Helaas zijn ze al uitverkocht, maar deze zaak vond ik altijd erg prettig (ook mooie pootaardappelen en andere planten)quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik heb tomaten en pepers binnen opgekweekt vanaf Februari. De tomaten zijn inmiddels klaar om naar buiten te gaan en dat ga ik dit weekend doen. De pepers moeten nog ff een paar weken doorgroeien...
Verder gaat dit weekend de moestuin in:
-Broccoli
-Bieten
-Paksoy
-Bleekselderij
-Kolen
En nog vast wat dingen die ik vergeten ben.
Meloenen ga ik nog 1 keer verpotten en gaan er na ijsheiligen in.
Ik ben nog op zoek naar zoete aardappelen
Komende week is wel redelijk sneu, ja! Veel te koud. En tamelijk wisselvalligquote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:42 schreef 12Beaufort het volgende:
Valt tegen. Het mag van mij wat warmer worden ipv deze koude pluim.
[ afbeelding ]
Jullie max temperaturen zijn onze nacht temperaturen komende weekquote:Op zondag 10 mei 2026 08:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende week is wel redelijk sneu, ja! Veel te koud. En tamelijk wisselvallig
IJsheiligenweer.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:42 schreef 12Beaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Voor eind mei zie ik voor mijn regio gewoon dagenlang ~20 graden staan. Lijkt me toch een prima temperatuur voor deze tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:42 schreef 12Beaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:Op zondag 10 mei 2026 08:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jullie max temperaturen zijn onze nacht temperaturen komende week
Ja, man! Intens. Het is wel 18 gradenquote:
Hier ook de zon maar die geeft maar weinig effect op deze manierquote:Op zondag 10 mei 2026 12:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wind? Koud? In de zon schroeit je huid er bijna af hier
Het is 10 mei.quote:Op zondag 10 mei 2026 12:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor eind mei zie ik voor mijn regio gewoon dagenlang ~20 graden staan. Lijkt me toch een prima temperatuur voor deze tijd van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |