abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220725585
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.

Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee. :Y
Erg fijn zeg
pi_220889179
Coolguy je bent een beetje stil.

Hoe gaat het nu ? Hopelijk heel ok!
pi_220889328
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 01:28 schreef Iceage het volgende:
Coolguy je bent een beetje stil.

Hoe gaat het nu ? Hopelijk heel ok!
He kerel. Het is mooi weer man, ik ben in de weer met dochter, zwemmen en zulks. Het gaat prima aan deze kant hoor. :Y
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:08:52 #129
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_220950848
@CoolGuy:

Mod af. Petje af voor je bijdrage aan het forum. Ik post weliswaar niet zoveel meer, maar heb me altijd kostelijk vermaakt met je scherpe posts.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_220950864
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:08 schreef M1stral het volgende:
@:CoolGuy:

Mod af. Petje af voor je bijdrage aan het forum. Ik post weliswaar niet zoveel meer, maar heb me altijd kostelijk vermaakt met je scherpe posts.
Kostelijk vermaakt nog wel :D

Graag gedaan. ;)
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:13:35 #131
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_220950875
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Kostelijk vermaakt nog wel :D

Graag gedaan. ;)
Jazeker, ga maar eens graven in de dating-reeks ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_220950930
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:13 schreef M1stral het volgende:

[..]
Jazeker, ga maar eens graven in de dating-reeks ;)
Ja ehhh...ik heb echt geen idee welke post in welk deel van die reeks je op doelt maar hey, blij dat je je vermaakt hebt :P
pi_220982666
Hey CG, hoe is het nu om op een andere manier op het forum rond te dwalen?

Geeft het je rust? maar note: fijn dat je hier nog steeds te vinden bent! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220982942
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:33 schreef Chandler het volgende:
Hey CG, hoe is het nu om op een andere manier op het forum rond te dwalen?

Geeft het je rust? maar note: fijn dat je hier nog steeds te vinden bent! :Y
Hey kerel. Ja joh, het is gewoon zoals ik ook was voor ik mod werd he, het is allemaal mijn probleem niet meer. En dat voelt wel prettig inderdaad. Ik lees dan dingen en dan denk ik man man man maar ik hoef er niks mee, ik moet er niks mee, ik hoef niet tegen beter weten in dingen achter neer te gooien, dus ja, het geeft wel op een bepaalde manier 'rust'.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:54 #135
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221132617
Het ga je goed kerel :W
Colleziono francobolli di bambini
pi_221133063
O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221133266
Sterkte
pi_221133647
:W tot ziens topper!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:21:55 #139
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221133886
Jammer dat hij op anoniem is gegaan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221133895
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jammer dat hij op anoniem is gegaan.
Zeker jammer
Gaat geweldig hier zo
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:27:19 #141
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221133907
:W
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_221133921
Jammer maar ik vind het volkomen begrijpelijk. Beetje tegenspraak in Algemene FB gisteren en Hoppa slotje erop. :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 24-06-2026 08:40:04 ]
pi_221134516
-O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:09:19 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221134522
:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221135399
Jammer man weer iemand kwijt na jarenlange inzet.

Zoals ik in Feedback zei: het forum is kapot.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:32:21 #146
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221135446
En het ligt aan alles en iedereen, behalve de leiding.

Ik wens Danny alvast veel plezier in de bijstand in 2027.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221135450
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:26 schreef DoubleDip het volgende:

Zoals ik in Feedback zei: het forum is kapot.
Zolang we nog kunnen posten werkt het functioneel nog dat het misschien een nog grotere puinhoop wordt omdat er minder mods overblijven is mogelijk het gevolg. :P
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 14:06:10 #148
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_221136126
Even wat censuur toepassen.

Geintje :P, maar het hoeft geen FOK! Afzeiktopic te worden. De bedoeling is/was een dankbaarheidstopic voor CG. Iedereen heeft daar wel z’n mening of zegje over gedaan.

Derhalve een slotje.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')