abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220713839
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:21 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Waaruit maak jij concreet op dat KW het in die post over zichzelf wilt hebben?

Als je wie dan ook bekritiseerd op aannames en niet op feiten, komt daar altijd gelazer uit voort. Je bereikt waarschijnlijk het tegendeel; het lijkt mij dat hoe meer hij zelf het idee krijgt dat mensen hem miskennen, hoe groter de behoefte wordt om zich op te dringen en om zich te bewijzen. Ik zou in zijn plaats dit soort posts niet leuk vinden en kan dan ook aandacht voor anderen minder goed opbrengen, aangezien ik mij dan zelf bedreigd zou voelen.

Just saying...
Aan de ikke ikke ik.
pi_220713888
quote:
11s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom is TS (r_one) nu op anoniem gegaan plotseling?
Hij was er klaar mee en heeft een email gestuurd aan privacy punt fok met het verzoek zijn account te verwijderen. Ik ben aan het overwegen hetzelfde te doen..

Fijne dag.
pi_220713924
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:56 schreef Iceage het volgende:

[..]
Hij was er klaar mee en heeft een email gestuurd aan privacy punt fok met het verzoek zijn account te verwijderen. Ik ben aan het overwegen hetzelfde te doen..

Fijne dag.
Ga even iets anders doen en denk er dan later nog eens over na.
  maandag 4 mei 2026 @ 16:49:35 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220714263
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:56 schreef Iceage het volgende:

[..]
Hij was er klaar mee en heeft een email gestuurd aan privacy punt fok met het verzoek zijn account te verwijderen. Ik ben aan het overwegen hetzelfde te doen..

Fijne dag.
:{
Ik snap het wel overigens, maar ik heb hier mijn man leren kennen, de zwangerschap van mijn jongste is hier gedocumenteerd, ik ben dus nog niet zo ver.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220714274
@CoolGuy wat ik fijn aan jou vond als mod is je eerlijkheid, in mijn topic zei je regelmatig niet veel van mijn klachten te weten, en toch wist je regelmatig goede en scherpe tips te geven
pi_220714287
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:01 schreef Modus het volgende:

[..]
Ga even iets anders doen en denk er dan later nog eens over na.
Hopelijk gaat hij niet over 1 nacht Ice ;)
pi_220714392
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 13:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ze heeft een paar uur voor ze ziek werd 2x gepoept, dus ik denk dat dat 't niet is. Daarbij voelde de buik ook soepel aan volgens de huisarts.
Misschien heb ik het gemist maar hoe is het nu ?
Ik hoop veel beter en dat dit eenmalig was.

Sterkte !
pi_220714738
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:10 schreef Iceage het volgende:

[..]
Misschien heb ik het gemist maar hoe is het nu ?
Ik hoop veel beter en dat dit eenmalig was.

Sterkte !
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.

Morgen weer bellen.
pi_220714753
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.

Morgen weer bellen.
Ochjee het arme kind. Heel veel sterkte en ik acht jou verstandig genoeg (je vrouw denk ik ook) als jullie het niet vertrouwen om acuut actie te ondernemen.
pi_220714776
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.

Morgen weer bellen.
Sterkte zeg
pi_220714831
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.

Morgen weer bellen.
Het houdt niet over. Sterkte.
pi_220714876
Ook vanaf deze kant sterkte, heel veel sterkte. Ik denk dat er weinig erger is dan om je eigen kind te zien lijden.
  maandag 4 mei 2026 @ 18:58:43 #113
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220715099
Veel sterkte en beterschap voor de kleine meid!
pi_220715310
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:56 schreef Iceage het volgende:
Hij was er klaar mee en heeft een email gestuurd aan privacy punt fok met het verzoek zijn account te verwijderen. Ik ben aan het overwegen hetzelfde te doen..
Dat hebben de admins dan heel snel afgehandeld. Ik had al eerder besloten om dit forum te verlaten en had al eerder een e-mail gestuurd naar dat adres met het verzoek om mijn registratie te verwijderen of op anoniem te zetten, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Voor mij is het hier kennelijk Hotel California: You can check out any time you like, but you can never leave.
pi_220715318
CoolGuy, ook van mij heel veel sterkte met je dochter.
pi_220715329
Ik heb net wat op internet gezocht over langdurige buikpijn bij kinderen.

https://www.thuisarts.nl/(...)kpijn-die-lang-duurt

In het artikel staat dat langdurige buikpijn vaak gerelateerd is aan stress en spanning. Niet dat ik wil impliceren dat jouw dochter daardoor deze problemen heeft hoor.

Maar misschien helpt het om iets te regelen waarvan je weet dat jouw dochter daar vrolijk van wordt. Grapjes maken, een leuke film met haar kijken, morgen met haar naar de kinderboerderij, etc. Als ze vrolijk wordt, ontspant ze hoop ik, waardoor in haar buik ook blokkades door eventuele spanning verminderen, waardoor ze hoop ik wat makkelijker kan eten en drinken.
  maandag 4 mei 2026 @ 19:36:23 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220715472
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.

Morgen weer bellen.
:{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220716377
Op dit deel van Fok lijkt het me niet het makkelijkst om mod te zijn gezien de heftigheid van sommige topics en sommige users hier, maar je hebt het met verve gedaan; je hoefde nooit per se het middelpunt van de aandacht te zijn. Het ga je goed!
pi_220724904
@CoolGuy

Hoe gaat het nu met je dochter? Hopelijk veel beter.
pi_220724980
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:57 schreef Iceage het volgende:
@:CoolGuy

Hoe gaat het nu met je dochter? Hopelijk veel beter.
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.

Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee. :Y
pi_220724996
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.

Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee. :Y
Wat enorm fijn. *O*
pi_220725182
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.

Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee. :Y
Mooi om te horen!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 mei 2026 @ 23:39:20 #123
22592 crew  Ole
pi_220725226
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.

Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee. :Y
Beter! Kinderen meestal sterk. Gelukkig maar
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 mei 2026 @ 05:24:31 #124
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220725480
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.

Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee. :Y
Goed nieuws *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 6 mei 2026 @ 06:13:48 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220725507
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.

Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee. :Y
O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')