abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220695123
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:27 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dit zou zo uit het boekje van mijn psycholoog kunnen komen.

Nu zal jij ergens anders op doelen, maar het is ook zeker toe te passen op gedrag van users in R&P.
Niet hier, niet nu :{w

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2026 10:36:04 ]
  zaterdag 2 mei 2026 @ 10:46:50 #212
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220695217
Je hebt t jaren volgehouden. _O_
Respect en dank ! Fok gaat je missen, wij gaan je missen. -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220695234
Bedankt voor alles @CoolGuy

Hopelijk gaat het goed met je en heb je vrede met je beslissing. Hopelijk blijf je nog wel rondhangen *O*
I'm not online, it's just your imagination
pi_220695243
Hij is nog steeds blauw :6
pi_220695261
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:50 schreef Moonversion het volgende:
Misschien maken ze 'm wel rood :s)
pi_220695266
Het lijkt mij een uitdagende taak om hier mod te kunnen zijn.

Bij een ander subforum is het denk ik veel duidelijker of users wel of niet de grens overtreden en ook of ze dat doen om te trollen of zich bewust zijn van hun grensoverschrijdende gedrag.

Hier maken mensen topics vaak gedreven door wanhoop + belemmerd door schaamte. Met psychische stoornissen is het voor iemand niet altijd helder wat hij/zij voelt en denkt, laat staan om het op zo'n manier te kunnen verwoorden dat anderen het begrijpen.

Het lijkt mij zodoende dat het gebied waarbij een mod zich moet afvragen of hij wel of niet ingrijpt, heel grijs is. En het kan denk ik ook met zich meebrengen dat je als mod je afvraagt hoe persoonlijk de betreffende user het gaat opvatten.

Ik ben zelf iemand die anderen wilt helpen en het anderen oprecht gunt dat ze zich gelukkig voelen. Dat is een gave maar tegelijkertijd ook een valkuil, want door mijn gedrevenheid een ander te willen helpen, kan ik de neiging hebben om bepaalde red flags die ik wel snel kan opmerken, te negeren. Iedereen kan uit de bocht vliegen en dat doe ikzelf ook weleens. Niemand is perfect en niemand hoeft perfect te zijn. Echter als ik merk dat iemand pretendeert zich niet te kunnen herinneren andere mensen in het verleden gedupeerd te hebben (en zich daardoor ook niet schuldig voelt) is dat altijd een sterke aanwijzing dat die persoon vroeg of laat problemen gaat veroorzaken. Jullie weten waarschijnlijk wel waarover ik het heb, maar ik wil het discreet houden. Nogmaals, ik gun íedereen het beste. Toch moet je als mod weleens hard optreden, hoe moeilijk die persoon het ook heeft.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 11:52:53 #217
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220695558
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:17 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Als je echt met hem begaan was, zou je vragen hoe het met hem gaat etc. Maar jullie zijn zo druk op mij te reageren, dat jullie zelf het topic ontiegelijk vervullen, omdat mijn manier van posten jullie niet aanstaat.

Als Coolguy mij had gemaand weg te gaan was ik allang weg, maar ik probeerde hem een beetje te begrijpen en een stukje met hem te reflecteren op de reis die hij heeft afgelegd en dit scharnier moment, waar hij zich nu in bevindt. Heeft hij dat nodig? Wellicht niet, maar dat kan hij zelf aangeven, is mans genoeg.

Dat jullie dat niet aanstaat prima, maar ik blijf er bij. Als je echt wat erom gaf en niet uit was op drama, zou je vragen hoe het met hem gaat, hem bedanken en success wensen of wat dan ook. Maar nee laten we op mij reageren.

Dus reageer verdomme ook niet op mij.... Ik wil geen reacties op deze post zien. Stop je energie in Coolguy als je echt begaan met hem bent.
Ik snap dat je dat niet wilt, maar ik voel nu dat het dit dan is.

[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 02-05-2026 11:58:45 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 12:03:44 #218
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220695644
Weet je wat het is? Ik heb honderd jaar geleden, nog met een ander account, wel eens hier gepost. En er was empathie voor elkaar, voor elkaars situaties, relationele problemen, wat dan ook. Maar je groeit uit die leefstijl, je gaat richting een ander subforum, en kijkt bijna niet meer hier. Laatst had ik een persoonlijk probleem, ik open een topic hier... En waar een paar users echt proberen je te ondersteunen met goed advies (waarvoor dank), krijg je nu ook zulke, typische 'des FOK'-achtige kutreacties van 1 zin waar je weinig tot niks mee kan. In R&P. Dan kijk je in de topics en zie je hele epistels waarbij je denkt, wat ís dit, wat is er hier gebeurd.

R&P is helemaal R&P niet meer. Ik ken CoolGuy niet persoonlijk, maar kijkend naar de toestand waar FOK! de afgelopen tijd (zeker dit jaar) zich in bevind, kan ik hem volkomen begrijpen.

HeteKip ken ik ook niet, maar mij valt wel op dat die heel opzichtig dit topic en/of de modfunctie probeert te kapen. Jay Leno.

"Oh je stopt? Ohhhh wat jammer. Hee maar ik sta hier als jullie me nodig hebben hè? Gewoon even dat jullie het weten. You guys are great. Ik sta hier!".
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Redactie Frontpage zaterdag 2 mei 2026 @ 12:25:29 #219
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_220695758
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:42 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Oh, dat is het dus. @:coolguy mocht niet meer selectief users pesten met zijn mod en edit-rechten.
Goed verhaal man.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_220695762
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 12:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Weet je wat het is? Ik heb honderd jaar geleden, nog met een ander account, wel eens hier gepost. En er was empathie voor elkaar, voor elkaars situaties, relationele problemen, wat dan ook. Maar je groeit uit die leefstijl, je gaat richting een ander subforum, en kijkt bijna niet meer hier. Laatst had ik een persoonlijk probleem, ik open een topic hier... En waar een paar users echt proberen je te ondersteunen met goed advies (waarvoor dank), krijg je nu ook zulke, typische 'des FOK'-achtige kutreacties van 1 zin waar je weinig tot niks mee kan. In R&P. Dan kijk je in de topics en zie je hele epistels waarbij je denkt, wat ís dit, wat is er hier gebeurd.

R&P is helemaal R&P niet meer. Ik ken CoolGuy niet persoonlijk, maar kijkend naar de toestand waar FOK! de afgelopen tijd (zeker dit jaar) zich in bevind, kan ik hem volkomen begrijpen.

HeteKip ken ik ook niet, maar mij valt wel op dat die heel opzichtig dit topic en/of de modfunctie probeert te kapen. Jay Leno.

"Oh je stopt? Ohhhh wat jammer. Hee maar ik sta hier als jullie me nodig hebben hè? Gewoon even dat jullie het weten. You guys are great. Ik sta hier!".
Geen zorgen, de admins weten echt wel wat het vorige account van deze proleet is
  zaterdag 2 mei 2026 @ 12:30:29 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220695789
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 12:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Geen zorgen, de admins weten echt wel wat het vorige account van deze proleet is
Wie noem je nu een proleet? Even voor mijn helderheid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220695797
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 12:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wie noem je nu een proleet? Even voor mijn helderheid.
Hetekip
  zaterdag 2 mei 2026 @ 12:34:04 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220695800
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 12:32 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Hetekip
^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_220696061
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:39 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Omdat het niet normaal is, om de vuile was buiten te hangen.
Soms is dat onvermijdelijk.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220696106
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:39 schreef CoolGuy het volgende:
Want je wil in mijn ogen dat een topic doorgang kan vinden zonder stoorzender. Maar die stoorzender blijft. Het gevolg daarvan is dat andere users, die dat óók al 39083490385903x gezien hebben, daar op gaan reageren. Dat laatste is een groter issue dan dat eerste.

Imho is dat de wereld op z'n kop. Dus dat betekent dat de mod dan allemaal die reacties moet gaan weg halen, vandaag, morgen, overmorgen, soms meerdere keren per dag. We zijn geen kleuterleiders, dus dan zou je verwachten, hey, je stopt de stoorzender (en ik heb het hier nadrukkelijk niét over een user die een keer uit de bocht vliegt. Ik heb het over users die continue, weken, maanden, jarenlang, zich van dit trucje bedienen) en dan is er in ieder geval voor even rust in de tent. Bijkomend voordeel is dat andere users denken 'oh, dit moet ik dus niet doen want dan kan ik niet meer posten'. Als de consequenties groot genoeg zijn, past men zich over het algemeen wel aan.

Maar nee, het issue zijn de mensen die er op reagéren die schijnbaar het grotere probleem zijn. Begrijp me niet verkeerd, die zijn óók niet goed bezig natuurlijk, maar die zijn imho niet het 'grotere' probleem.

En dan is uiteindelijk, bij Gods gratie zo'n beetje, zo'n user weg, en dan denk je, mooi, hoef ik niet met emmers en dweilen te gaan rennen, en dan wordt vervolgens gewoon diezelfde kraan weer open gedraaid, voor diezelfde 39083490385903e keer. En als je daar dan een keer in wat hardere bewoordingen iets van zegt (voor óf achter de schermen) dan is dát het probleem.
Exact de reden waarom ik in F1 de knuppel in het hoenderhok geflikkerd heb. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220696126
Jammer dat je weggaat als mod -O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220696218
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer dat je weggaat als mod -O-
Laten we hopen dat hij als user toch hier z’n plekje weer terug kan vinden.
pi_220696225
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Laten we hopen dat hij als user toch hier z’n plekje weer terug kan vinden.
Ik hoop het ook. Ik kan zijn post altijd wel waarderen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220696257
Wel een beetje lafjes, 1 of 2 modjes die zich ineens storen aan het beleid waar ze zelf actief aan bijgedragen hebben die ineens aandacht vragen en vervolgens wegrennen. En dat er dan geen vervolg komt..

In de goede oude tijd werden de medestanders van dit soort recalcitrante modjes tenminste in grote getale op zwart gezet O+
  zaterdag 2 mei 2026 @ 14:20:55 #230
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220696349
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:12 schreef GereDathan het volgende:
Wel een beetje lafjes, 1 of 2 modjes die zich ineens storen aan het beleid waar ze zelf actief aan bijgedragen hebben die ineens aandacht vragen en vervolgens wegrennen. En dat er dan geen vervolg komt..

In de goede oude tijd werden de medestanders van dit soort recalcitrante modjes tenminste in grote getale op zwart gezet O+
in de goede oude tijd verkochten we figuren als jij nog gewoon een flinke muilpeer
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220696352
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:39 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Omdat het niet normaal is, om de vuile was buiten te hangen.
Dan moet je ook niet als een grote aansteller en dramaqueen dit topic openen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 14:23:25 #232
13309 nostra
ask why
pi_220696364
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:50 schreef Moonversion het volgende:
Heeft zijn username niet mee.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220696368
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:12 schreef GereDathan het volgende:

"Ineens" :')
"Wegrennen" _O-

Beetje lafjes om een mod die 8 jaar z'n stinkende best heeft gedaan even lekker na te trappen. :r
pi_220696369
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:21 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Dan moet je ook niet als een grote aansteller en dramaqueen dit topic openen.
Het lijkt mij vrij normaal om je vertrek aan te kondigen op een plek waar je al geruime tijd een mod functie had.
pi_220696402
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het lijkt mij vrij normaal om je vertrek aan te kondigen op een plek waar je al geruime tijd een mod functie had.
Dan moet je je vertrek op een andere manier verwoorden. Je kan niet zeggen dat je het beleid niet meer wil verdedigen, maar vervolgens niet op de inhoud wilt gaan.

Dan moet je zgewoon zeggen dat je stopt, that's it.

Ach, TS wil gewoon wat aandacht, en dat is hem na al die jaren ook wel gegund.
  Spellchecker zaterdag 2 mei 2026 @ 14:35:31 #236
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220696422
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hij had het ook als mededeling kunnen (laten) doen :Y
pi_220696577
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:35 schreef maily het volgende:

[..]
Hij had het ook als mededeling kunnen (laten) doen :Y
Dan zou er pas gespeculeerd worden. Ik vind dat hij het heeeel netjes aanpakt.
pi_220696602
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:31 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Dan moet je je vertrek op een andere manier verwoorden. Je kan niet zeggen dat je het beleid niet meer wil verdedigen, maar vervolgens niet op de inhoud wilt gaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:24 schreef r_one het volgende:
Beetje lafjes om een mod die 8 jaar z'n stinkende best heeft gedaan even lekker na te trappen. :r
Geldt ook voor jou :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2026 14:57:36 ]
pi_220696615
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:31 schreef Alloch87 het volgende:

[..]

De details weten we niet, maar ik gok dat iedereen in grote lijnen wel weet waar het om gaat.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 15:01:33 #240
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220696636
Jammer Coolguy.

Maar zonder dollen ik neem hier echt nooit een blad voor de mond en kan best uitgesproken zijn. Maar heb op een vergipsinkje van OuweSok na nooit een reprimande of een ban gehad. Je moet het toch echt wel bont maken als user meen ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')