Dat legt Coolguy netjes uit. Hij heeft afgesproken niks te lekken. Maar hij laat wel merken dat @GGMM onderdeel is van het probleem.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Het heeft schijnbaar al in R&P gehangen de afgelopen dagen dus waarom zou je niet iets meer mogen toelichten vraag ik me dan af. Maar prima, dan niet.
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:45 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat legt Coolguy netjes uit. Hij heeft afgesproken niks te lekken. Maar hij laat wel merken dat @:ggmm onderdeel is van het probleem.
Dat kan ik wel begrijpen, @:ggmm is gewoon een beetje een jongen met special needs. Je moet een bepaald soort finesse hebben om goed met hem om te kunnen gaan. Ik pas me ook vaker aan, aan hem.
Het heeft helemaal niet in R&P gehangen de laatste dagen. Waar jij op doelt was ook niet onderdeel van het probleem. De áfhandeling daarvan wél, maar ik heb deze beslissing niet genomen op basis van 1 specifiek ding. Het is een optelsom van zaken, zaken die al zeker, nou, pak 'm beet een 2 jaar opvallen én me behoorlijk zijn gaan storen (dus de combinatie van die 2 dingen), en waar ik me steeds minder achter kan scharen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Het heeft schijnbaar al in R&P gehangen de afgelopen dagen dus waarom zou je niet iets meer mogen toelichten vraag ik me dan af. Maar prima, dan niet.
Oh duidelijk, sorry dan begreep ik het verkeerd. Maar is er echt geen mogelijkheid om er uit te komen?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee.
Het is niet 'GGMM' die onderdeel van het issue is. Ik doelde op de aannames die gedaan werden, niét op de persoon die het postte.
Dus nogmaals; NEE. GGMM is als user niet onderdeel van het probleem.
Ik snap dat frustratie of in ieder geval iets moeten doen waar je niet achter staat, zich kan stapelen. Maar jammer dat dit dan de druppel is die de emmer laat overlopen. Zijn er in die twee jaar pogingen gedaan om de emmer leeg te scheppen, waarbij je gewoon nul op rekest kreeg? Dan snap ik je conclusie, maar dan heb ik ook respect voor je, dat je het zolang hebt volgehouden.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niet in R&P gehangen de laatste dagen. Waar jij op doelt was ook niet onderdeel van het probleem. De áfhandeling daarvan wél, maar ik heb deze beslissing niet genomen op basis van 1 specifiek ding. Het is een optelsom van zaken, zaken die al zeker, nou, pak 'm beet een 2 jaar opvallen, en waar ik me steeds minder achter kan scharen.
Dus ik speelde al lang met de gedachte, maar, op een gegeven moment is er een druppel, en die druppel is nu gekomen.
Ik doel nergens op want ik weet het niet, daarom vraag ik er ook naar. Er wordt in dit topic gezegd dat het in R&P gaande is de afgelopen dagen. Maar schijnbaar dus weer niet. Duidelijk dat het een optelsom is, ik begrijp het!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niet in R&P gehangen de laatste dagen. Waar jij op doelt was ook niet onderdeel van het probleem. De áfhandeling daarvan wél, maar ik heb deze beslissing niet genomen op basis van 1 specifiek ding. Het is een optelsom van zaken, zaken die al zeker, nou, pak 'm beet een 2 jaar opvallen, en waar ik me steeds minder achter kan scharen.
Dus ik speelde al lang met de gedachte, maar, op een gegeven moment is er een druppel, en die druppel is nu gekomen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Oh duidelijk, sorry dan begreep ik het verkeerd. Maar is er echt geen mogelijkheid om er uit te komen?
Blijkbaar loop je ertegenaan dat jullie ervaringen als mod niet goed worden begrepen door hogerhand? En dat waar jullie voor pleiten, geen ruimte krijgt.
Ik snap dat je niet mag lekken, maar ik voel nu dat het dit dan is.
Ik denk dat het handig is dat je niet zo bezig bent met vissen en aannames doen. Dit topic is (in tegenstelling tot wat sommige mensen denken) niét geopend om dit te bewerkstelligen, maar om aan te geven dat ik er als mod de brui aan geef. Ik vond en vind dat ik dat wel mocht laten weten als ik hier...wat....8 jaar ofzo? als mod heb rond gelopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Oh duidelijk, sorry dan begreep ik het verkeerd. Maar is er echt geen mogelijkheid om er uit te komen?
Blijkbaar loop je ertegenaan dat jullie ervaringen als mod niet goed worden begrepen door hogerhand? En dat waar jullie voor pleiten, geen ruimte krijgt.
Ik snap dat je niet mag lekken, maar ik voel nu dat het dit dan is.
Duidelijk je wil gewoon laten weten dat je er de brui aan geeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat het handig is dat je niet zo bezig bent met vissen en aannames doen. Dit topic is (in tegenstelling tot wat sommige mensen denken) niét geopend om dit te bewerkstelligen, maar om aan te geven dat ik er als mod de brui aan geef.
Dat @:Lenny77 ook met die gedachte speelt wist en weet ik wel, maar het is niet aan mij om daar over uit te wijden. Ik weet heel veel waar ik niet over uitwijd, want 1 is dat niet netjes en 2 heb ik me, zoals gezegd daar ooit aan gecommiteerd, en ik hou me aan mijn woord.
Ik weet niet of ik blijf als user. Weet je wat het is? Ik ben hier ooit gekomen, lang geleden, en ik heb hier veel mooie dingen mee gemaakt en gezien en en en. Het is al lang niet meer zoals het destijds was, maar dat kan. Tijden veranderen, dingen veranderen, ik veranderde.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Duidelijk je wil gewoon laten weten dat je er de brui aan geeft.
Dat laatste snap ik, zal dan ook niet vissen en respecteer dat, het zoals jij respect hebt voor waar je je ooit aan hebt gecommitteerd.
Succes in ieder geval en blijf je wel als user?
Het is denk ik wel mooi, dat je dat hebt. De mooie herinneringen pakt niemand je af. En ik denk dat je ook wel wat mensen hebt leren kennen. Het is een mooie reis geweest hoor ik je zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blijf als user. Weet je wat het is? Ik ben hier ooit gekomen, lang geleden, en ik heb hier veel mooie dingen mee gemaakt en gezien en en en. Het is al lang niet meer zoals het destijds was, maar dat kan. Tijden veranderen, dingen veranderen, ik veranderde.
Ik zou het jammer vinden om dat állemaal achter te laten als allemaal dié dingen geen onderdeel zijn hoe mijn besluit tot stand is gekomen.
Van de andere kant, tja, ik zit ook te bedenken of dat wat er overblijft nog wel genoeg is om hier te blijven hangen.
Als je echt met hem begaan was, zou je vragen hoe het met hem gaat etc. Maar jullie zijn zo druk op mij te reageren, dat jullie zelf het topic ontiegelijk vervullen, omdat mijn manier van posten jullie niet aanstaat.quote:
Verrassinggggggquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Dit topic escaleert volledig uit de klauwen.
Het lijkt er op dat je kletst voor CoolGuy, maar in wezen gaat het over jou.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:17 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als je echt met hem begaan was, zou je vragen hoe het met hem gaat etc. Maar jullie zijn zo druk op mij te reageren, dat jullie zelf het topic ontiegelijk vervullen, omdat mijn manier van posten jullie niet aanstaat.
Als Coolguy mij had gemaand weg te gaan was ik allang weg, maar ik probeerde hem een beetje te begrijpen en een stukje met hem te reflecteren op de reis die hij heeft afgelegd en dit scharnier moment, waar hij zich nu in bevindt. Heeft hij dat nodig? Wellicht niet, maar dat kan hij zelf aangeven, is mans genoeg.
Dat jullie dat niet aanstaat prima, maar ik blijf er bij. Als je echt wat erom gaf en niet uit was op drama, zou je vragen hoe het met hem gaat, hem bedanken en success wensen of wat dan ook. Maar nee laten we op mij reageren.
Dus reageer verdomme ook niet op mij.... Ik wil geen reacties op deze post zien. Stop je energie in Coolguy als je echt begaan met hem bent.
Pseudo modden is verboden, had ie vanmiddag om 12 uur moeten doen danquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:17 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als Coolguy mij had gemaand weg te gaan was ik allang weg
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:17 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als je echt met hem begaan was, zou je vragen hoe het met hem gaat etc. Maar jullie zijn zo druk op mij te reageren, dat jullie zelf het topic ontiegelijk vervullen, omdat mijn manier van posten jullie niet aanstaat.
Als Coolguy mij had gemaand weg te gaan was ik allang weg, maar ik probeerde hem een beetje te begrijpen en een stukje met hem te reflecteren op de reis die hij heeft afgelegd en dit scharnier moment, waar hij zich nu in bevindt. Heeft hij dat nodig? Wellicht niet, maar dat kan hij zelf aangeven, is mans genoeg.
Dat jullie dat niet aanstaat prima, maar ik blijf er bij. Als je echt wat erom gaf en niet uit was op drama, zou je vragen hoe het met hem gaat, hem bedanken en success wensen of wat dan ook. Maar nee laten we op mij reageren.
Dus reageer verdomme ook niet op mij.... Ik wil geen reacties op deze post zien. Stop je energie in Coolguy als je echt begaan met hem bent.
Hij wil geen reacties zien op zijn post. (En dat wil hier mod worden)quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat je kletst voor CoolGuy, maar in wezen gaat het over jou.
Pleur opquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:17 schreef Hetekip het volgende:
[..]
quote:
quote:
Uiteindelijk is iedereen hier, zwart of blauw, voor zijn/haar plezier.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blijf als user. Weet je wat het is? Ik ben hier ooit gekomen, lang geleden, en ik heb hier veel mooie dingen mee gemaakt en gezien en en en. Het is al lang niet meer zoals het destijds was, maar dat kan. Tijden veranderen, dingen veranderen, ik veranderde.
Ik zou het jammer vinden om dat állemaal achter te laten als allemaal dié dingen geen onderdeel zijn hoe mijn besluit tot stand is gekomen.
Van de andere kant, tja, ik zit ook te bedenken of dat wat er overblijft nog wel genoeg is om hier te blijven hangen.
Wat fijn dat je er in elk geval nog even je excuses voor aanbiedt. Het zou mooi zijn als je nu dan ook je lesje hebt geleerd en niet meer die kansloze posts gaat liken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:22 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hij wil geen reacties zien op zijn post. (En dat wil hier mod worden)
Sorry @:Coolguy deze escalatie was vast je bedoeling niet.
Dit! Bedankt voor je inzet en het ga je goed @CoolGuyquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:34 schreef Justinn het volgende:
Jammer. Vond je meestal wel constructief, volwassen en doortastend reageren/modereren.
Moderators kunnen niet bannen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:39 schreef Droopie het volgende:
Soms he, denk ik dan, is de dreiging van een ban voldoende om de boel in toom te houden.
Hoe tof zou het zijn als een moderator nu even dit topic komt binnenstormen en even wat 24 uurs bans uitdeelt.
Maar t zal wel weer een bezem worden om te vegen
(Ergens hoor ik iemand in de verte hardop schreeuwen "BAN AANVRAGEN ZIJN VERBODEN")
Nee, niet jij ook alquote:
Correct, met banhamers zwaaien is iets wat alleen A's en FA's kunnen.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:34 schreef Justinn het volgende:
Jammer. Vond je meestal wel constructief, volwassen en doortastend reageren/modereren.
Jammer dat je ermee ophoudt en bedankt voor alle moeite die je hebt gedaan voor dit forum. Er is een ding aan deze kennisgeving een beetje onduidelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
Beste mensen, voor de een jammer, voor de ander geweldig; ik stop per direct met mod zijn. Ik kan en wil dit 'beleid' niet langer verdedigen.
Succes aan de volgende user die het blauwe hesje aan trekt.
whythoquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Jammer dat je ermee ophoudt en bedankt voor alle moeite die je hebt gedaan voor dit forum. Er is een ding aan deze kennisgeving een beetje onduidelijk.
Ik zie in het forumoverzicht dat je ook moderator bent bij WGR. Geldt je beslissing om met het moderatorschap te stoppen alleen voor R&P of ook voor WGR? Ik zie daar geen mededeling dat je ermee stopt.
Ik heb zelf overigens ook besloten om dit forum te verlaten en ik heb inmiddels een verzoek ingediend om mijn registratie te verwijderen dan wel op anoniem te zetten, maar het duurt even voordat dat verwerkt wordt. Het lijkt wat dat betreft een beetje op Hotel California: You can check out any time you like, but you can never leave. Zolang mijn gebruikersnaam nog werkt, post ik misschien af en toe nog even.
Dikke respect voor jouquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dank je.
Daarom zeg ik, het ligt niet aan de users. Ja, er zijn users waar ik moeite mee heb, of beter gezegd, met hetzelfde trucje wat ze uithalen, al 1000x, onder even zoveel accounts. Maar als dat je ding is als user zijnde, dan is dat je ding. Het is alleen jammer dat dat steeds meer mag over het hele forum heen, al jaren. Er zijn maar weinig accounts hier die ik daadwerkelijk niét mag. Die zijn op 2 handen te tellen en dan heb ik niet alle vingers nodig. Ik heb veel meer moeite met hoe er met dingen omgegaan wordt en hoe dingen verdraaid worden.
Je zou verwachten, vooral in topics waar het onderwerp serieus is, dat als ze datzelfde storende gedrag al tig keer hebben laten zien, dat het dan op een gegeven moment tijd wordt om zo iemand een time-out te geven. Mochten jullie nu denken 'ha, dit gaat over user X', nee, daar gaat het niet over, want ik heb in mijn tijd dit bij zoveel users gezien dat ik dit in het algemeen bedoel.
Want je wil in mijn ogen dat een topic doorgang kan vinden zonder stoorzender. Maar die stoorzender blijft. Het gevolg daarvan is dat andere users, die dat óók al 39083490385903x gezien hebben, daar op gaan reageren. Dat laatste is een groter issue dan dat eerste.
Imho is dat de wereld op z'n kop. Dus dat betekent dat de mod dan allemaal die reacties moet gaan weg halen, vandaag, morgen, overmorgen, soms meerdere keren per dag. We zijn geen kleuterleiders, dus dan zou je verwachten, hey, je stopt de stoorzender (en ik heb het hier nadrukkelijk niét over een user die een keer uit de bocht vliegt. Ik heb het over users die continue, weken, maanden, jarenlang, zich van dit trucje bedienen) en dan is er in ieder geval voor even rust in de tent. Bijkomend voordeel is dat andere users denken 'oh, dit moet ik dus niet doen want dan kan ik niet meer posten'. Als de consequenties groot genoeg zijn, past men zich over het algemeen wel aan.
Maar nee, het issue zijn de mensen die er op reagéren die schijnbaar het grotere probleem zijn. Begrijp me niet verkeerd, die zijn óók niet goed bezig natuurlijk, maar die zijn imho niet het 'grotere' probleem.
En dan is uiteindelijk, bij Gods gratie zo'n beetje, zo'n user weg, en dan denk je, mooi, hoef ik niet met emmers en dweilen te gaan rennen, en dan wordt vervolgens gewoon diezelfde kraan weer open gedraaid, voor diezelfde 39083490385903e keer. En als je daar dan een keer in wat hardere bewoordingen iets van zegt (voor óf achter de schermen) dan is dát het probleem.
Nou, ik vind dat ik mijn tijd op een leukere manier kan invullen dan tig keer in een topic effectief foei komen zeggen en dan uiteindelijk de zwarte piet toegespeeld krijgen. Dat is nu het probleem van iemand anders. De tijd die er in is gegaan in die 8 jaar zie ik niet als verloren, ik heb het (voor het grootste deel) met plezier gedaan, maar ik ben tegelijkertijd ook blij dat ik (want ik heb 't overwogen) voor de rest niéts heb gespendeerd hier, want de useraantallen lopen sterk terug, en de users die vertrekken zijn meestal (niet altijd) de users die aan de positieve kant van de weegschaal stonden. Wat hou je dan over? Precies.
En dit is dan maar 1 kleinere van heel wat meer redenen. Dit is niks van 'achter', dus dit is ook geen lekken, dit is wat iedereen gewoon kan zien gebeuren, en ook daadwerkelijk ziét gebeuren.
Er zijn al een aantal postings verwijderd inmiddels.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:34 schreef Questular het volgende:
Fijn om te zien dat Hetekip even laat zien dat alles toch echt om hem draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |