Grim was in niets een trainer, maar formeel gezien heb je gelijk.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:56 schreef Caland het volgende:
Je zal maar twee keer van trainer wisselen in een seizoen en alsnog vijfde worden
Ervaring is leuk maar een Klaassen is gewoon op. Die moet echt genoegen gaan nemen met een (summiere) bij rol.quote:Op maandag 11 mei 2026 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Kontkruiper Deef heeft alweer met Jordi gesproken om zijn plekje weer veilig te stellen volgend seizoen
Door dit soort slangen blijft Ajax waar het nu staat.
quote:Op zondag 10 mei 2026 11:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik zal de kans nooit laten om dit eigen doelpunt te posten.
Het probleem met Ajax is dat je wel een dergelijke begroting hebt dat als je 2 jaar geen CL speelt je financieel behoorlijk aan de slag moet, van de huidige selectie is Godts misschien de enige die 15 miljoen plus gaat opbrengen, Baas zie ik niet zomaar even een stap naar een top competitie maken op dit moment, die zal echt meer stabiliteit moeten tonen en ik denk dat hij fysiek ook sterker moet worden.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Als je thuis niet kan winnen van Utrecht dan verdien je geen Europees voetbal.
Het was ook geen pech trouwens, Utrecht was op alle fronten beter.
Dit Ajax heeft het hele seizoen geen enkele vorm van progressie laten zien, ongeacht de trainer die er zat en ongeacht welke spelers een kans hebben gekregen.
Die Belgische invasie is trouwens wel verschrikkelijk aan het worden. Godts verkopen voor alles boven die 10 miljoen. Mokio en Bounida transfervrij laten vertrekken.
Op zich wel fijn dat dit nu is gebeurd, dan wordt het voor Cruijff nog duidelijker dat Ajax vanaf de basis opnieuw moet worden opgebouwd en dat er nu geen enkel fundament is om op voort te borduren.
Gertjan is vast beschikbaarquote:Op maandag 11 mei 2026 07:22 schreef borisz het volgende:
Je kan beter niet Europees spelen denk ik.
En verder een trainer zoeken die fitheid op 1 zet.
Hahaha wat een geschiedvervalsing ditquote:Op zondag 10 mei 2026 23:05 schreef Shreyas het volgende:
Ook Feyenoord werd met een relatief goedkope selectie bestaande uit spelers die overal en nergens hadden gefaald (Dilrosun, Danilo, Idrissi, Jahanbakhsh) en twee flutkeepers Bijlow en Wellenreuther, vrij eenvoudig kampioen terwijl PSV en Ajax een veel duurdere selectie hadden.
Dat is de prijs die jullie betalen voor het decennialang verkopen van absolute troep voor de hoofdprijs.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:05 schreef SwebbeSensje het volgende:
De meeste spelers zijn het salaris niet waard. Zouden niet opvallen bij een club als Heerenveen. Waarom heeft eigenlijk elke waterdrager bij Ajax een miljoenensalaris?
Nee het is meer lachen 🤣. Ik ben geen Ajaciedquote:Op maandag 11 mei 2026 08:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is de prijs die jullie betalen voor het decennialang verkopen van absolute troep voor de hoofdprijs.
Toen helemaal blij ermee, nu toch even slikken hè
Ik denk dat juist de conference league een mooi podium kan zijn om de talenten de kans te geven. Al vraag ik me wel af welke talenten allemaal. Want op het middenveld hebben we echt veel talentvolle spelers tussen de leeftijd 16-19 jaar. Maar bijvoorbeeld achterin en voorin zie ik weinig tot geen jongens die je volgend jaar een kans zou kunnen geven.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Als Ajax volgend jaar geen Europees speelt laat het dan maar een opbouw jaar zijn met veel talenten en een grote schoonmaak van de huidige kliek. Dan maar een jaar op de blaren zitten.
PSV kan hun sportieve plicht doen, maar dan kunnen ze nog steeds van Twente verliezen.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax moet uiteraard gewoon Europees spelen, alleen zie ik het ze niet redden via de play-offs dus winst tegen Heerenveen is echt pure noodzaak. En hopen dat PSV hun sportieve plicht voldoen.
De 'dip' waar Ajax in zit duurt wel echt veel te lang. Het is knap dat je vergeleken met Twente, NEC, AZ allerlei duurbetaalde voetballers hebt die telkens vergeten schoendozen om hun voeten eraf te halen. Het is genant. Uitermate genant.
vCL gaan we echt niet halen. We mogen heel blij zijn met plek 4 volgende week.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:12 schreef Elan het volgende:
Wat een pessimisme
In het gunstigste scenario spelen jullie nog VCL. Champions League dus geen Conference League.
5e is terechtquote:Op maandag 11 mei 2026 10:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
vCL gaan we echt niet halen. We mogen heel blij zijn met plek 4 volgende week.
Lijkt me ook. Plek 4 zou nog aanvoelen als een bonus.quote:
Kan Ajax niet voor die laatste pot nog een andere trainer aanstellen? Zet gewoon SjaakGod voor de groep voor het schokeffect (vermoedelijk gebruikt hij zichzelf dan ook als trainer/speler).quote:Op maandag 11 mei 2026 12:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Plek 4 zou nog aanvoelen als een bonus.
Ajax kan zomaar zo een club zijn dat beter presteert met weinig geld. Ajax heeft vijf jaar ruim 100 miljoen euro gehad en elk jaar hadden ze een slechtere selectie dan PSV (ook die twee jaar dat ze wél kampioen werden).quote:Op maandag 11 mei 2026 07:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem met Ajax is dat je wel een dergelijke begroting hebt dat als je 2 jaar geen CL speelt je financieel behoorlijk aan de slag moet, van de huidige selectie is Godts misschien de enige die 15 miljoen plus gaat opbrengen, Baas zie ik niet zomaar even een stap naar een top competitie maken op dit moment, die zal echt meer stabiliteit moeten tonen en ik denk dat hij fysiek ook sterker moet worden.
Wat betreft ervaring in het veld, dat is aardig maar het probleem is ook dat als je ervaring prefeleert boven talent je ook de ontwikkeling van je talent blokkeert.
Ik kan er geen twee opnoemenquote:Op maandag 11 mei 2026 08:56 schreef StevenHyde het volgende:
Want op het middenveld hebben we echt veel talentvolle spelers tussen de leeftijd 16-19 jaar.
Buiten Joey Veerman en misschien Mauro is er bij PSV niemand die dat boeit natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:30 schreef PSVCL het volgende:
Na de erehaag gaan ze nu op de knieën voor PSV, in de hoop dat ze hun ¨sportieve plicht vervullen¨![]()
Niet wetende dat de sportieve plicht van PSV is om Ajax zover mogelijk de put in te duwen.. Hup Twente
quote:Op maandag 11 mei 2026 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan Ajax niet voor die laatste pot nog een andere trainer aanstellen? Zet gewoon SjaakGod voor de groep voor het schokeffect (vermoedelijk gebruikt hij zichzelf dan ook als trainer/speler).
Ouazane is zeer talentvol. Verkoop Gloukh en geef hem in die rol, waarin gisteren Gloukh en later Klaassen speelde, de kans.quote:
Er is geen enkele reden om te denken dat wij gaan winnen van Heerenveen. Laat staan dat NEC thuis punten gaat verspelen tegen GAE en/of dat PSV zijn best gaat doen tegen Twente. Nee, dit is voorbij. Een vernederende wedstrijd in Volendam ligt in het verschiet. Gelukkig waarschijnlijk maar eentje.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:12 schreef Elan het volgende:
Wat een pessimisme
In het gunstigste scenario spelen jullie nog VCL. Champions League dus geen Conference League.
Denk dat Bosz de enige is die die wedstrijd wel gewoon wil winnen. Zo'n type is hij wel. De spelers zelf gaan geen stap extra zetten en het PSV publiek gaat waarschijnlijk juichen wanneer Twente scoort. Gaat een zielige vertoning worden qua Ajax haat.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:30 schreef PSVCL het volgende:
Niet wetende dat de sportieve plicht van PSV is om Ajax zover mogelijk de put in te duwen.. Hup Twente
financieel is het voor hun beter als Ajax geen CL speelt ivm de tv gelden begreep ik.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Denk dat Bosz de enige is die die wedstrijd wel gewoon wil winnen. Zo'n type is hij wel. De spelers zelf gaan geen stap extra zetten en het PSV publiek gaat waarschijnlijk juichen wanneer Twente scoort. Gaat een zielige vertoning worden qua Ajax haat.
Ouazane is het zoveelste Marokkaanse jeugdproduct (ik zeg bewust geen talent) dat het niet gaat halenquote:Op maandag 11 mei 2026 15:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ouazane is zeer talentvol. Verkoop Gloukh en geef hem in die rol, waarin gisteren Gloukh en later Klaassen speelde, de kans.
Abdalla is nog erg jong maar lijkt me wel dat die de potentie heeft
Steur is aan de bal een heerlijke speler. Ik zie hem wel als een soort Taylor. Daar ontbrak het ook echt aan omschakeling. Dat zit intrinsiek niet in hem. Heeft Taylor onder Farioli zich toch meer eigen gemaakt. Hoop dat Steur die stap kan maken onder de nieuwe trainer. Maar hoe comfortabel hij aan de bal is, dat is op deze leeftijd echt een kwaliteit
Mokio, loopt zichzelf nog weleens voorbij en ik denk dat hij gewoon weer achterin gebruikt moet gaan worden. Maar wordt momenteel als middenvelder gezien.
Zo zonder redenatie heb ik al spijt dat ik op je heb gereageerd.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ouazane is het zoveelste Marokkaanse jeugdproduct (ik zeg bewust geen talent) dat het niet gaat halen
Taylor was echt viesslecht dus het vergelijk met hem zegt alles over Steur
Mokio
Dat worden drie wereldtoppers, ik zie het al
Half kratje speciaalbier er op zetten dat ajax geen kampioen gaat worden met behulp van deze gasten?quote:Op maandag 11 mei 2026 16:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo zonder redenatie heb ik al spijt dat ik op je heb gereageerd.
Nog meer outofcontext. Want ik zei:quote:Op maandag 11 mei 2026 16:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Half kratje speciaalbier er op zetten dat ajax geen kampioen gaat worden met behulp van deze gasten?
Ik hoor het graag!
Ah, het aloude terugkrabbelen begint alquote:Op maandag 11 mei 2026 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nog meer outofcontext. Want ik zei:
Al vraag ik me wel af welke talenten allemaal. Want op het middenveld hebben we echt veel talentvolle spelers tussen de leeftijd 16-19 jaar. Maar bijvoorbeeld achterin en voorin zie ik weinig tot geen jongens die je volgend jaar een kans zou kunnen geven.
Dus ik voorzie ook niet dat het succesvol gaat worden als je alleen de jeugd de kans geeft.
Speciaalbier is voor yuppen.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Half kratje speciaalbier er op zetten dat ajax geen kampioen gaat worden met behulp van deze gasten?
Ik hoor het graag!
Dat scheelt een half miljoen of zo, ik zie PSV ook nog gewoon winnen, maar Ajax niet.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
financieel is het voor hun beter als Ajax geen CL speelt ivm de tv gelden begreep ik.
Maargoed, boeit me verder ook vrij weinig wat psv doet. We zien het wel.
Dit ja, wil je die jochies laten floreren, heb je wat meer nodig dan alleen oud.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Jochies die in de KKD al de grootste moeite hebben met Oss en Dirk Kuit en afgetekend laatste worden gaan bij lange iets in doen in de Eredivisie .
Heel heel misschien als je er ervaren kwaliteitsspelers omheen zet die leiding kunnen geven (Dus niet overlevers en giftige kontkruipers zoals Klaassen , Berghuis en eventueel Blind)
Ajax-haatquote:Op maandag 11 mei 2026 15:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Denk dat Bosz de enige is die die wedstrijd wel gewoon wil winnen. Zo'n type is hij wel. De spelers zelf gaan geen stap extra zetten en het PSV publiek gaat waarschijnlijk juichen wanneer Twente scoort. Gaat een zielige vertoning worden qua Ajax haat.
Ga ook gewoon eens werken aan kracht, conditie en fitheid ipv de zoveelste kabouter straatvoetballer die bij buiten de eredivisie continu wordt afgetroefd op fysiek en duelkracht. Dat werkt alleen als je zo goed bent als Messi maar niet voor de doorsnee pleintjesvoetballer die ineens in een team moet gaan voetballen.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Jochies die in de KKD al de grootste moeite hebben met Oss en Dirk Kuit en afgetekend laatste worden gaan bij lange na iets in doen in de Eredivisie .
Heel heel misschien als je er ervaren kwaliteitsspelers omheen zet die leiding kunnen geven (Dus niet overlevers en giftige kontkruipers zoals Klaassen , Berghuis en eventueel Blind)
Maar dat is niet ossenworst, dat mag niet .quote:Op maandag 11 mei 2026 18:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga ook gewoon eens werken aan kracht, conditie en fitheid ipv de zoveelste kabouter straatvoetballer die bij buiten de eredivisie continu wordt afgetroefd op fysiek en duelkracht. Dat werkt alleen als je zo goed bent als Messi maar niet voor de doorsnee pleintjesvoetballer die ineens in een team moet gaan voetballen.
quote:Op maandag 11 mei 2026 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Jochies die in de KKD al de grootste moeite hebben met Oss en Dirk Kuit en afgetekend laatste worden gaan bij lange na iets in doen in de Eredivisie .
Van Kuijt werden 4 punten gepaktquote:Op maandag 11 mei 2026 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2026 15:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tegen het nietige Dordrecht onder de slechtste Nederlandse trainer in eeuwen werden twee punten verloren bedoel jequote:
Die kale is kokkie!quote:Op maandag 11 mei 2026 22:34 schreef Caland het volgende:
De nieuwe kale en kokkie is uit @:raptorix @:elan @:onlogisch
Een situatieschets @:zipportal
[ afbeelding ]
@:ggmm wie is nou kale en wie is kokkie?
Is zodat ze dan minder dik lijken.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt dit gehost vanaf een floppy disk ofzo
Kokkie woont in Ommen tegenwoordig.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt dit gehost vanaf een floppy disk ofzo
Ik kan echt geen seconde naar die downies luisteren zonder ernstig agressief te worden.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De aanvoerder heeft er echt de pest in .quote:Op maandag 11 mei 2026 22:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan zo langzamerhand dit hele topic beter sluiten en definitief overgaan naar het parodietopic.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kale en Kokkie kunnen beter in het parodietopic.
quote:Op zondag 10 mei 2026 19:31 schreef GGMM het volgende:
Even gerekend, maar die 2e plaats wordt wel erg lastig
Volgens Wottegod een kwestie van twee wedstrijdjes winnenquote:Op zondag 10 mei 2026 19:31 schreef GGMM het volgende:
Even gerekend, maar die 2e plaats wordt wel erg lastig
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 mei 2026 22:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Cruijff gaat precies zoals voorspeld allemaal Spaanse vriendjes binnenloodsen die er ook niks van gaan bakken, het is allemaal zo doorzichtig.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:00 schreef Caland het volgende:
Cruijff zou op dit moment veel taken en verantwoordelijkheden autonoom oppakken, samen met zijn rechterhand en boezemvriend Joël Lara. Beuker lijkt niet de enige te zijn; ook naar de scouting wordt weinig geluisterd sinds de komst van Cruijff. Projecten waaraan al langere tijd wordt gewerkt door Beuker en de scouting worden geblokkeerd, zo zijn de geluiden uit Amsterdam.
CruijffGod, stukje grinta.
[ x ]
Tsja hoe betrouwbaar is dit...?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:00 schreef Caland het volgende:
Cruijff zou op dit moment veel taken en verantwoordelijkheden autonoom oppakken, samen met zijn rechterhand en boezemvriend Joël Lara. Beuker lijkt niet de enige te zijn; ook naar de scouting wordt weinig geluisterd sinds de komst van Cruijff. Projecten waaraan al langere tijd wordt gewerkt door Beuker en de scouting worden geblokkeerd, zo zijn de geluiden uit Amsterdam.
CruijffGod, stukje grinta.
[ x ]
Is tegenwoordig aanvallende middenvelder. Type Klaassen/Dani de Wit. Mis je niks aan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Julian Rijkhof mag vertrekken, als hij terug is van zijn uitleenbeurt aan Almere.
Jammer. Mijlen beter dan Konadu.
Lood om oud ijzer, beide kunnen er niets van. Waarschijnlijk zijn ze zelfs blij dat hij weg gaat bij Almere. Heeft niets te zoeken bij Ajax of een andere club in de eredivisie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Julian Rijkhof mag vertrekken, als hij terug is van zijn uitleenbeurt aan Almere.
Jammer. Mijlen beter dan Konadu.
Hij is met afstand hun topscorer.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer, beide kunnen er niets van. Waarschijnlijk zijn ze zelfs blij dat hij weg gaat bij Almere. Heeft niets te zoeken bij Ajax of een andere club in de eredivisie.
Ueda bij Feyenoord ook, vele zien hem toch liever gaan dan komen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is met afstand hun topscorer.
Maar niks voor Ajax. Zat gisteren ook op de bank 70 minuten lang en kon ik het vervolg ook geen potten breken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is met afstand hun topscorer.
Snap ik, maar het is alsnog beter dan wat er nu op de bank zit. Of in de basis staat van Jong.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar niks voor Ajax. Zat gisteren ook op de bank 70 minuten lang en kon ik het vervolg ook geen potten breken.
Om dezelfde reden waarom hij niet wordt meegenomen had hij ook niks gespeeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
Godts niet mee naar het wk voor België. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant minder exposure in de etalage van het hoogste niveau, dus wellicht minder interesse waardoor hij nog een jaar blijft. Aan de andere kant kan dat er ook toe leiden dat hij toch een vertrek wil/forceert, maar komt het zijn transferwaarde niet ten goede, waardoor hij voor een lager bedrag vertrekt...
80 MILJOEN EN GEEN CENT MINDERquote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
Godts niet mee naar het wk voor België. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant minder exposure in de etalage van het hoogste niveau, dus wellicht minder interesse waardoor hij nog een jaar blijft. Aan de andere kant kan dat er ook toe leiden dat hij toch een vertrek wil/forceert, maar komt het zijn transferwaarde niet ten goede, waardoor hij voor een lager bedrag vertrekt...
Blind nog even meenemen, het is allemaal nog voorspelbaarder dan een zege van Pogacar bij het wielrennen.quote:
Naja er is hoop , laatste wedstrijden heeft die hem wel eindelijk op de bank gezet .quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blind nog even meenemen, het is allemaal nog voorspelbaarder dan een zege van Pogacar bij het wielrennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |