Iedereen kan daar tegen een stootje. Werkt heel organisch.quote:
nou liever niet, wat een flapdrolquote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je graag een detective wil zijn ga je maar bij de politie werken.
Er zijn veel posts die ik nog niet geregistreerd had als het ware zeg. Dit is er een van. Ik ben vooralsnog niet anoniem he, dus de kennis is er nog. De kunde....dat is afhankelijk van wie je 't vraagtquote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:37 schreef Sally het volgende:
[..]
@:CoolGuy - het is nogal wat om dit besluit te nemen en ik denk dat ik het niet eens een heel gek besluit vind.
Maar ergens wel jammer, want je was al heel wat jaren mod van R&P en 'kende je pappenheimers'.
Dus er gaat heel wat kennis en kunde met jou mee verloren...![]()
Succes & sterkte.
Zelfs ook niet aan zo'n gigantische eikel zoals ik?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, aan de users ligt het zeker niet, laat ik daar ontzettend duidelijk over zijn.
Als vrijwilligers en het management een meningsverschil hebben, wil dat niet zeggen dat ze per definitie niet opkomen voor de vrijwilligers. Ik geloof er heilig in dat @Danny opkomt voor zijn vrijwilligers, als een user zich misdraagt jegens hen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:23 schreef William_Papadin het volgende:
Blijkbaar kiest het management van fok voor het onderdak bieden aan meerdere malloten en ander tuig en staan zij niet pal voor hun vrijwilligers.
Zonde om te zien.
En dan te bedenken dat het allemaal vrijwillig is.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
Begrijp het wel. Als je one flew over the cuckoo's nest in goede banen moet leiden en elke keer schrijft dezelfde patiënt zich onder een andere naam in, dan ben je er op den duur wel klaar mee. Zeker als daar niets tegen gedaan wordt / mag worden.
En nee, met patiënten bedoel ik niet geval niet de users die psychologisch in de knoop zitten voordat ik daar gezeik over krijg.
Ik heb het hier vooraf uitgebreid met lenny over gehad. ik heb dit niet op haar gedropt zo van 'zie maar wat je ermee doet'. Ik mag lenny zeer, ik ken haar niet persoonlijk, maar ik vind d'r top, dus ik vond het wel zo netjes om dit vooraf kenbaar te maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:02 schreef Iceage het volgende:
Ik vind het ook jammer voor @:Lenny77 Denk dat zij achter de schermen uitstekend kon overleggen met Coolguy. Hopelijk blijft dat zo.
Mocht er een nieuwe mod komen dan hoop ik echt dat het iemand is waarbij Lenny een goed gevoel heeft en die ze vertrouwt. Uiteraard is Armani er nog want dit is echt geen subforum waar je als mod alleen voor moet staan.
Maar dat mag wel, alleen komt dat niet verder dan 'foei' zeggen, ook niet als dat voor de triljoenste keer is tegen dezelfde users. Het is als een brand blussen met je handen op je rug gebonden, zonder water. En als je dan aan iemand water vraagt dan krijg je dat vaak niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
Begrijp het wel. Als je one flew over the cuckoo's nest in goede banen moet leiden en elke keer schrijft dezelfde patiënt zich onder een andere naam in, dan ben je er op den duur wel klaar mee. Zeker als daar niets tegen gedaan wordt / mag worden.
En nee, met patiënten bedoel ik niet geval niet de users die psychologisch in de knoop zitten voordat ik daar gezeik over krijg.
Las dit vanmiddag al, maar kan nu pas reageren.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
Beste mensen, voor de een jammer, voor de ander geweldig; ik stop per direct met mod zijn. Ik kan en wil dit 'beleid' niet langer verdedigen.
Succes aan de volgende user die het blauwe hesje aan trekt.
Niks mis mee, het altijd maar met kusjeskroel reageren zet zeker geen zode aan de dijk. Ik vind het jammer maar snap het volledig.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar dat mag wel, alleen komt dat niet verder dan 'foei' zeggen, ook niet als dat voor de triljoenste keer is tegen dezelfde users. Het is als een brand blussen met je handen op je rug gebonden, zonder water. En als je dan aan iemand water vraagt dan krijg je dat vaak niet.
Nou, ik blijf geen triljoen keer 'foei' zeggen. Maar ik ga ook niet schelden, of in ieder geval, ik kan me niet heugen dat ik ooit gescholden heb (ik doel hier op scheldwoorden), maar ik neem anderszijds ook geen blad voor de mond. Dat valt niet altijd lekker, en dat snap ik.
En juist dát zal ik enorm gaan missen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:32 schreef CoolGuy het volgende:
maar ik neem anderszijds ook geen blad voor de mond. Dat valt niet altijd lekker, en dat snap ik
Dat is wat ik eerder al zei; sommige mensen vinden dat prettig, anderen niet. Beide meningen zijn volledig oke. Maar nogmaals, (het gedrag van) users is hier niet debet aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:50 schreef r_one het volgende:
[..]
En juist dát zal ik enorm gaan missen.![]()
Klare wijn, ruggengraat, geen zachte heelmeesters, I love it.![]()
Ik kan alleen voor mezelf praten hèquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is wat ik eerder al zei; sommige mensen vinden dat prettig, anderen niet. Beide meningen zijn volledig oke. Maar nogmaals, (het gedrag van) users is hier niet debet aan.
Glad to have been of service.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf praten hè![]()
Wat de redenen ook mogen zijn, users of crew, voor of achter de schermen, whatever .... IK ga je tomeloze onderbouwingen enorm missen.
(zie dit maar als een welgemeend "dank je wel" voor puik modschap)
In mijn beleving kon het een beetje van beiden zijn. Soms doortastend en direct de juiste snaar raken, maar soms ook met de botte bijl willen doorzagen. Je moet ervan houden en je moet er tegen kunnen, maar ik waardeer het sowieso zoveel meer dan sneaky spelletjes spelen en het één zeggen, maar het ander doen. In dat opzicht was en ben je altijd een enorm rechtvaardige en eerlijke mod geweest. Ook kon je prima met kritiek en feedback bij je aankloppen en was je echt niet te beroerd om het gesprek op een gelijkwaardige manier aan te gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is wat ik eerder al zei; sommige mensen vinden dat prettig, anderen niet. Beide meningen zijn volledig oke. Maar nogmaals, (het gedrag van) users is hier niet debet aan.
Excuses zijn nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 00:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In mijn beleving kon het een beetje van beiden zijn. Soms doortastend en direct de juiste snaar raken, maar soms ook met de botte bijl willen doorzagen. Je moet ervan houden en je moet er tegen kunnen, maar ik waardeer het sowieso zoveel meer dan sneaky spelletjes spelen en het één zeggen, maar het ander doen. In dat opzicht was en ben je altijd een enorm rechtvaardige en eerlijke mod geweest. Ook kon je prima met kritiek en feedback bij je aankloppen en was je echt niet te beroerd om het gesprek op een gelijkwaardige manier aan te gaan.
Hierbij ook nog even mijn excuses voor mijn gedrag eerder vandaag, ik heb me laten meeslepen in iets wat in mijn ogen onrechtvaardig was, maar het heeft wel een beetje afbreuk gedaan aan jouw aankondiging en de reden voor dat besluit.
Laat ik zeggen dat mijn opmerking op meer manieren uitgelegd kan worden, maar ik bedoelde:quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er zijn veel posts die ik nog niet geregistreerd had als het ware zeg. Dit is er een van. Ik ben vooralsnog niet anoniem he, dus de kennis is er nog. De kunde....dat is afhankelijk van wie je 't vraagtMaar dank voor het compliment.
Oke, ik snap hoe je die dingen met elkaar in verbinding brengt, maar ik wil nogmaals benadrukken dat geen enkele post of situatie met een andere user de directe aanleiding is geweest voor mijn besluit. Dat is gewoon niet zo, ook al snap ik dat recente voorvallen misschien die indruk kunnen wekken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 03:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat mijn opmerking op meer manieren uitgelegd kan worden, maar ik bedoelde:
'Ik had het vermoeden dat het niet uit de lucht kwam vallen. Het kwam niet meteen als een onverwacht iets. Kwam niet vreemd over - na de afgelopen gebeurtenissen her en der (en niet alleen binnen R&P, maar ook zelfs in FB besproken in meerdere topics).'
Zoiets - of zo...
En met kunde doel ik op dat je gewoon wel wist wat voor vlees je in de kuip had, met welke user (of oud-user, of user met veel historie - of zo) je van doen had.
Anderen kunnen het nog veel beter verwoorden![]()
.
Edit:
Dank voor de uitleg over het hoe, wat, waarom je het besluit nam. Er was veel onzekerheid over, en liever niet speculeren, natuurlijk.
Zonder heel veel te zeggen zeg je eigenlijk best veel.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:58 schreef CoolGuy het volgende:
1. Dit besluit is niet genomen op basis van welke situatie met een user in het verleden dan ook.
2. Ik speelde al veel langer met die gedachte, al minstens 2 jaar maar misschien nog wel langer. Ik heb een goed geheugen maar niet zó goed dat ik kan zeggen op welke datum om welk tijdstip het begon.
3. Ik ben in de loop der jaren door verschillende mensen, zeker in het begin toen ik me aanmeldde/begon gewaarschuwd voor het reilen en zeilen met betrekking tot hoe dingen gaan. Hoewel ik dat in het begin niet kon plaatsen begon ik gaandeweg steeds meer te herkennen en once you see, you can not unsee. In het begin deed ik dat af als toeval, maar hoe vaker iets gebeurde op de manier waar ik voor was gewaarschuwd, hoe onwaarschijnlijker het werd dat het steeds maar weer toeval was.
Dit zou zo uit het boekje van mijn psycholoog kunnen komen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De beste voorspeller van toekomstig gedrag is relevant gedrag uit het verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |