperLibertas love you
Beati pauperes spiritu
pi_220740091
ik heb er btw zoveel hier die ik wel lief en aardig vind dat ik ze niet eens kan opnoemen.

Ook die het trouwens soms niet met mij eens zijn, maar waardeer ik eerlijkheid dan wel weer.
Do what you love, love what you do!
pi_220740573
@kree is ook wel een schatje
pi_220740611
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 23:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:kree is ook wel een schatje
jij ook uiteraard. :)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 9 mei 2026 @ 14:31:52 #115
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220750226
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:04 schreef Shii het volgende:
@:Homijn O+
O+
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')