abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:45:11 #101
511221 Hetekip
Depressief
pi_220691115
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:42 schreef Donna het volgende:

[..]
Het heeft schijnbaar al in R&P gehangen de afgelopen dagen dus waarom zou je niet iets meer mogen toelichten vraag ik me dan af. Maar prima, dan niet.
Dat legt Coolguy netjes uit. Hij heeft afgesproken niks te lekken. Maar hij laat wel merken dat @GGMM onderdeel is van het probleem.

Dat kan ik wel begrijpen, @GGMM is gewoon een beetje een jongen met special needs. Je moet een bepaald soort finesse hebben om goed met hem om te kunnen gaan. Ik pas me ook vaker aan, aan hem.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:46:21 #102
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220691120
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:45 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat legt Coolguy netjes uit. Hij heeft afgesproken niks te lekken. Maar hij laat wel merken dat @:ggmm onderdeel is van het probleem.

Dat kan ik wel begrijpen, @:ggmm is gewoon een beetje een jongen met special needs. Je moet een bepaald soort finesse hebben om goed met hem om te kunnen gaan. Ik pas me ook vaker aan, aan hem.
Nee.

Het is niet 'GGMM' die onderdeel van het issue is. Ik doelde op de aannames die gedaan werden, niét op de persoon die het postte.

Dus nogmaals; NEE. GGMM is als user niet onderdeel van het probleem.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:48:46 #103
16180 CoolGuy
pi_220691140
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:42 schreef Donna het volgende:

[..]
Het heeft schijnbaar al in R&P gehangen de afgelopen dagen dus waarom zou je niet iets meer mogen toelichten vraag ik me dan af. Maar prima, dan niet.
Het heeft helemaal niet in R&P gehangen de laatste dagen. Waar jij op doelt was ook niet onderdeel van het probleem. De áfhandeling daarvan wél, maar ik heb deze beslissing niet genomen op basis van 1 specifiek ding. Het is een optelsom van zaken, zaken die al zeker, nou, pak 'm beet een 2 jaar opvallen én me behoorlijk zijn gaan storen (dus de combinatie van die 2 dingen), en waar ik me steeds minder achter kan scharen.

Dus ik speelde al lang met de gedachte, maar, op een gegeven moment is er een druppel, en die druppel is nu gekomen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:48:58 #104
511221 Hetekip
Depressief
pi_220691144
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee.

Het is niet 'GGMM' die onderdeel van het issue is. Ik doelde op de aannames die gedaan werden, niét op de persoon die het postte.

Dus nogmaals; NEE. GGMM is als user niet onderdeel van het probleem.
Oh duidelijk, sorry dan begreep ik het verkeerd. Maar is er echt geen mogelijkheid om er uit te komen?

Blijkbaar loop je ertegenaan dat jullie ervaringen als mod niet goed worden begrepen door hogerhand? En dat waar jullie voor pleiten, geen ruimte krijgt.

Ik snap dat je niet mag lekken, maar ik voel nu dat het dit dan is.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:51:07 #105
511221 Hetekip
Depressief
pi_220691157
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het heeft helemaal niet in R&P gehangen de laatste dagen. Waar jij op doelt was ook niet onderdeel van het probleem. De áfhandeling daarvan wél, maar ik heb deze beslissing niet genomen op basis van 1 specifiek ding. Het is een optelsom van zaken, zaken die al zeker, nou, pak 'm beet een 2 jaar opvallen, en waar ik me steeds minder achter kan scharen.

Dus ik speelde al lang met de gedachte, maar, op een gegeven moment is er een druppel, en die druppel is nu gekomen.
Ik snap dat frustratie of in ieder geval iets moeten doen waar je niet achter staat, zich kan stapelen. Maar jammer dat dit dan de druppel is die de emmer laat overlopen. Zijn er in die twee jaar pogingen gedaan om de emmer leeg te scheppen, waarbij je gewoon nul op rekest kreeg? Dan snap ik je conclusie, maar dan heb ik ook respect voor je, dat je het zolang hebt volgehouden.

Toch zegt iets me dat je ook wel graag was gebleven, maar je nu min of meer verplicht bent deze keuze te maken, om gewoon zelf tot rust te komen.
  Moderator / Colorchick vrijdag 1 mei 2026 @ 17:51:16 #106
382129 crew  Donna
pi_220691158
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het heeft helemaal niet in R&P gehangen de laatste dagen. Waar jij op doelt was ook niet onderdeel van het probleem. De áfhandeling daarvan wél, maar ik heb deze beslissing niet genomen op basis van 1 specifiek ding. Het is een optelsom van zaken, zaken die al zeker, nou, pak 'm beet een 2 jaar opvallen, en waar ik me steeds minder achter kan scharen.

Ik doel nergens op want ik weet het niet, daarom vraag ik er ook naar. Er wordt in dit topic gezegd dat het in R&P gaande is de afgelopen dagen. Maar schijnbaar dus weer niet. Duidelijk dat het een optelsom is, ik begrijp het!
  roze vrijdag 1 mei 2026 @ 17:51:33 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220691162
Alsjeblieft zeg. :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Colorchick vrijdag 1 mei 2026 @ 17:51:51 #108
382129 crew  Donna
pi_220691165
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Oh duidelijk, sorry dan begreep ik het verkeerd. Maar is er echt geen mogelijkheid om er uit te komen?

Blijkbaar loop je ertegenaan dat jullie ervaringen als mod niet goed worden begrepen door hogerhand? En dat waar jullie voor pleiten, geen ruimte krijgt.

:') my god.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:53:43 #109
16180 CoolGuy
pi_220691173
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef Hetekip het volgende:

[..]

Ik denk dat het handig is dat je niet zo bezig bent met vissen en aannames doen. Dit topic is (in tegenstelling tot wat sommige mensen denken) niét geopend om dit te bewerkstelligen, maar om aan te geven dat ik er als mod de brui aan geef. Ik vond en vind dat ik dat wel mocht laten weten als ik hier...wat....8 jaar ofzo? als mod heb rond gelopen.

Dat @Lenny77 ook met die gedachte speelt wist en weet ik wel, maar het is niet aan mij om daar over uit te wijden. Ik weet heel veel waar ik niet over uitwijd, want 1 is dat niet netjes en 2 heb ik me, zoals gezegd daar ooit aan gecommiteerd, en ik hou me aan mijn woord.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 17:54:30 #110
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220691180
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:51 schreef Ama het volgende:
Alsjeblieft zeg. :')
Bedankt! :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:56:32 #111
511221 Hetekip
Depressief
pi_220691198
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik denk dat het handig is dat je niet zo bezig bent met vissen en aannames doen. Dit topic is (in tegenstelling tot wat sommige mensen denken) niét geopend om dit te bewerkstelligen, maar om aan te geven dat ik er als mod de brui aan geef.

Dat @:Lenny77 ook met die gedachte speelt wist en weet ik wel, maar het is niet aan mij om daar over uit te wijden. Ik weet heel veel waar ik niet over uitwijd, want 1 is dat niet netjes en 2 heb ik me, zoals gezegd daar ooit aan gecommiteerd, en ik hou me aan mijn woord.
Duidelijk je wil gewoon laten weten dat je er de brui aan geeft.

Dat laatste snap ik, zal dan ook niet vissen en respecteer dat, het zoals jij respect hebt voor waar je je ooit aan hebt gecommitteerd.

Succes in ieder geval en blijf je wel als user?
pi_220691200
Begrijp je beslissing. Jammer wel. Thanks en het ga je goed.

Blijf je wel actief op het forum?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:59:15 #113
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220691211
Jammer @CoolGuy Het ga je goed kerel. ^O^
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:00:29 #114
16180 CoolGuy
pi_220691218
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:56 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Duidelijk je wil gewoon laten weten dat je er de brui aan geeft.

Dat laatste snap ik, zal dan ook niet vissen en respecteer dat, het zoals jij respect hebt voor waar je je ooit aan hebt gecommitteerd.

Succes in ieder geval en blijf je wel als user?
Ik weet niet of ik blijf als user. Weet je wat het is? Ik ben hier ooit gekomen, lang geleden, en ik heb hier veel mooie dingen mee gemaakt en gezien en en en. Het is al lang niet meer zoals het destijds was, maar dat kan. Tijden veranderen, dingen veranderen, ik veranderde.

Ik zou het jammer vinden om dat állemaal achter te laten als allemaal dié dingen geen onderdeel zijn hoe mijn besluit tot stand is gekomen.

Van de andere kant, tja, ik zit ook te bedenken of dat wat er overblijft nog wel genoeg is om hier te blijven hangen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:04:02 #115
511221 Hetekip
Depressief
pi_220691257
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik blijf als user. Weet je wat het is? Ik ben hier ooit gekomen, lang geleden, en ik heb hier veel mooie dingen mee gemaakt en gezien en en en. Het is al lang niet meer zoals het destijds was, maar dat kan. Tijden veranderen, dingen veranderen, ik veranderde.

Ik zou het jammer vinden om dat állemaal achter te laten als allemaal dié dingen geen onderdeel zijn hoe mijn besluit tot stand is gekomen.

Van de andere kant, tja, ik zit ook te bedenken of dat wat er overblijft nog wel genoeg is om hier te blijven hangen.
Het is denk ik wel mooi, dat je dat hebt. De mooie herinneringen pakt niemand je af. En ik denk dat je ook wel wat mensen hebt leren kennen. Het is een mooie reis geweest hoor ik je zeggen.

En dat snap ik, al het mooie hier is niet de reden waarom je gaat. Dat is de reden waarom je juist twee jaar bent gebleven terwijl het soms ook moeilijk was.

Ik denk dat je daar rustig over mag nadenken en niemand wat schuldig bent. Aan de reacties te zien ben je wel zeer geliefd en weet ik zeker dat als je ooit ergens weer verschijnt hier, dat mensen dat alleen maar leuk zullen vinden. En ook als je gewoon blijft, zullen mensen dat fijn vinden. :) je kan het eigenlijk niet fout doen, je zal alleen inderdaad voor jezelf goed te raden moeten gaan wat het is dat je wil.

Ik wens je succes bij het nadenken over wat je wil.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:10:09 #116
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220691331
Ga lekker zo door stelletje jankballen. Coolguy bepaalt wel of hij hier welkom is of niet, dat hoeven jullie niet voor hem te doen hoor. Vooralsnog lijkt het erop dat hij wel op hem wil reageren en niet op jullie kansloze en kinderachtige gejank. Stelletje kleuters.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220691338
Hoor net dat we vanavond @Hetekip eten

Maar het wel echt jammer dat we met @CoolGuy een goede mod verliezen, en mogelijk nog 1. :( ik hoop dat de boel goed kan worden overgedragen want dit forum modereren is echt een hele kluif.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:17:11 #118
511221 Hetekip
Depressief
pi_220691393
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:13 schreef Iceage het volgende:

[..]

Als je echt met hem begaan was, zou je vragen hoe het met hem gaat etc. Maar jullie zijn zo druk op mij te reageren, dat jullie zelf het topic ontiegelijk vervullen, omdat mijn manier van posten jullie niet aanstaat.

Als Coolguy mij had gemaand weg te gaan was ik allang weg, maar ik probeerde hem een beetje te begrijpen en een stukje met hem te reflecteren op de reis die hij heeft afgelegd en dit scharnier moment, waar hij zich nu in bevindt. Heeft hij dat nodig? Wellicht niet, maar dat kan hij zelf aangeven, is mans genoeg.

Dat jullie dat niet aanstaat prima, maar ik blijf er bij. Als je echt wat erom gaf en niet uit was op drama, zou je vragen hoe het met hem gaat, hem bedanken en success wensen of wat dan ook. Maar nee laten we op mij reageren.

Dus reageer verdomme ook niet op mij.... Ik wil geen reacties op deze post zien. Stop je energie in Coolguy als je echt begaan met hem bent.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 18:19:10 #119
184769 crew  Deisyy
pi_220691407
Dit topic escaleert volledig uit de klauwen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220691413
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Dit topic escaleert volledig uit de klauwen.
Verrassingggggg :s)
OH NOES!!!!1*&@@!!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:20:07 #121
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220691415
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:17 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Als je echt met hem begaan was, zou je vragen hoe het met hem gaat etc. Maar jullie zijn zo druk op mij te reageren, dat jullie zelf het topic ontiegelijk vervullen, omdat mijn manier van posten jullie niet aanstaat.

Als Coolguy mij had gemaand weg te gaan was ik allang weg, maar ik probeerde hem een beetje te begrijpen en een stukje met hem te reflecteren op de reis die hij heeft afgelegd en dit scharnier moment, waar hij zich nu in bevindt. Heeft hij dat nodig? Wellicht niet, maar dat kan hij zelf aangeven, is mans genoeg.

Dat jullie dat niet aanstaat prima, maar ik blijf er bij. Als je echt wat erom gaf en niet uit was op drama, zou je vragen hoe het met hem gaat, hem bedanken en success wensen of wat dan ook. Maar nee laten we op mij reageren.

Dus reageer verdomme ook niet op mij.... Ik wil geen reacties op deze post zien. Stop je energie in Coolguy als je echt begaan met hem bent.
Het lijkt er op dat je kletst voor CoolGuy, maar in wezen gaat het over jou.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 18:20:17 #122
38824 crew  Droopie
pi_220691417
quote:

[..]

Als Coolguy mij had gemaand weg te gaan was ik allang weg
Pseudo modden is verboden, had ie vanmiddag om 12 uur moeten doen dan :P
Hell To The Liars
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:21:20 #123
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220691421
quote:

[..]

Dat is niet aan jou, grapjas.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220691429
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het lijkt er op dat je kletst voor CoolGuy, maar in wezen gaat het over jou.
Hij wil geen reacties zien op zijn post. (En dat wil hier mod worden)

Sorry @CoolGuy deze escalatie was vast je bedoeling niet.
pi_220691443
quote:

[..]

Pleur op

[ Bericht % gewijzigd door Danny op 01-05-2026 19:30:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')