Ik hoop het ook. Ik kan zijn post altijd wel waarderen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij als user toch hier z’n plekje weer terug kan vinden.
in de goede oude tijd verkochten we figuren als jij nog gewoon een flinke muilpeerquote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:12 schreef GereDathan het volgende:
Wel een beetje lafjes, 1 of 2 modjes die zich ineens storen aan het beleid waar ze zelf actief aan bijgedragen hebben die ineens aandacht vragen en vervolgens wegrennen. En dat er dan geen vervolg komt..
In de goede oude tijd werden de medestanders van dit soort recalcitrante modjes tenminste in grote getale op zwart gezet
Dan moet je ook niet als een grote aansteller en dramaqueen dit topic openen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:39 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Omdat het niet normaal is, om de vuile was buiten te hangen.
Heeft zijn username niet mee.quote:
"Ineens"quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:12 schreef GereDathan het volgende:
Wel een beetje lafjes, 1 of 2 modjes die zich ineens storen aan het beleid waar ze zelf actief aan bijgedragen hebben die ineens aandacht vragen en vervolgens wegrennen. En dat er dan geen vervolg komt..
In de goede oude tijd werden de medestanders van dit soort recalcitrante modjes tenminste in grote getale op zwart gezet
Het lijkt mij vrij normaal om je vertrek aan te kondigen op een plek waar je al geruime tijd een mod functie had.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:21 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet als een grote aansteller en dramaqueen dit topic openen.
Dan moet je je vertrek op een andere manier verwoorden. Je kan niet zeggen dat je het beleid niet meer wil verdedigen, maar vervolgens niet op de inhoud wilt gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij normaal om je vertrek aan te kondigen op een plek waar je al geruime tijd een mod functie had.
Hij had het ook als mededeling kunnen (laten) doenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij normaal om je vertrek aan te kondigen op een plek waar je al geruime tijd een mod functie had.
Dan zou er pas gespeculeerd worden. Ik vind dat hij het heeeel netjes aanpakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:35 schreef maily het volgende:
[..]
Hij had het ook als mededeling kunnen (laten) doen
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:31 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dan moet je je vertrek op een andere manier verwoorden. Je kan niet zeggen dat je het beleid niet meer wil verdedigen, maar vervolgens niet op de inhoud wilt gaan.
Dan moet je zgewoon zeggen dat je stopt, that's it.
Ach, TS wil gewoon wat aandacht, en dat is hem na al die jaren ook wel gegund.
Geldt ook voor jouquote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:24 schreef r_one het volgende:
Beetje lafjes om een mod die 8 jaar z'n stinkende best heeft gedaan even lekker na te trappen.![]()
De details weten we niet, maar ik gok dat iedereen in grote lijnen wel weet waar het om gaat.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:31 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dan moet je je vertrek op een andere manier verwoorden. Je kan niet zeggen dat je het beleid niet meer wil verdedigen, maar vervolgens niet op de inhoud wilt gaan.
Waarom zou je GEEN reden geven als je toch de moeite neemt een post te maken? Ik zie het commentaar al "aandachtzoeker en je vertelt niet eens waarom!"quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:31 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee als je op het verkeerde moment de verkeerde mod tegen het lijf loopt. In meer dan 15 jaar tijd welgeteld 1 note gehad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Maar heb op een vergipsinkje van OuweSok nooit een reprimande of een ban gehad. Je moet het toch echt wel bont maken als user meen ik.
Het is maar net wie je bent, waar je post en wie daar de mod is. Zo simpel is het helaas.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee als je op het verkeerde moment de verkeerde mod tegen het lijf loopt. In meer dan 15 jaar tijd welgeteld 1 note gehad.
Onterecht, volgens mij.
Maar ja, iedereen in de gevangenis is ook ook onschuldig.
F1 topic. Dan weet je waarschijnlijk genoeg, als je enigszins daar thuis bent.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is maar net wie je bent, waar je post en wie daar de mod is. Zo simpel is het helaas.
Daar heb ik naar mijn weten nog nooit een note gekregen. Al mijn notes komen uit onzin. Soms, omdat ik niet serieus genoeg benquote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:19 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
F1 topic. Dan weet je waarschijnlijk genoeg, als je enigszins daar thuis bent.
Het gaat wel ergens over.quote:
Topic kan wel dicht idd. Een normale reactie van achteren ga je toch niet krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |