Oh noes!!1!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:38 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Graag wat onderbouwing, anders kan ik dit bericht niet tolereren
Jammer.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
Beste mensen, voor de een jammer, voor de ander geweldig; ik stop per direct met mod zijn. Ik kan en wil dit 'beleid' niet langer verdedigen.
Succes aan de volgende user die het blauwe hesje aan trekt.
Denk dat dit niet zo moeilijk te raden is als je R&P een beetje gevolgd hebt de laatste wekenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jammer.
Wat ik ook jammer vind is dat je - naar mijn indruk - niet de vrijheid voelt om je problemen rond het 'beleid' nader toe te lichten.
Ik wens je veel plezier in de vrije tijd die je nu ongetwijfeld veel meer gaat hebben.
Is het niet meer dat ze iig willen dat het hogere bestuur iig achter de mods staan en bijstaan met handelingen die de mods zelf niet kunnen uitvoeren?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:20 schreef Droopie het volgende:
Gokje, de moderators willen meer mogelijkheden om de boel in goede banen te leiden hier.
De (F)admins zeggen dit zijn je bevoegdheden en mogelijkheden, zoek het maar uit.
Als een scheidsrechter die alleen met een gele kaart en fluitje een voetbalwedstrijd mag leiden, maar bij vuurwerk en zware overtredingen niet de rode kaart mag zwaaien of de wedstrijd tijdelijk stilleggen.
Dat denk ik dan he
Dat denk ik wel, maar wat achter de schermen besproken wordt weten we niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is het niet meer dat ze iig willen dat het hogere bestuur iig achter de mods staan en bijstaan met handelingen die de mods zelf niet kunnen uitvoeren?
Ik zou nog geen geld in gaan zetten.quote:
Want dit precies het doelquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nog geen geld in gaan zetten.
Beetje flauw dit topic op deze manier overigens want dit precies het doel.
ja ik weet het ook niet hoor maar dat sentiment kwam er wat doorheen in fbquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar wat achter de schermen besproken wordt weten we niet.
Andere kant. Ik denk dat sommige mensen (mods?) willen dat er vaker iemand mag wieberen en dat de andere kant (admins?) Het standpunt hebben, "iedereen is welkom".
Het blijft voor ons simpele users altijd raden naar wat zich achter de schermen afspeelt.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nog geen geld in gaan zetten.
Beetje flauw dit topic op deze manier overigens want dit precies het doel.
Dat ben ik ook allemaal wel met je eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het blijft voor ons simpele users altijd raden naar wat zich achter de schermen afspeelt.
Maar dat een ervaren en zeer gewaardeerde mod er de brui aan geeft en zijn directe collega neigt naar hetzelfde te doen, dat is nooit een goed teken.
En ook simpele users zijn niet gek en zien wat er in R&P gebeurt. En wat niet. Of pas na veel vijven en zessen.
Heel eerlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ben ik ook allemaal wel met je eens.
Tegelijkertijd is het lastig blijven zitten als ik zie dat er (ook) wegen ingeslagen worden die niet juist zijn.
Daarom een beetje flauw dat dat gecreëerd wordt en zo moet, maar dit hier van mij schiet ook niet op eigenlijk. My bad
Misschien een idee om achter neer te leggen, dat een admin zelf een FB topic opent en het gesprek aangaat met de users.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is het lastig blijven zitten als ik zie dat er (ook) wegen ingeslagen worden die niet juist zijn.
Daarom een beetje flauw dat dat gecreëerd wordt en zo moet, maar dit hier van mij schiet ook niet op eigenlijk. My bad
Je kan het ook zien als ultieme poging om de admins te laten inzien dat het beleid niet strookt met wat de mods voor ogen hebben en ze vanaf ‘de vloer’ zien dat wat het beleid moet zijn niet werkt. het echt heel graag anders willen zien, maar ze tegen een dichte deur aan lopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaren geleden stapte @Copycat en haar collega (Ben de naam even kwijt) toch ook acuut op vanwege het beleid ?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het blijft voor ons simpele users altijd raden naar wat zich achter de schermen afspeelt.
Maar dat een ervaren en zeer gewaardeerde mod er de brui aan geeft en zijn directe collega neigt naar hetzelfde te doen, dat is nooit een goed teken.
En ook simpele users zijn niet gek en zien wat er in R&P gebeurt. En wat niet. Of pas na veel vijven en zessen.
Dat eerste gebeurde al (maar niet in FB), dat tweede niet (want het werd gebruikt om te speculeren over hoe en wat)quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien een idee om achter neer te leggen, dat een admin zelf een FB topic opent en het gesprek aangaat met de users.
Gebruiken we dit topic om Coolguy uit te zwaaien en te bedanken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |