abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:40:23 #151
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220692589
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Jammer dat je ermee ophoudt en bedankt voor alle moeite die je hebt gedaan voor dit forum. Er is een ding aan deze kennisgeving een beetje onduidelijk.

Ik zie in het forumoverzicht dat je ook moderator bent bij WGR. Geldt je beslissing om met het moderatorschap te stoppen alleen voor R&P of ook voor WGR? Ik zie daar geen mededeling dat je ermee stopt.

Ik heb zelf overigens ook besloten om dit forum te verlaten en ik heb inmiddels een verzoek ingediend om mijn registratie te verwijderen dan wel op anoniem te zetten, maar het duurt even voordat dat verwerkt wordt. Het lijkt wat dat betreft een beetje op Hotel California: You can check out any time you like, but you can never leave. Zolang mijn gebruikersnaam nog werkt, post ik misschien af en toe nog even.
Ja, dat geldt ook daar. Ik zal er in het zwart zijn, misschien nog een tijd, misschien ook niet. Zoals ik eerder heb aangegeven, daar ben ik nog niet over uit.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:44:30 #152
16180 CoolGuy
pi_220692611
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:38 schreef Chandler het volgende:
Ik volg dit nou al een tijdje hier op FOK! en probeer mij er zo min mogelijk mee te bemoeien al heb ik her en der al wel wat reacties geplaatst.

De beweegredenen snappen heel veel users wel, jullie moeten gewoon veel meer vertrouwen krijgen van 'hogere hand'. wtf zeg. Al jaren zie ik leden verdwijnen, serieuze topics verkloot worden etc. Dus ik snap dat leden gaan als we op deze manier blijven doorgaan.

Persoonlijk vind ik dat @:CoolGuy en @:Lenny heel wat respect verdienen! _O_ ik ben het zeker niet altijd met beide eens maar de mening die ik over hun als persoon heb gevormd door wat ik heb gezien is meer dan positief. Zij houden/hielden deze onderdelen van het forum zo goed als ze kunnen/konden echter als je continue tegen dezelfde muur aanloopt is het op een bepaald moment gewoon klaar.

Dank voor alle energie @:CoolGuy die je in je 'werk' hier hebt gestoken, je mededelen, je inleving in de ander, je energie, je directheid (die niet altijd gewaardeerd werd haha).. Hoop je hier nog wel een tijdje te zien maar snap het als je je tijd en je energie liever in andere zaken steekt, waar je wel een glimlach en energie van krijgt en geen *zucht* koppijn ;)

_O_
En dat is oké. Ik ben niet per se heel makkelijk en ik snap ook dat niet iedereen mij kan waarderen en ook dat is oké. Dat is niks anders dan IRL.

Maar ik heb FOK! altijd een warm hart toe gedragen. Nog steeds trouwens, en daarom kan ik niet langer een beleid verdedigen wat imho het hele zaakje sneller de grond in drijft dan zou hoeven.

Maar ook dat mag, ik heb een andere zienswijze, en alle andere dingen daar omheen die voor mij hebben bijgedragen hebben die keuze alleen maar duidelijker gemaakt over de tijd heen.
pi_220692612
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Jammer dat je ermee ophoudt en bedankt voor alle moeite die je hebt gedaan voor dit forum. Er is een ding aan deze kennisgeving een beetje onduidelijk.

Ik zie in het forumoverzicht dat je ook moderator bent bij WGR. Geldt je beslissing om met het moderatorschap te stoppen alleen voor R&P of ook voor WGR? Ik zie daar geen mededeling dat je ermee stopt.

Ik heb zelf overigens ook besloten om dit forum te verlaten en ik heb inmiddels een verzoek ingediend om mijn registratie te verwijderen dan wel op anoniem te zetten, maar het duurt even voordat dat verwerkt wordt. Het lijkt wat dat betreft een beetje op Hotel California: You can check out any time you like, but you can never leave. Zolang mijn gebruikersnaam nog werkt, post ik misschien af en toe nog even.
Tot je volgende kloon ;)
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:48:07 #154
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220692638
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
En dat is oké. Ik ben niet per se heel makkelijk en ik snap ook dat niet iedereen mij kan waarderen en ook dat is oké. Dat is niks anders dan IRL.

Maar ik heb FOK! altijd een warm hart toe gedragen. Nog steeds trouwens, en daarom kan ik niet langer een beleid verdedigen wat imho het hele zaakje sneller de grond in drijft dan zou hoeven.

Maar ook dat mag, ik heb een andere zienswijze, en alle andere dingen daar omheen die voor mij hebben bijgedragen hebben die keuze alleen maar duidelijker gemaakt over de tijd heen.
Nogmaals, succes kerel. ^O^
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220692657
quote:

I totaly agree! We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn om elkaar te mogen of met elkaar door 1 deur te kunnen! :Y

Ik heb je wat dat altijd al gerespecteerd en doe dat zeker in deze beslissing van je! die snap ik gewoon!

:R
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220692661
quote:

[..]

Iedereen zit al jaren te zeggen dat FOK! users verliest, ten onder gaat etc. Ik begrijp je reactie hoor (denk ik), en dat je er niet achter staat als er beslissingen zijn die niet bijdragen naar jouw idee aan een beter FOK!. Maar feitelijk is FOK! er gewoon nog steeds.. zelfs snellere servers nu sinds kort. Dat doemsdagdenken lees ik al 10 jaar.. misschien is het beleid niet zo slecht als dat sommigen willen denken (daarom zijn er ook nog tig andere moderators niet waar?). En ja R&P is lastiger dan 40+ - Memory Lane ofzo lijkt me. Maar ja je wist waaraan je begon wat dat betreft..
pi_220692691
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:44 schreef Masberum het volgende:
Tot je volgende kloon ;)
Ik begrijp niet waar dit vandaan komt, want ik ben nog nooit eerder onder een andere gebruikersnaam op dit forum geweest.
pi_220692703
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik begrijp niet waar dit vandaan komt, want ik ben nog nooit eerder onder een andere gebruikersnaam op dit forum geweest.
Oke hoor, niet iets voor hier though
pi_220692721
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Niet happen, daar doe ie het voor.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:05:37 #160
407026 Sjemmert
sjemmert
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:18:41 #161
16180 CoolGuy
pi_220692849
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Je kan het ook zien als ultieme poging om de admins te laten inzien dat het beleid niet strookt met wat de mods voor ogen hebben en ze vanaf ‘de vloer’ zien dat wat het beleid moet zijn niet werkt. het echt heel graag anders willen zien, maar ze tegen een dichte deur aan lopen.
Dat is het niet, die ultieme poging. Die pogingen (maar niet op deze manier) zijn eerder wel geweest maar ik had en heb niet de illusie dat er iets zal veranderen want er veranderde al niks voor mijn tijd en dat zal nu ook niet gebeuren.

Voor de rest klopt het wel wat je zegt maar dat is echt maar 1 van de redenen. Het is echter niet zo dat dit een ultieme poging was. Dit is gewoon dat ik denk 'waarom zou ik nog moeite gaan doen, ik stop er mee'. Als ik nou de enige zou zijn, ever, dan zou je zeggen hmm je ziet het wellicht niet goed. Maar ver ver voor mij, tijdens mij en na mij heb ik steeds weer dezelfde geluiden gehoord, dus als ik gek ben (en het is prima als ik dat ben) dan zijn er met mij verdacht veel meer gekken.

Of er zit toch wel een kern van waarheid in. Dat mag een ieder voor zichzelf uit maken. Ik heb dat gedaan, en ik volg het voorbeeld van de velen die mij zijn voorgegaan. Dat zal echter geen verandering bewerkstelligen, maar dat was het doel dan ook niet.
pi_220692933
@CoolGuy zo'n fijne mod, wat jammer. Bedankt voor de vele jaren hier op het forum O+
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:29:01 #163
43653 sigme
Veraan
pi_220692951
@CoolGuy oude flappoot, je hebt je best gedaan, en je hebt heel goed werk verricht.
Dank voor al je inzet en jammer dat je gaat, maar je hebt ongetwijfeld gelijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220692972
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is het niet, die ultieme poging. Die pogingen (maar niet op deze manier) zijn eerder wel geweest maar ik had en heb niet de illusie dat er iets zal veranderen want er veranderde al niks voor mijn tijd en dat zal nu ook niet gebeuren.

Voor de rest klopt het wel wat je zegt maar dat is echt maar 1 van de redenen. Het is echter niet zo dat dit een ultieme poging was. Dit is gewoon dat ik denk 'waarom zou ik nog moeite gaan doen, ik stop er mee'. Als ik nou de enige zou zijn, ever, dan zou je zeggen hmm je ziet het wellicht niet goed. Maar ver ver voor mij, tijdens mij en na mij heb ik steeds weer dezelfde geluiden gehoord, dus als ik gek ben (en het is prima als ik dat ben) dan zijn er met mij verdacht veel meer gekken.

Of er zit toch wel een kern van waarheid in. Dat mag een ieder voor zichzelf uit maken. Ik heb dat gedaan, en ik volg het voorbeeld van de velen die mij zijn voorgegaan. Dat zal echter geen verandering bewerkstelligen, maar dat was het doel dan ook niet.
Nou ja ik denk niet dat je gek bent. Maar er zijn veel mensen gestopt als moderator onder verschillende noemers. Wat me normaal lijkt, 8 jaar modereren lijkt voor mij al een dagtaak.

Ik begrijp het als je het voor jezelf extra goed zit te praten (andere mensen zijn ook gestopt etc.). Maar gezien R&P nu krijg ik meer het idee dat het jou en Lenny even teveel is geworden.

quote:
dan zijn er met mij verdacht veel meer gekken.
Kijk dit is gewoon gelul toch tenzij iedereen maar zo verbitterd is gestopt? Terwijl nog zoveel andere moderators wel gewoon plezier in hun werk lijken te hebben.. Als het jullie teveel is dan kan je dat gewoon eerlijk zeggen in plaats van vaag te doen over allerlei zaken die je niet wil lekken etc.
pi_220692987
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:51 schreef Masberum het volgende:

[..]
Iedereen zit al jaren te zeggen dat FOK! users verliest, ten onder gaat etc. Ik begrijp je reactie hoor (denk ik), en dat je er niet achter staat als er beslissingen zijn die niet bijdragen naar jouw idee aan een beter FOK!. Maar feitelijk is FOK! er gewoon nog steeds.. zelfs snellere servers nu sinds kort. Dat doemsdagdenken lees ik al 10 jaar.. misschien is het beleid niet zo slecht als dat sommigen willen denken (daarom zijn er ook nog tig andere moderators niet waar?). En ja R&P is lastiger dan 40+ - Memory Lane ofzo lijkt me. Maar ja je wist waaraan je begon wat dat betreft..
Fok verliest serieuze users en daar komen users voor terug die geestelijk in de puberteit zijn blijven hangen (of zo lijkt het) en waarbij een hoop getolereerd wordt. Natuurlijk is dat niet goed voor het forum.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:33:36 #166
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220692990
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:31 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja ik denk niet dat je gek bent. Maar er zijn veel mensen gestopt als moderator onder verschillende noemers. Wat me normaal lijkt, 8 jaar modereren lijkt voor mij al een dagtaak.

Ik begrijp het als je het voor jezelf extra goed zit te praten (andere mensen zijn ook gestopt etc.). Maar gezien R&P nu krijg ik meer het idee dat het jou en Lenny even teveel is geworden.
[..]
Kijk dit is gewoon gelul toch tenzij iedereen maar zo verbitterd is gestopt? Terwijl nog zoveel andere moderators wel gewoon plezier in hun werk lijken te hebben.. Als het jullie teveel is dan kan je dat gewoon eerlijk zeggen in plaats van vaag te doen over allerlei zaken die je niet wil lekken etc.
Kap eens met dat graven en doordrammen.

Iemand maakt een keuze en de reden daarvan gaat jou helemaal niets aan, hij is jou, mij en de anderen helemaal niets verschuldigd.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220693001
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:33 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Kap eens met dat graven en doordrammen.

Iemand maakt een keuze en de reden daarvan gaat jou helemaal niets aan, hij is jou, mij en de anderen helemaal niets verschuldigd.
Ik geef gewoon een reactie. Dat mag blijkbaar niet?
  Manager PR/Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:34:33 #168
269689 crew  Viv
pi_220693002
Heel erg jammer, @CoolGuy -O-

Maar ook weer niet heel onverwacht. Het heeft denk ik altijd wel ergens een beetje geschuurd, soms meer op de voorgrond en soms meer op de achtergrond. Je bent uiteindelijk toch nog langer doorgegaan als mod dan ik had gedacht.

Ontzettend bedankt voor alles! Je gaf altijd uitgebreide en spot-on reacties in R&P-topics, misschien niet altijd datgene waar de TS op gehoopt had, maar wél altijd met de bedoeling om de TS te helpen. Je kende je users ontzettend goed, en vormde met @Lenny77 een gouden duo! O+

Ik hoop je nog met een zwart hesje tegen te komen, en zo niet: het ga je goed! :)
pi_220693015
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Fok verliest serieuze users en daar komen users voor terug die geestelijk in de puberteit zijn blijven hangen (of zo lijkt het) en waarbij een hoop getolereerd wordt. Natuurlijk is dat niet goed voor het forum.
Ja dat lijkt alleen zo omdat ook jij bepaalde subforums bezoekt en vooral die ervaringen bij je blijven. Het merendeel van het forum is gewoon normaal. Als in 99%.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:37:58 #170
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220693028
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:34 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik geef gewoon een reactie. Dat mag blijkbaar niet?
Als je graag een detective wil zijn ga je maar bij de politie werken.
~FEYENOORD~
pi_220693034
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:37 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Als je graag een detective wil zijn ga je maar bij de politie werken.
Nou ja grappig en ik vind dat ook niet erg. Maar het geeft wel weer aan dat iemand niet gewoon kan zeggen hier wat hij of zij denkt
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:39:41 #172
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220693037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Op de een of andere manier heeft Danny de gave om telkens zijn eigen ruiten in te gooien.

Het is al zo vaak ter sprake gekomen en gezegd dat zijn beleid (al kan ik niet zeggen of datzelfde beleid ook R&P gerelateerd is, waardoor CoolGuy deze keuze maakt) slecht is voor Fok.
Dat beleid heeft er in de afgelopen 2 jaar of zo voor gezorgd dat idd veel serieuze users op anoniem zijn gegaan, of simpelweg uitgelogd en weg gegaan zijn.

Maar goed, dat zijn slechts mijn offtopic centen, 2 stuks.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:39:55 #173
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220693040
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:38 schreef Masberum het volgende:
en ik vind dat ook niet erg.
Fijn dat we het eens zijn.
~FEYENOORD~
pi_220693043
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:36 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja dat lijkt alleen zo omdat ook jij bepaalde subforums bezoekt en vooral die ervaringen bij je blijven. Het merendeel van het forum is gewoon normaal. Als in 99%.
99? Dat vind ik lief van je.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220693058
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
99? Dat vind ik lief van je.
Nou ja ik lul toch niet. Er zijn 40 subforums ofzo? ONZ, KLB, R&P, SEX, TRUTH zijn misschien de 5 subforums(fora) wat dan ook, waarbij er af en toe drama is. De rest is volgens mij vrij rustig en normaal. Het zijn alleen de extremen die nogal opvallen juist. En dan moet het beleid wat voor 99% werkt aangepast worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')