zou ik ook jammer vinden lennygod!quote:
Inmates running the asylum.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:05 schreef Questular het volgende:
R&P dan maar zonder mods. Een beter sociaal experiment kun je niet hebben volgens mij.
Dat wordt een zeer kortdurend experiment dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:05 schreef Questular het volgende:
R&P dan maar zonder mods. Een beter sociaal experiment kun je niet hebben volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!!!1*&@@!!
Blijven doneren.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:31 schreef Moonversion het volgende:
Dit is niet goed voor de reputatie van fok
Mijne ook niet als je ziet wat hier allemaal (forumbreed) wordt getolereerd.quote:
quote:
Graag wat onderbouwing, anders kan ik dit bericht niet tolererenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mijne ook niet als je ziet wat hier allemaal (forumbreed) wordt getolereerd.
Oh noes!!1!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:38 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Graag wat onderbouwing, anders kan ik dit bericht niet tolereren
Jammer.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
Beste mensen, voor de een jammer, voor de ander geweldig; ik stop per direct met mod zijn. Ik kan en wil dit 'beleid' niet langer verdedigen.
Succes aan de volgende user die het blauwe hesje aan trekt.
Denk dat dit niet zo moeilijk te raden is als je R&P een beetje gevolgd hebt de laatste wekenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jammer.
Wat ik ook jammer vind is dat je - naar mijn indruk - niet de vrijheid voelt om je problemen rond het 'beleid' nader toe te lichten.
Ik wens je veel plezier in de vrije tijd die je nu ongetwijfeld veel meer gaat hebben.
Is het niet meer dat ze iig willen dat het hogere bestuur iig achter de mods staan en bijstaan met handelingen die de mods zelf niet kunnen uitvoeren?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:20 schreef Droopie het volgende:
Gokje, de moderators willen meer mogelijkheden om de boel in goede banen te leiden hier.
De (F)admins zeggen dit zijn je bevoegdheden en mogelijkheden, zoek het maar uit.
Als een scheidsrechter die alleen met een gele kaart en fluitje een voetbalwedstrijd mag leiden, maar bij vuurwerk en zware overtredingen niet de rode kaart mag zwaaien of de wedstrijd tijdelijk stilleggen.
Dat denk ik dan he
Dat denk ik wel, maar wat achter de schermen besproken wordt weten we niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is het niet meer dat ze iig willen dat het hogere bestuur iig achter de mods staan en bijstaan met handelingen die de mods zelf niet kunnen uitvoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |