abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220690357
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:38 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Graag wat onderbouwing, anders kan ik dit bericht niet tolereren
Oh noes!!1!

[ Bericht 0% gewijzigd door Regilio_ op 01-05-2026 16:33:33 ]
OH NOES!!!!1*&@@!!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:44:13 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220690361
Heel erg jammer. Je was een van de beste.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220690364
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
Beste mensen, voor de een jammer, voor de ander geweldig; ik stop per direct met mod zijn. Ik kan en wil dit 'beleid' niet langer verdedigen.

Succes aan de volgende user die het blauwe hesje aan trekt. :)
Jammer.
Wat ik ook jammer vind is dat je - naar mijn indruk - niet de vrijheid voelt om je problemen rond het 'beleid' nader toe te lichten.
Ik wens je veel plezier in de vrije tijd die je nu ongetwijfeld veel meer gaat hebben.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220690385
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:44 schreef OllieA het volgende:

[..]
Jammer.
Wat ik ook jammer vind is dat je - naar mijn indruk - niet de vrijheid voelt om je problemen rond het 'beleid' nader toe te lichten.

Ik wens je veel plezier in de vrije tijd die je nu ongetwijfeld veel meer gaat hebben.
Denk dat dit niet zo moeilijk te raden is als je R&P een beetje gevolgd hebt de laatste weken
pi_220690556
Oh
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220690600
Wat speelt er dan? Kan het ook parafraseren. Als gewone user is het mij een mysterie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 16:20:13 #57
38824 crew  Droopie
pi_220690649
Gokje, de moderators willen meer mogelijkheden om de boel in goede banen te leiden hier.
De (F)admins zeggen dit zijn je bevoegdheden en mogelijkheden, zoek het maar uit.

Als een scheidsrechter die alleen met een gele kaart en fluitje een voetbalwedstrijd mag leiden, maar bij vuurwerk en zware overtredingen niet de rode kaart mag zwaaien of de wedstrijd tijdelijk stilleggen.

Dat denk ik dan he :)
Hell To The Liars
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:21:57 #58
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220690658
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:20 schreef Droopie het volgende:
Gokje, de moderators willen meer mogelijkheden om de boel in goede banen te leiden hier.
De (F)admins zeggen dit zijn je bevoegdheden en mogelijkheden, zoek het maar uit.

Als een scheidsrechter die alleen met een gele kaart en fluitje een voetbalwedstrijd mag leiden, maar bij vuurwerk en zware overtredingen niet de rode kaart mag zwaaien of de wedstrijd tijdelijk stilleggen.

Dat denk ik dan he :)
Is het niet meer dat ze iig willen dat het hogere bestuur iig achter de mods staan en bijstaan met handelingen die de mods zelf niet kunnen uitvoeren?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:23:48 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220690668
CoolGuy, ik vind het echt heel jammer dat je stopt. Wat er is voorgevallen weet ik niet.
Je was één van de besten hier. Je had mensen en hun intenties al snel door, ik vond het knap. Het ga je goed!
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 16:24:47 #60
38824 crew  Droopie
pi_220690675
quote:
16s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Is het niet meer dat ze iig willen dat het hogere bestuur iig achter de mods staan en bijstaan met handelingen die de mods zelf niet kunnen uitvoeren?
Dat denk ik wel, maar wat achter de schermen besproken wordt weten we niet.

Andere kant. Ik denk dat sommige mensen (mods?) willen dat er vaker iemand mag wieberen en dat de andere kant (admins?) Het standpunt hebben, "iedereen is welkom".
Hell To The Liars
pi_220690676
Doodzonde maar zat er een keer aan te komen…
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Forum Admin vrijdag 1 mei 2026 @ 16:25:02 #62
35723 crew  GGMM
pi_220690677
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:20 schreef Droopie het volgende:
Gokje
Ik zou nog geen geld in gaan zetten.

Beetje flauw dit topic op deze manier overigens want dit precies het doel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220690690
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Want dit precies het doel

@Caland
@onlogisch
pi_220690693
Spijtig eerder dat er zo een topic moet komen

@CoolGuy doet al vele jaren zijn stinkende best
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:30:03 #65
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220690702
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:24 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat denk ik wel, maar wat achter de schermen besproken wordt weten we niet.

Andere kant. Ik denk dat sommige mensen (mods?) willen dat er vaker iemand mag wieberen en dat de andere kant (admins?) Het standpunt hebben, "iedereen is welkom".
ja ik weet het ook niet hoor maar dat sentiment kwam er wat doorheen in fb

maarja who knows
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:40:49 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220690743
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het blijft voor ons simpele users altijd raden naar wat zich achter de schermen afspeelt.

Maar dat een ervaren en zeer gewaardeerde mod er de brui aan geeft en zijn directe collega neigt naar hetzelfde te doen, dat is nooit een goed teken.

En ook simpele users zijn niet gek en zien wat er in R&P gebeurt. En wat niet. Of pas na veel vijven en zessen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220690760
Begrijpelijk. Bedankt voor je inzet. ^O^
pi_220690764
Niks flauws aan.
  Forum Admin vrijdag 1 mei 2026 @ 16:52:17 #69
35723 crew  GGMM
pi_220690787
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het blijft voor ons simpele users altijd raden naar wat zich achter de schermen afspeelt.

Maar dat een ervaren en zeer gewaardeerde mod er de brui aan geeft en zijn directe collega neigt naar hetzelfde te doen, dat is nooit een goed teken.

En ook simpele users zijn niet gek en zien wat er in R&P gebeurt. En wat niet. Of pas na veel vijven en zessen.
Dat ben ik ook allemaal wel met je eens.
Tegelijkertijd is het lastig blijven zitten als ik zie dat er (ook) wegen ingeslagen worden die niet juist zijn.

Daarom een beetje flauw dat dat gecreëerd wordt en zo moet, maar dit hier van mij schiet ook niet op eigenlijk. My bad
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220690816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Tegelijkertijd is het lastig blijven zitten als ik zie dat er (ook) wegen ingeslagen worden die niet juist zijn.

Daarom een beetje flauw dat dat gecreëerd wordt en zo moet, maar dit hier van mij schiet ook niet op eigenlijk. My bad
Heel eerlijk
Jouw post is op zoveel manieren in te vullen
Zeker niet helpend
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 17:00:47 #71
38824 crew  Droopie
pi_220690817
quote:

[..]

Misschien een idee om achter neer te leggen, dat een admin zelf een FB topic opent en het gesprek aangaat met de users.

Gebruiken we dit topic om Coolguy uit te zwaaien en te bedanken.

#my2cents
Hell To The Liars
pi_220690818
quote:

[..]

Je kan het ook zien als ultieme poging om de admins te laten inzien dat het beleid niet strookt met wat de mods voor ogen hebben en ze vanaf ‘de vloer’ zien dat wat het beleid moet zijn niet werkt. het echt heel graag anders willen zien, maar ze tegen een dichte deur aan lopen.
pi_220690839
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jaren geleden stapte @Copycat en haar collega (Ben de naam even kwijt) toch ook acuut op vanwege het beleid ?

[ Bericht 5% gewijzigd door Iceage op 01-05-2026 17:10:23 ]
  Forum Admin vrijdag 1 mei 2026 @ 17:05:09 #74
35723 crew  GGMM
pi_220690850
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:00 schreef Droopie het volgende:

[..]
Misschien een idee om achter neer te leggen, dat een admin zelf een FB topic opent en het gesprek aangaat met de users.

Gebruiken we dit topic om Coolguy uit te zwaaien en te bedanken.
Dat eerste gebeurde al (maar niet in FB), dat tweede niet (want het werd gebruikt om te speculeren over hoe en wat)
Maar akkoord. :)
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:06:25 #75
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220690856
FA's maken overigens ook geen beleid.
Er is er maar één die het beleid maakt.

Mods en FA's voeren dat uit.
En als je daar niet meer achter kan staan, siert het iemand om dan op te stappen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')