Aan de ikke ikke ik.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:21 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Waaruit maak jij concreet op dat KW het in die post over zichzelf wilt hebben?
Als je wie dan ook bekritiseerd op aannames en niet op feiten, komt daar altijd gelazer uit voort. Je bereikt waarschijnlijk het tegendeel; het lijkt mij dat hoe meer hij zelf het idee krijgt dat mensen hem miskennen, hoe groter de behoefte wordt om zich op te dringen en om zich te bewijzen. Ik zou in zijn plaats dit soort posts niet leuk vinden en kan dan ook aandacht voor anderen minder goed opbrengen, aangezien ik mij dan zelf bedreigd zou voelen.
Just saying...
Hij was er klaar mee en heeft een email gestuurd aan privacy punt fok met het verzoek zijn account te verwijderen. Ik ben aan het overwegen hetzelfde te doen..quote:Op maandag 4 mei 2026 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom is TS (r_one) nu op anoniem gegaan plotseling?
Ga even iets anders doen en denk er dan later nog eens over na.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hij was er klaar mee en heeft een email gestuurd aan privacy punt fok met het verzoek zijn account te verwijderen. Ik ben aan het overwegen hetzelfde te doen..
Fijne dag.
quote:Op maandag 4 mei 2026 15:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hij was er klaar mee en heeft een email gestuurd aan privacy punt fok met het verzoek zijn account te verwijderen. Ik ben aan het overwegen hetzelfde te doen..
Fijne dag.
Hopelijk gaat hij niet over 1 nacht Icequote:Op maandag 4 mei 2026 16:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga even iets anders doen en denk er dan later nog eens over na.
Misschien heb ik het gemist maar hoe is het nu ?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ze heeft een paar uur voor ze ziek werd 2x gepoept, dus ik denk dat dat 't niet is. Daarbij voelde de buik ook soepel aan volgens de huisarts.
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:10 schreef Iceage het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist maar hoe is het nu ?
Ik hoop veel beter en dat dit eenmalig was.
Sterkte !
Ochjee het arme kind. Heel veel sterkte en ik acht jou verstandig genoeg (je vrouw denk ik ook) als jullie het niet vertrouwen om acuut actie te ondernemen.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.
Morgen weer bellen.
Sterkte zegquote:Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.
Morgen weer bellen.
Het houdt niet over. Sterkte.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.
Morgen weer bellen.
Dat hebben de admins dan heel snel afgehandeld. Ik had al eerder besloten om dit forum te verlaten en had al eerder een e-mail gestuurd naar dat adres met het verzoek om mijn registratie te verwijderen of op anoniem te zetten, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Voor mij is het hier kennelijk Hotel California: You can check out any time you like, but you can never leave.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:56 schreef Iceage het volgende:
Hij was er klaar mee en heeft een email gestuurd aan privacy punt fok met het verzoek zijn account te verwijderen. Ik ben aan het overwegen hetzelfde te doen..
quote:Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet goed. Spugen blijft vooralsnog uit maar de buikpijn is constant aanwezig. Woddt niet erger of slechter behalve met sinaspril, dan gaat het van 2 (op 10) naar 0,5. Ik geloof niet dat dit buikgriep is.
Morgen weer bellen.
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:57 schreef Iceage het volgende:
@:CoolGuy
Hoe gaat het nu met je dochter? Hopelijk veel beter.
Wat enorm fijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.
Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee.
Mooi om te horen!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.
Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee.
Beter! Kinderen meestal sterk. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.
Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.
Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee.
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He! Ja, het gaat véél beter. Ik weet niet wat er gebeurt is. Gisteren had ze nog buikpijn, daarna is ze ergens rond half 2 in de middag in slaap gevallen. Om 18u wakker, wilde ze een boterham, nou, dat kan. Daarna is ze weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot vanochtend half 10.
Toen werd ze wakker, en 't was klaar? Geen idee hoe dat werkt, maar ik was er erg blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |