#kusjeaandemuurvoorRussellquote:
Motor in de fik.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Vast al gezegd, sorry: niet meegekregen.
Waarom staat Hulkenberg aan de kant?
Bij de line-up werd het niet genoemd.
Motor fikkiequote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Vast al gezegd, sorry: niet meegekregen.
Waarom staat Hulkenberg aan de kant?
Bij de line-up werd het niet genoemd.
Auto in brand.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Vast al gezegd, sorry: niet meegekregen.
Waarom staat Hulkenberg aan de kant?
Bij de line-up werd het niet genoemd.
quote:
quote:
Ah okayy...quote:
Op weg naar de grid.quote:
Rijdend naar de grid.quote:
Mag welquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:05 schreef Sally het volgende:
ik loop achter, geloof ik.
Mss beter hier niet meelezen![]()
Maar overleefd!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:05 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen in de sandwich bij Gasly en Hamilton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |