Hij was er klaar mee en heeft een email gestuurd aan privacy punt fok met het verzoek zijn account te verwijderen. Ik ben aan het overwegen hetzelfde te doen..quote:Op maandag 4 mei 2026 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom is TS (r_one) nu op anoniem gegaan plotseling?
Ga even iets anders doen en denk er dan later nog eens over na.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hij was er klaar mee en heeft een email gestuurd aan privacy punt fok met het verzoek zijn account te verwijderen. Ik ben aan het overwegen hetzelfde te doen..
Fijne dag.
quote:Op maandag 4 mei 2026 15:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hij was er klaar mee en heeft een email gestuurd aan privacy punt fok met het verzoek zijn account te verwijderen. Ik ben aan het overwegen hetzelfde te doen..
Fijne dag.
Hopelijk gaat hij niet over 1 nacht Icequote:Op maandag 4 mei 2026 16:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga even iets anders doen en denk er dan later nog eens over na.
Misschien heb ik het gemist maar hoe is het nu ?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ze heeft een paar uur voor ze ziek werd 2x gepoept, dus ik denk dat dat 't niet is. Daarbij voelde de buik ook soepel aan volgens de huisarts.
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:10 schreef Iceage het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist maar hoe is het nu ?
Ik hoop veel beter en dat dit eenmalig was.
Sterkte !
Ochjee het arme kind. Heel veel sterkte en ik acht jou verstandig genoeg (je vrouw denk ik ook) als jullie het niet vertrouwen om acuut actie te ondernemen.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.
Morgen weer bellen.
Sterkte zegquote:Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.
Morgen weer bellen.
Het houdt niet over. Sterkte.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.
Morgen weer bellen.
Dat hebben de admins dan heel snel afgehandeld. Ik had al eerder besloten om dit forum te verlaten en had al eerder een e-mail gestuurd naar dat adres met het verzoek om mijn registratie te verwijderen of op anoniem te zetten, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Voor mij is het hier kennelijk Hotel California: You can check out any time you like, but you can never leave.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:56 schreef Iceage het volgende:
Hij was er klaar mee en heeft een email gestuurd aan privacy punt fok met het verzoek zijn account te verwijderen. Ik ben aan het overwegen hetzelfde te doen..
quote:Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.
Morgen weer bellen.
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:57 schreef Iceage het volgende:
@:CoolGuy
Hoe gaat het nu met je dochter? Hopelijk veel beter.
Wat enorm fijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.
Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee.
Mooi om te horen!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.
Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee.
Beter! Kinderen meestal sterk. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.
Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.
Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee.
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.
Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee.
Erg fijn zegquote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.
Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee.
He kerel. Het is mooi weer man, ik ben in de weer met dochter, zwemmen en zulks. Het gaat prima aan deze kant hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 01:28 schreef Iceage het volgende:
Coolguy je bent een beetje stil.
Hoe gaat het nu ? Hopelijk heel ok!
Kostelijk vermaakt nog welquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:08 schreef M1stral het volgende:
@:CoolGuy:
Mod af. Petje af voor je bijdrage aan het forum. Ik post weliswaar niet zoveel meer, maar heb me altijd kostelijk vermaakt met je scherpe posts.
Jazeker, ga maar eens graven in de dating-reeksquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kostelijk vermaakt nog wel![]()
Graag gedaan.
Ja ehhh...ik heb echt geen idee welke post in welk deel van die reeks je op doelt maar hey, blij dat je je vermaakt hebtquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jazeker, ga maar eens graven in de dating-reeks
Hey kerel. Ja joh, het is gewoon zoals ik ook was voor ik mod werd he, het is allemaal mijn probleem niet meer. En dat voelt wel prettig inderdaad. Ik lees dan dingen en dan denk ik man man man maar ik hoef er niks mee, ik moet er niks mee, ik hoef niet tegen beter weten in dingen achter neer te gooien, dus ja, het geeft wel op een bepaalde manier 'rust'.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:33 schreef Chandler het volgende:
Hey CG, hoe is het nu om op een andere manier op het forum rond te dwalen?
Geeft het je rust? maar note: fijn dat je hier nog steeds te vinden bent!
Zeker jammerquote:Op woensdag 24 juni 2026 08:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jammer dat hij op anoniem is gegaan.
Zolang we nog kunnen posten werkt het functioneel nog dat het misschien een nog grotere puinhoop wordt omdat er minder mods overblijven is mogelijk het gevolg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:26 schreef DoubleDip het volgende:
Zoals ik in Feedback zei: het forum is kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |