abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 mei 2026 @ 23:09:20 #201
88831 Shreyas
De beste
pi_220760907
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 18:56 schreef Caland het volgende:
Je zal maar twee keer van trainer wisselen in een seizoen en alsnog vijfde worden

:D
Grim was in niets een trainer, maar formeel gezien heb je gelijk.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 11 mei 2026 @ 00:37:16 #202
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220761123
Kontkruiper Deef heeft alweer met Jordi gesproken om zijn plekje weer veilig te stellen volgend seizoen :')

Door dit soort slangen blijft Ajax waar het nu staat.

[ Bericht 33% gewijzigd door PowerLoungen op 11-05-2026 00:46:25 ]
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 11 mei 2026 @ 05:38:30 #203
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220761234
quote:
9s.gif Op maandag 11 mei 2026 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Kontkruiper Deef heeft alweer met Jordi gesproken om zijn plekje weer veilig te stellen volgend seizoen :')

Door dit soort slangen blijft Ajax waar het nu staat.
Ervaring is leuk maar een Klaassen is gewoon op. Die moet echt genoegen gaan nemen met een (summiere) bij rol.

Zelfde geld wel zo'n beetje voor Berghuis. Al kan je die nog gebruiken als regelmatige invaller. Maar heb als één van de weinige geloof ik wel een zwak voor Berghuis.

Ervaring is ook niet Blind terughalen. Er moet toch wel wat ervaring te vinden zijn die makkelijk mee kunnen in de Eredivisie.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_220761302
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:11 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Ik zal de kans nooit laten om dit eigen doelpunt te posten.
pi_220761343
Dit Ajax gaat de play offs nooit winnen
Groot fan van User Wotte
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 mei 2026 @ 07:22:38 #206
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220761350
Je kan beter niet Europees spelen denk ik.
En verder een trainer zoeken die fitheid op 1 zet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220761394
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Als je thuis niet kan winnen van Utrecht dan verdien je geen Europees voetbal.
Het was ook geen pech trouwens, Utrecht was op alle fronten beter.

Dit Ajax heeft het hele seizoen geen enkele vorm van progressie laten zien, ongeacht de trainer die er zat en ongeacht welke spelers een kans hebben gekregen.

Die Belgische invasie is trouwens wel verschrikkelijk aan het worden. Godts verkopen voor alles boven die 10 miljoen. Mokio en Bounida transfervrij laten vertrekken.

Op zich wel fijn dat dit nu is gebeurd, dan wordt het voor Cruijff nog duidelijker dat Ajax vanaf de basis opnieuw moet worden opgebouwd en dat er nu geen enkel fundament is om op voort te borduren.
Het probleem met Ajax is dat je wel een dergelijke begroting hebt dat als je 2 jaar geen CL speelt je financieel behoorlijk aan de slag moet, van de huidige selectie is Godts misschien de enige die 15 miljoen plus gaat opbrengen, Baas zie ik niet zomaar even een stap naar een top competitie maken op dit moment, die zal echt meer stabiliteit moeten tonen en ik denk dat hij fysiek ook sterker moet worden.
Wat betreft ervaring in het veld, dat is aardig maar het probleem is ook dat als je ervaring prefeleert boven talent je ook de ontwikkeling van je talent blokkeert.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220761395
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 07:22 schreef borisz het volgende:
Je kan beter niet Europees spelen denk ik.
En verder een trainer zoeken die fitheid op 1 zet.
Gertjan is vast beschikbaar :)
pi_220761418
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:05 schreef Shreyas het volgende:

Ook Feyenoord werd met een relatief goedkope selectie bestaande uit spelers die overal en nergens hadden gefaald (Dilrosun, Danilo, Idrissi, Jahanbakhsh) en twee flutkeepers Bijlow en Wellenreuther, vrij eenvoudig kampioen terwijl PSV en Ajax een veel duurdere selectie hadden.
Hahaha wat een geschiedvervalsing dit _O-

De voorhoede bestond mede uit Gimenez en Paixao. En je vergeet natuurlijk totaal niet expres de veel scorende middenvelders. En de jeugd.

Het aantal goals dat gemaakt werd door Dilrosun, Danilo, Idrissi én Jahanbakhsh was 24 van de 81. Dat is nog geen 30%.

Functioneel, zeker, maar zij waren niet de dragers van het succes. Dat waren vier uitstekende aankopen, één huurspeler en vier jeugdspelers.

Alleen al Gimenez en Szymanski haalden dat seizoen dat aantal doelpunten met zijn tweeën. Deze twee spelers kostten bij elkaar 18 miljoen euro, ware het niet dat Feyenoord Szymanski niet kocht maar huurde. Iets met een oorlog in Rusland enzo.

We vergeten dan voor het gemak even de zeker voor de Eredivisie excellente jeugd, waar ajax ook echt een kloten aan heeft momenteel by the way.

Geertruida, Hartman, Kokcu hadden een groot aandeel in het kampioenschap.
En zeker weten ook Bijlow, die met 25 wedstrijden (slechts 15 keer de nul, slechts 18 tegendoelpunten) in de Eredivisie een enorme meerwaarde had.
De interesse in Bijlow vanuit Juventus, ook nu nog, heeft vast te maken met zijn matigheid. Net als het feit dat hij zich in oranje speelde.

En dan nog de slimme aankopen Timber (7 miljoen), Hancko (8 miljoen) en Wieffer (half miljoen).

Feyenoord zou voor Hancko, Gimenez, Timber, Szymanski een investering van +-35 miljoen moeten doen naast de eigen jeugd en absolute budgettreffers als Wieffer.

Dan de transfersommen maar even voor al die matigheid bij verkoop.

Kokcu 30
Gimenez 35
Geertruida 30
Wieffer 32
Hancko 33
Szymanski 10
Timber 5 (had 30 kunnen zijn, maar begon idioot te doen zijn laatste jaar)

Zegt misschien iets over de gepercipieerde waarde vanuit de markt van die selectie.

Ik heb Paixao bewust niet benoemd, want die begon de jaren daarna pas echt te vlammen.

Dat daarna veel spelers niet volledig slagen in het buitenland, daar weten ajacieden natuurlijk alles van. :)

Toch lijken Wieffer, Hancko en Bijlow zich aardig te bewijzen in het buitenland. Leuk voor die jongens.

Oh ja en dan vergeten we nog even de beste trainer met ondersteuning en zieke fitheid van de selectie. Kleinigheidje slechts.

Maar waarom reageer ik ook op deze pannenkoek :')

Het recept van dat alles?

Wil ajax er wat van gaan maken, zullen ze een functionerende AD/TD moeten regelen, een goede trainer inclusief staff, jeugd moeten laten doorbreken en een aantal goedkope talenten die voltreffers blijken te zijn moeten halen. En iedereen moet ziek fit zijn.

Dat recept is in Nederland al decennia hetzelfde, maar het blijkt toch elke keer erg lastig tot een mooie cake te bakken. Alleen in Eindhoven krijgen ze het redelijk voor elkaar, soms met wat illegale staatssteun wanneer de grond onder het stadion of de lokale parkeergarage verkocht wordt.
pi_220761463
De meeste spelers zijn het salaris niet waard. Zouden niet opvallen bij een club als Heerenveen. Waarom heeft eigenlijk elke waterdrager bij Ajax een miljoenensalaris?
  maandag 11 mei 2026 @ 08:06:41 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220761469
twitter

HeitingGOAT
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220761510
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]

HeitingGOAT
#BringBackHeitinga
pi_220761513
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:05 schreef SwebbeSensje het volgende:
De meeste spelers zijn het salaris niet waard. Zouden niet opvallen bij een club als Heerenveen. Waarom heeft eigenlijk elke waterdrager bij Ajax een miljoenensalaris?
Dat is de prijs die jullie betalen voor het decennialang verkopen van absolute troep voor de hoofdprijs.

Toen helemaal blij ermee, nu toch even slikken hè _O-
pi_220761609
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:21 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Dat is de prijs die jullie betalen voor het decennialang verkopen van absolute troep voor de hoofdprijs.

Toen helemaal blij ermee, nu toch even slikken hè _O-
Nee het is meer lachen 🤣. Ik ben geen Ajacied
pi_220761621
Maar ik ben meer verbaasd dat elke druiloor, schoonmaker, ober, portier bij Ajax een miljoen (of meer) verdient. Daar gaat het al mis lijkt mij. Of is de aantrekkingskracht van Ajax dusdanig dat ze alleen nog voor een topsalaris willen komen.
  maandag 11 mei 2026 @ 08:56:17 #216
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220761632
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:14 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Als Ajax volgend jaar geen Europees speelt laat het dan maar een opbouw jaar zijn met veel talenten en een grote schoonmaak van de huidige kliek. Dan maar een jaar op de blaren zitten.
Ik denk dat juist de conference league een mooi podium kan zijn om de talenten de kans te geven. Al vraag ik me wel af welke talenten allemaal. Want op het middenveld hebben we echt veel talentvolle spelers tussen de leeftijd 16-19 jaar. Maar bijvoorbeeld achterin en voorin zie ik weinig tot geen jongens die je volgend jaar een kans zou kunnen geven.
  maandag 11 mei 2026 @ 09:57:57 #217
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220762134
Ajax moet uiteraard gewoon Europees spelen, alleen zie ik het ze niet redden via de play-offs dus winst tegen Heerenveen is echt pure noodzaak. En hopen dat PSV hun sportieve plicht voldoen.

De 'dip' waar Ajax in zit duurt wel echt veel te lang. Het is knap dat je vergeleken met Twente, NEC, AZ allerlei duurbetaalde voetballers hebt die telkens vergeten schoendozen om hun voeten eraf te halen. Het is genant. Uitermate genant.
pi_220762144
Ik vraag me eigenlijk af of er werkelijk zoveel mutaties gaan komen deze zomer. Er zijn nog wat langlopende contracten, we spelen geen CL (althans, niet de goeie CL :')) en er is weinig geld. Enige waarde die we hebben is Godts, en eventueel Baas.

Hopelijk wordt Sutalo ook verkocht. Dan heb je ook nog geld om uit te geven.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_220762276
Wat een pessimisme
In het gunstigste scenario spelen jullie nog VCL. Champions League dus geen Conference League.
blablablabla
pi_220762321
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax moet uiteraard gewoon Europees spelen, alleen zie ik het ze niet redden via de play-offs dus winst tegen Heerenveen is echt pure noodzaak. En hopen dat PSV hun sportieve plicht voldoen.

De 'dip' waar Ajax in zit duurt wel echt veel te lang. Het is knap dat je vergeleken met Twente, NEC, AZ allerlei duurbetaalde voetballers hebt die telkens vergeten schoendozen om hun voeten eraf te halen. Het is genant. Uitermate genant.
PSV kan hun sportieve plicht doen, maar dan kunnen ze nog steeds van Twente verliezen.
pi_220762367
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:12 schreef Elan het volgende:
Wat een pessimisme
In het gunstigste scenario spelen jullie nog VCL. Champions League dus geen Conference League.
vCL gaan we echt niet halen. We mogen heel blij zijn met plek 4 volgende week.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_220762451
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]

HeitingGOAT
:D
pi_220763237
Na de erehaag gaan ze nu op de knieën voor PSV, in de hoop dat ze hun ¨sportieve plicht vervullen¨ :D

Niet wetende dat de sportieve plicht van PSV is om Ajax zover mogelijk de put in te duwen.. Hup Twente :)
pi_220763525
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:21 schreef Black-Death het volgende:

[..]
vCL gaan we echt niet halen. We mogen heel blij zijn met plek 4 volgende week.
5e is terecht
pi_220763578
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:50 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
5e is terecht
Lijkt me ook. Plek 4 zou nog aanvoelen als een bonus.
  maandag 11 mei 2026 @ 12:57:39 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220763631
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:52 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Lijkt me ook. Plek 4 zou nog aanvoelen als een bonus.
Kan Ajax niet voor die laatste pot nog een andere trainer aanstellen? Zet gewoon SjaakGod voor de groep voor het schokeffect (vermoedelijk gebruikt hij zichzelf dan ook als trainer/speler).
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 mei 2026 @ 12:58:46 #227
88831 Shreyas
De beste
pi_220763642
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 07:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het probleem met Ajax is dat je wel een dergelijke begroting hebt dat als je 2 jaar geen CL speelt je financieel behoorlijk aan de slag moet, van de huidige selectie is Godts misschien de enige die 15 miljoen plus gaat opbrengen, Baas zie ik niet zomaar even een stap naar een top competitie maken op dit moment, die zal echt meer stabiliteit moeten tonen en ik denk dat hij fysiek ook sterker moet worden.
Wat betreft ervaring in het veld, dat is aardig maar het probleem is ook dat als je ervaring prefeleert boven talent je ook de ontwikkeling van je talent blokkeert.
Ajax kan zomaar zo een club zijn dat beter presteert met weinig geld. Ajax heeft vijf jaar ruim 100 miljoen euro gehad en elk jaar hadden ze een slechtere selectie dan PSV (ook die twee jaar dat ze wél kampioen werden).

Ik maak me totaal niet druk om dat financiële aspect. Ajax moet eerst weer gewoon Ajax worden voor we over de CL gaan praten. Onder Farioli bijvoorbeeld werd Ajax bijna kampioen en haalden we de CL maar het voetbal leek werkelijk nergens op, daar word je ook niet vrolijk van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 11-05-2026 15:47:27 ]
pi_220764502
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:56 schreef StevenHyde het volgende:

Want op het middenveld hebben we echt veel talentvolle spelers tussen de leeftijd 16-19 jaar.
Ik kan er geen twee opnoemen
pi_220764520
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:30 schreef PSVCL het volgende:
Na de erehaag gaan ze nu op de knieën voor PSV, in de hoop dat ze hun ¨sportieve plicht vervullen¨ :D

Niet wetende dat de sportieve plicht van PSV is om Ajax zover mogelijk de put in te duwen.. Hup Twente :)
Buiten Joey Veerman en misschien Mauro is er bij PSV niemand die dat boeit natuurlijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220764672
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Kan Ajax niet voor die laatste pot nog een andere trainer aanstellen? Zet gewoon SjaakGod voor de groep voor het schokeffect (vermoedelijk gebruikt hij zichzelf dan ook als trainer/speler).
  maandag 11 mei 2026 @ 15:32:55 #231
244108 StevenHyde
pi_220764686
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:05 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ik kan er geen twee opnoemen
Ouazane is zeer talentvol. Verkoop Gloukh en geef hem in die rol, waarin gisteren Gloukh en later Klaassen speelde, de kans.
Abdalla is nog erg jong maar lijkt me wel dat die de potentie heeft
Steur is aan de bal een heerlijke speler. Ik zie hem wel als een soort Taylor. Daar ontbrak het ook echt aan omschakeling. Dat zit intrinsiek niet in hem. Heeft Taylor onder Farioli zich toch meer eigen gemaakt. Hoop dat Steur die stap kan maken onder de nieuwe trainer. Maar hoe comfortabel hij aan de bal is, dat is op deze leeftijd echt een kwaliteit
Mokio, loopt zichzelf nog weleens voorbij en ik denk dat hij gewoon weer achterin gebruikt moet gaan worden. Maar wordt momenteel als middenvelder gezien.
pi_220764715
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:12 schreef Elan het volgende:
Wat een pessimisme
Er is geen enkele reden om te denken dat wij gaan winnen van Heerenveen. Laat staan dat NEC thuis punten gaat verspelen tegen GAE en/of dat PSV zijn best gaat doen tegen Twente. Nee, dit is voorbij. Een vernederende wedstrijd in Volendam ligt in het verschiet. Gelukkig waarschijnlijk maar eentje.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220764865
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:30 schreef PSVCL het volgende:
Denk dat Bosz de enige is die die wedstrijd wel gewoon wil winnen. Zo'n type is hij wel. De spelers zelf gaan geen stap extra zetten en het PSV publiek gaat waarschijnlijk juichen wanneer Twente scoort. Gaat een zielige vertoning worden qua Ajax haat.
pi_220764901
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Denk dat Bosz de enige is die die wedstrijd wel gewoon wil winnen. Zo'n type is hij wel. De spelers zelf gaan geen stap extra zetten en het PSV publiek gaat waarschijnlijk juichen wanneer Twente scoort. Gaat een zielige vertoning worden qua Ajax haat.
financieel is het voor hun beter als Ajax geen CL speelt ivm de tv gelden begreep ik.

Maargoed, boeit me verder ook vrij weinig wat psv doet. We zien het wel.
pi_220764916
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:32 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ouazane is zeer talentvol. Verkoop Gloukh en geef hem in die rol, waarin gisteren Gloukh en later Klaassen speelde, de kans.
Abdalla is nog erg jong maar lijkt me wel dat die de potentie heeft
Steur is aan de bal een heerlijke speler. Ik zie hem wel als een soort Taylor. Daar ontbrak het ook echt aan omschakeling. Dat zit intrinsiek niet in hem. Heeft Taylor onder Farioli zich toch meer eigen gemaakt. Hoop dat Steur die stap kan maken onder de nieuwe trainer. Maar hoe comfortabel hij aan de bal is, dat is op deze leeftijd echt een kwaliteit
Mokio, loopt zichzelf nog weleens voorbij en ik denk dat hij gewoon weer achterin gebruikt moet gaan worden. Maar wordt momenteel als middenvelder gezien.
Ouazane is het zoveelste Marokkaanse jeugdproduct (ik zeg bewust geen talent) dat het niet gaat halen
Taylor was echt viesslecht dus het vergelijk met hem zegt alles over Steur
Mokio _O-

Dat worden drie wereldtoppers, ik zie het al
  maandag 11 mei 2026 @ 16:01:29 #236
244108 StevenHyde
pi_220764980
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:53 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ouazane is het zoveelste Marokkaanse jeugdproduct (ik zeg bewust geen talent) dat het niet gaat halen
Taylor was echt viesslecht dus het vergelijk met hem zegt alles over Steur
Mokio _O-

Dat worden drie wereldtoppers, ik zie het al
Zo zonder redenatie heb ik al spijt dat ik op je heb gereageerd.
pi_220765010
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:01 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Zo zonder redenatie heb ik al spijt dat ik op je heb gereageerd.
Half kratje speciaalbier er op zetten dat ajax geen kampioen gaat worden met behulp van deze gasten?

Ik hoor het graag!
  maandag 11 mei 2026 @ 16:05:26 #238
244108 StevenHyde
pi_220765049
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:02 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Half kratje speciaalbier er op zetten dat ajax geen kampioen gaat worden met behulp van deze gasten?

Ik hoor het graag!
Nog meer outofcontext. Want ik zei:

Al vraag ik me wel af welke talenten allemaal. Want op het middenveld hebben we echt veel talentvolle spelers tussen de leeftijd 16-19 jaar. Maar bijvoorbeeld achterin en voorin zie ik weinig tot geen jongens die je volgend jaar een kans zou kunnen geven.

Dus ik voorzie ook niet dat het succesvol gaat worden als je alleen de jeugd de kans geeft.
pi_220765062
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:05 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Nog meer outofcontext. Want ik zei:

Al vraag ik me wel af welke talenten allemaal. Want op het middenveld hebben we echt veel talentvolle spelers tussen de leeftijd 16-19 jaar. Maar bijvoorbeeld achterin en voorin zie ik weinig tot geen jongens die je volgend jaar een kans zou kunnen geven.

Dus ik voorzie ook niet dat het succesvol gaat worden als je alleen de jeugd de kans geeft.
Ah, het aloude terugkrabbelen begint al
pi_220765253
Het eeuwige ophemelen en druk opleggen bij jeugdspelers. Kap daar toch eens mee.
  maandag 11 mei 2026 @ 16:38:49 #241
244108 StevenHyde
pi_220765262
Nope, gewoon mijn mening wat ik van deze jongens vind. Vanavond maar eens een wedstrijdje Girona meepakken als ik niks anders te doen heb.
  maandag 11 mei 2026 @ 17:02:08 #242
378023 Wotte
wotte!?
pi_220765415
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:02 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

Ik hoor het graag!
Speciaalbier is voor yuppen.
  maandag 11 mei 2026 @ 17:12:09 #243
378023 Wotte
wotte!?
pi_220765602
Naast dat speciaalbier hartstikke goor drinken echte mannen dat niet.
  maandag 11 mei 2026 @ 17:14:02 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220765621
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:51 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
financieel is het voor hun beter als Ajax geen CL speelt ivm de tv gelden begreep ik.

Maargoed, boeit me verder ook vrij weinig wat psv doet. We zien het wel.
Dat scheelt een half miljoen of zo, ik zie PSV ook nog gewoon winnen, maar Ajax niet.
  maandag 11 mei 2026 @ 17:16:38 #245
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220765641
Jochies die in de KKD al de grootste moeite hebben met Oss en Dirk Kuit en afgetekend laatste worden gaan bij lange na iets in doen in de Eredivisie .

Heel heel misschien als je er ervaren kwaliteitsspelers omheen zet die leiding kunnen geven (Dus niet overlevers en giftige kontkruipers zoals Klaassen , Berghuis en eventueel Blind)

[ Bericht 0% gewijzigd door PowerLoungen op 11-05-2026 17:28:30 ]
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 11 mei 2026 @ 17:21:02 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220765717
quote:
9s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Jochies die in de KKD al de grootste moeite hebben met Oss en Dirk Kuit en afgetekend laatste worden gaan bij lange iets in doen in de Eredivisie .

Heel heel misschien als je er ervaren kwaliteitsspelers omheen zet die leiding kunnen geven (Dus niet overlevers en giftige kontkruipers zoals Klaassen , Berghuis en eventueel Blind)
Dit ja, wil je die jochies laten floreren, heb je wat meer nodig dan alleen oud.
pi_220766141
quote:

[..]
Ajax-haat

:') _O- :D

Gelachen

Bedankt
  maandag 11 mei 2026 @ 18:14:10 #248
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220766205
quote:
Jochies die in de KKD al de grootste moeite hebben met Oss en Dirk Kuit en afgetekend laatste worden gaan bij lange na iets in doen in de Eredivisie .

Ga ook gewoon eens werken aan kracht, conditie en fitheid ipv de zoveelste kabouter straatvoetballer die bij buiten de eredivisie continu wordt afgetroefd op fysiek en duelkracht. Dat werkt alleen als je zo goed bent als Messi maar niet voor de doorsnee pleintjesvoetballer die ineens in een team moet gaan voetballen.
  maandag 11 mei 2026 @ 18:16:24 #249
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220766213
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ga ook gewoon eens werken aan kracht, conditie en fitheid ipv de zoveelste kabouter straatvoetballer die bij buiten de eredivisie continu wordt afgetroefd op fysiek en duelkracht. Dat werkt alleen als je zo goed bent als Messi maar niet voor de doorsnee pleintjesvoetballer die ineens in een team moet gaan voetballen.
Maar dat is niet ossenworst, dat mag niet .

Terwijl in dat 95 team bijvoorbeeld meer dan genoeg van die elementen zat.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220767192
quote:

quote:

Van Kuijt werden 4 punten gepakt
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220767520
quote:

[..]
pi_220767627
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat Bosz mag spelen van de KNVB.
pi_220767919
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:40 schreef kalinhos het volgende:

[..]
[..]
Van Kuijt werden 4 punten gepakt
Tegen het nietige Dordrecht onder de slechtste Nederlandse trainer in eeuwen werden twee punten verloren bedoel je
  maandag 11 mei 2026 @ 22:34:32 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220768829
De nieuwe kale en kokkie is uit @raptorix @Elan @onlogisch

Een situatieschets @Zipportal

@GGMM wie is nou kale en wie is kokkie?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 11 mei 2026 @ 22:35:04 #255
35723 crew  GGMM
pi_220768834
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:34 schreef Caland het volgende:
De nieuwe kale en kokkie is uit @:raptorix @:elan @:onlogisch

Een situatieschets @:zipportal

[ afbeelding ]

@:ggmm wie is nou kale en wie is kokkie?
Die kale is kokkie!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin maandag 11 mei 2026 @ 22:35:37 #256
35723 crew  GGMM
pi_220768836

Wordt dit gehost vanaf een floppy disk ofzo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 11 mei 2026 @ 22:54:53 #257
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768965
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Is zodat ze dan minder dik lijken.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220768994
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Kokkie woont in Ommen tegenwoordig.
pi_220769009
quote:

[ afbeelding ]

Ik kan echt geen seconde naar die downies luisteren zonder ernstig agressief te worden.
  maandag 11 mei 2026 @ 23:03:49 #260
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220769015
quote:

[ afbeelding ]

De aanvoerder heeft er echt de pest in .
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 12 mei 2026 @ 09:03:48 #261
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220770097
Kale en Kokkie kunnen beter in het parodietopic.
pi_220770514
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kale en Kokkie kunnen beter in het parodietopic.
Je kan zo langzamerhand dit hele topic beter sluiten en definitief overgaan naar het parodietopic.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:50:35 #263
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_220771136
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:31 schreef GGMM het volgende:
Even gerekend, maar die 2e plaats wordt wel erg lastig
_O-.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_220771831
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:31 schreef GGMM het volgende:
Even gerekend, maar die 2e plaats wordt wel erg lastig
Volgens Wottegod een kwestie van twee wedstrijdjes winnen

Wottegod
pi_220772178
quote:

[ afbeelding ]

Eerst een compleet theater afhuren om je afscheid te vieren en drie weken later gewoon doodleuk weer een podcast opnemen _O_ _O-
blablablabla
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:45:03 #266
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220772472
Ach, Kale.
Ach, Kokkie.
Ach, Ajax.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:00:07 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220773283
Cruijff zou op dit moment veel taken en verantwoordelijkheden autonoom oppakken, samen met zijn rechterhand en boezemvriend Joël Lara. Beuker lijkt niet de enige te zijn; ook naar de scouting wordt weinig geluisterd sinds de komst van Cruijff. Projecten waaraan al langere tijd wordt gewerkt door Beuker en de scouting worden geblokkeerd, zo zijn de geluiden uit Amsterdam.

CruijffGod, stukje grinta.

twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:29:55 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220773625
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:00 schreef Caland het volgende:
Cruijff zou op dit moment veel taken en verantwoordelijkheden autonoom oppakken, samen met zijn rechterhand en boezemvriend Joël Lara. Beuker lijkt niet de enige te zijn; ook naar de scouting wordt weinig geluisterd sinds de komst van Cruijff. Projecten waaraan al langere tijd wordt gewerkt door Beuker en de scouting worden geblokkeerd, zo zijn de geluiden uit Amsterdam.

[ x ]
Cruijff gaat precies zoals voorspeld allemaal Spaanse vriendjes binnenloodsen die er ook niks van gaan bakken, het is allemaal zo doorzichtig.
pi_220773789
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:00 schreef Caland het volgende:

[ x ]
Tsja hoe betrouwbaar is dit...?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:18:41 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220774090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:44 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Tsja hoe betrouwbaar is dit...?
Het zijn zijn kloten op het hakblok dus ik zie dit niet als een probleem.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:21:54 #271
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220774103
Wel typisch dat er nooit wordt geluisterd naar de scouting. Leek even wel te gebeuren met Kroes en De Lang. Leuke vlogjes allemaal maar daarna heeft Kroes gewoon zijn eigen plan getrokken.
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:27:46 #272
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_220779877
Ik las in het Algemeen Dagblad dat Ajax in het huidige Eredivisie-seizoen (2025/2026) in 19 wedstrijden punten verspeeld.

Is het ooit weleens voorgekomen dat dit vaker is gebeurd?
En dan nog zo hoog in de eredivisie staan, zegt veel over de eredivisie
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:52:27 #273
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220781336
Julian Rijkhof mag vertrekken, als hij terug is van zijn uitleenbeurt aan Almere.
Jammer. Mijlen beter dan Konadu.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220781445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Julian Rijkhof mag vertrekken, als hij terug is van zijn uitleenbeurt aan Almere.
Is tegenwoordig aanvallende middenvelder. Type Klaassen/Dani de Wit. Mis je niks aan.
pi_220789934
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lood om oud ijzer, beide kunnen er niets van. Waarschijnlijk zijn ze zelfs blij dat hij weg gaat bij Almere. Heeft niets te zoeken bij Ajax of een andere club in de eredivisie.
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:54:35 #276
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220790641
Om vervolgens de Spaanse Julian Rijkhof te halen voor het dubbele salaris.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:59:51 #277
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220790672
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Lood om oud ijzer, beide kunnen er niets van. Waarschijnlijk zijn ze zelfs blij dat hij weg gaat bij Almere. Heeft niets te zoeken bij Ajax of een andere club in de eredivisie.
Hij is met afstand hun topscorer.
pi_220791550
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ueda bij Feyenoord ook, vele zien hem toch liever gaan dan komen.
pi_220791978
wanbeleid, wanbestuur, 2e van ajax laatste, miljoenen uitgegeven aan volledig incompetente spelers
ff een trainertje wisselen helpt geen moer verder :)
pi_220792003
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Maar niks voor Ajax. Zat gisteren ook op de bank 70 minuten lang en kon ik het vervolg ook geen potten breken.
blablablabla
  donderdag 14 mei 2026 @ 17:15:32 #282
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220792355
Echt geen zin in die wedstrijd van zondag en de eventuele play-off ellende :')
  vrijdag 15 mei 2026 @ 07:57:48 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220797947
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 16:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar niks voor Ajax. Zat gisteren ook op de bank 70 minuten lang en kon ik het vervolg ook geen potten breken.
Snap ik, maar het is alsnog beter dan wat er nu op de bank zit. Of in de basis staat van Jong.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 07:58:16 #284
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220797948
Overigens gaat het gerucht dat Ajax aan het kijken is of Ter Stegen haalbaar is.
Ja, nee. Dit gaat hem niet worden chef.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:34:35 #285
194695 franklop
Fran knock
pi_220800205
15 jaar alweer sinds de 3e ster O+

Wat een dag was dat _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:25:45 #286
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220802177
Godts niet mee naar het wk voor België. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant minder exposure in de etalage van het hoogste niveau, dus wellicht minder interesse waardoor hij nog een jaar blijft. Aan de andere kant kan dat er ook toe leiden dat hij toch een vertrek wil/forceert, maar komt het zijn transferwaarde niet ten goede, waardoor hij voor een lager bedrag vertrekt...
Life is what you make it.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:35:39 #287
244108 StevenHyde
pi_220802232
Vooral ook wat meer rust in de zomer ook
pi_220802328
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
Godts niet mee naar het wk voor België. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant minder exposure in de etalage van het hoogste niveau, dus wellicht minder interesse waardoor hij nog een jaar blijft. Aan de andere kant kan dat er ook toe leiden dat hij toch een vertrek wil/forceert, maar komt het zijn transferwaarde niet ten goede, waardoor hij voor een lager bedrag vertrekt...
Om dezelfde reden waarom hij niet wordt meegenomen had hij ook niks gespeeld.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:05:03 #289
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220802879
twitter
RED ONS HENNIEGOD
pi_220802973
Verrassend :{w
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:29:51 #292
378023 Wotte
wotte!?
pi_220803456
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Toptrainer natuurlijk. Zie je alleen al aan de kop.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:38:33 #293
378023 Wotte
wotte!?
pi_220803495
Alles beter dan een kale Nederlandse trainer of god verhoede de Amsterdamse equalivant van Robin.
pi_220803649
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:38 schreef Wotte het volgende:
de Amsterdamse equalivant van Robin.
Heitinga kom er maar in.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220803686
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
80 MILJOEN EN GEEN CENT MINDER
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:39:54 #296
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220803875
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Blind nog even meenemen, het is allemaal nog voorspelbaarder dan een zege van Pogacar bij het wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:42:56 #297
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220803914
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Blind nog even meenemen, het is allemaal nog voorspelbaarder dan een zege van Pogacar bij het wielrennen.
Naja er is hoop , laatste wedstrijden heeft die hem wel eindelijk op de bank gezet .
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')