Exact ja.quote:
Zeg dat je niets van weercodes snapt zonder te zeggen dat je niets van weercodes snaptquote:Op zondag 3 mei 2026 09:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact ja.
Code geel om een buitje.
Gebruik die shit als er echt wat aan de hand is. Anders nemen mensen het compleet niet meer serieus.
Er was hier in de regio geen code geel, het zou onderlangs trekken. Je zou toch moeten weten dat ‘het weer voor Nederland’ hier niet geldt.quote:Op zondag 3 mei 2026 09:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact ja.
Code geel om een buitje.
Gebruik die shit als er echt wat aan de hand is. Anders nemen mensen het compleet niet meer serieus.
Vrijdag was die code afgegeven voor 'heel het land'.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er was hier in de regio geen code geel, het zou onderlangs trekken. Je zou toch moeten weten dat ‘het weer voor Nederland’ hier niet geldt.
Daar snapt niemand wat van inmiddels.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg dat je niets van weercodes snapt zonder te zeggen dat je niets van weercodes snapt
Beetje zelf nadenken en op weeronline kijken… We horen hier niet bij ‘heel het land’. Er was hier niks qua ellende voorspeldquote:Op zondag 3 mei 2026 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vrijdag was die code afgegeven voor 'heel het land'.
Nogmaals dat weeralarm kwam vrijdag voor heel het land. Las ik en hoorde ik op verschillende nieuwsoutlets.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Beetje zelf nadenken en op weeronline kijken… We horen hier niet bij ‘heel het land’. Er was hier niks qua ellende voorspeld
Weeralarm? Dat was code geel.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nogmaals dat weeralarm kwam vrijdag voor heel het land. Las ik en hoorde ik op verschillende nieuwsoutlets.
Mensen nemen alleen code oranje en rood nog enigszins serieus.quote:Op zondag 3 mei 2026 09:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact ja.
Code geel om een buitje.
Je snapt er dus inderdaad niks van. Dat maak je met de post daarover duidelijkerquote:Op zondag 3 mei 2026 11:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nogmaals dat weeralarm kwam vrijdag voor heel het land. Las ik en hoorde ik op verschillende nieuwsoutlets.
Nou, leg het dan eens uit almachtig baken van weer kennis.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je snapt er dus inderdaad niks van. Dat maak je met de post daarover duidelijker
Net boven de 15 graden. Niet verkeerd voor begin mei.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim ziet er goed uit. Geen gemiddeldes van 20+
Eind van de week gelukkig alweer warmer. Onder de 15 mag eigenlijk niet meer.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:59 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Net boven de 15 graden. Niet verkeerd voor begin mei.
quote:Op zondag 3 mei 2026 14:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Eind van de week gelukkig alweer warmer. Onder de 15 mag eigenlijk niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |