abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221096421
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb vaak genoeg een sneer naar Incel gezet als hij weer wat roept waarvan ik denk dat het niet ok is...
Maar in dit geval was het gewoon een mogelijke verklaring. Hij vergoelijkt niets of zegt niet dat hij zo denkt.
De users die het hier over macht hebben, gebruiken die macht toch ook niet?
Ik snap dat jij zo denkt. Maar jij bent incel niet. Dat is wat ik bedoel.
Incel is elders weer vrolijk bezig over een aankomend uitstapje naar een of ander pretpark met zijn 'chickie'.

Deze zak is dit gedoe helemaal niet waard.
pi_221096556
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het is iets van alle tijden en komt in alle culturen voor.
Weet ik.
pi_221096585
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik vind dat je gelijk hebt, heb je berichten ook geliked maar je draaft nu wel wat te ver door
Lief van je dat je mijn berichten liked, maar dat doe je helemaal zelf.
Ik heb geen duimpjes nodig. Het is leuk om te krijgen, maar het boeit me eerlijk gezegd niet heel veel.
Behalve als ze van maily komen, want ik heb heel vaak het gevoel van een soort wisselwerking tussen haar en mij.
Maar serieus: ROT OP met die duimpjes. Het lijkt leuk, maar het voegt niks toe.

Ik draaf altijd door, dat hoort bij mijn image. Net zoals het slappe gelul van Vogeltjesdans, of de ranzige opmerkingen van Cockwhale.
Maar ik ben een vrouw. Geen slachtoffer ondanks al die halfslachtige pogingen van sommige, niet bij naam genoemde usertjes om mij in die hoek te trappen.

Vrouwen, mannen, kinderen, kleuters en peuters en zelfs babies zijn de laatste jaren gruwelijk misbruikt in seksueel opzicht.
En dan komt daar ene Incel met zijn bloedarmoedige tekst dat het volgens hem, niet echt iets van macht hoeft te zijn, maar gewoon een kwestie is van seksuele frustraties.
Hoeveel badmeesters, docenten, collega's, vaders, opa's, ooms, broers, neven, buurmannen, en babysitters kunnen nog hun walgelijke gang gaan voordat er echt maatregelen hiertegen genomen worden?
NB: al de benamingen hierboven gelden dus ook voor de vrouwelijke variant.

Elke dag als ik hier inlog, staan er weer nieuwe berichten over verkrachtingen. Dat kunnen toch niet allemaal van die droogkokende 'stakkertjes' zijn die hun sexuele nood bij gebrek aan beter maar botvieren op het eerste het beste slachtoffer dat hun pad kruist?

Tot zover. Want straks komen de voorspelbaren weer met hun semilollige opmerking dat ik een slechte dronk heb.
En ik drink geeneens met deze temperaturen.

Ja, ik zit nu aan de koffie. c_/

Zonder gekheid, ik heb slecht geslapen vannacht. En dat kwam niet alleen door de warmte.

Mijn punt was, om dit topic te verklaren, waarom er nog steeds zoveel mensen verkracht worden?
Het is niet alleen een wapen van de eenzame onbegrepen ziel, het is ook een wapen van soldaten, werkgevers of hogere collega's, om bepaalde zaken door te drijven.

En dan wil ik het niet eens hebben over al die vaders, stiefvaders, opa's, omes, buurmannen, docenten, collega's, werkgevers, broers, neven, melkboeren, politieagenten, klusjesmannen enz.
Want daar gaat dus de bewering van incel zo mank. Het zijn niet alleen eenzame gefrustreerde mannen, het zijn ook heel veel mannen die iets bereikt hebben. Ze zijn getrouwd, ze hebben kinderen, ze hebben een baan. En soms hebben ze zelfs succes. En dan toch in het geniep die gulp openritsen. Als dat geen machtsmisbruik is....

[ Bericht 8% gewijzigd door Hiddendoe op 20-06-2026 12:18:52 ]
  zaterdag 20 juni 2026 @ 12:28:48 #154
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221096699
quote:

[..]
Ik vind dat je gelijk hebt, heb je berichten ook geliked maar je draaft nu wel wat te ver door
Dat laatste sowieso , compleet doorgeschoten
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:10:36 #155
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221096923
quote:

[..]
Ik vind dat je gelijk hebt, heb je berichten ook geliked
ROT OP met je likes!
Wij kunnen (volgens haar) niet in de huid van Incel kruipen, zij wel.
quote:
maar je draaft nu wel wat te ver door
"wel wat" ?
Colleziono francobolli di bambini
pi_221097038
"Ik draaf altijd door, dat hoort bij mijn image." Dus je doet het met opzet? :?

[ Bericht 25% gewijzigd door Masberum op 20-06-2026 14:28:34 ]
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 13:35:12 #157
38824 crew  Droopie
pi_221097320
zullen we het ontopic houden, het onderwerp is te belangerijk om het onder te laten sneeuwen door onderling gedoe
Hell To The Liars
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 13:51:56 #158
5428 crew  miss_sly
pi_221097402
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef Droopie het volgende:
Ik wilde jullie dit opiniestuk niet onthouden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is al een oudje.
Vooropsgesteld dat ik nog steeds vind dat Spong een belachelijke opmerking maakte.

Mannen horen niet te verkrachten. Ze horen grenzen te herkennen en respecteren en stoppen wanneer een vrouw dat aangeeft of als ze het idee hebben dat de vrouw in kwestie niet meer enthousiast meedoet -> de enthousiaste consent. Vrouwen horen naakt over straat te kunnen lopen zonder dat ze iets overkomt.

Maar je kind opvoeden met waarschuwingen over letten op je drankje (dat er niets in gedaan wordt), niet 's nachts alleen over straat gaan, in de trein een gevulde coupé opzoeken met betrouwbaar uitziende mensen (ouder stel, groepje vrouwen), duidelijk je grenzen aangeven aan je vriendje is spoor twee. En een belangrijk spoor, want zoals Klomp stelt zullen er altijd mannen zijn die zich niet weten te gedragen. En daar moet je je op alle manieren die je in je hebt tegen kunnen verweren. Bij voorkeur voor het fysiek moet, want dan delf je sneller het onderspit, hetzij omdat hij fysiek sterker is, hetzij omdat je bevriest en niet meer in staat bent te vechten.

Maar Spongs opmerking was belachelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / Miss SHO zaterdag 20 juni 2026 @ 14:12:31 #159
22592 crew  Ole
pi_221097490
En helaas moet je ook je huisdeur op slot doen. Mensen mogen niet aan je spullen zitten maar het gebeurt wel.
Ook als je huis op slot is.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221097518
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:35 schreef Droopie het volgende:
[modbreak]zullen we het ontopic houden, het onderwerp is te belangerijk om het onder te laten sneeuwen door onderling gedoe[/modbreak]
Klachten over moderatie mogen op normale toon in de Feedback

[ Bericht 13% gewijzigd door Droopie op 20-06-2026 14:27:39 ]
pi_221097534
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:10 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
ROT OP met je likes!
Wij kunnen (volgens haar) niet in de huid van Incel kruipen, zij wel.
[..]
"wel wat" ?
Heb ik nooit beweerd. Ik reageerde. En incel liet het afweten, hij reageerde nergens op.
En jullie gaan gewoon door.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:30:53 #162
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221097595
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Heb ik nooit beweerd.
quote:
Ik reageerde. En incel liet het afweten, hij reageerde nergens op.
En jullie gaan gewoon door.
Jij ook.
Jij vooral.

[ Bericht 7% gewijzigd door FrancoBolli op 20-06-2026 14:36:48 ]
Colleziono francobolli di bambini
pi_221097602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:30 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Jij ook.
Jij vooral.
Ja hoor. Je bent braaf.

:')
pi_221098150
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Mannen horen niet te verkrachten. Ze horen grenzen te herkennen en respecteren en stoppen wanneer een vrouw dat aangeeft of als ze het idee hebben dat de vrouw in kwestie niet meer enthousiast meedoet
Ik denk dat het in de meeste gevallen juist de reden is waarom het wel gebeurt + waarom het zo ingrijpend is voor slachtoffers.

Stel dat jij in de kroeg met een man praat en hij wordt handtastelijker dan jij wilt. Als jij van die persoon het idee hebt dat hij jou verder geen kwaad wilt doen, zal het jou waarschijnlijk ook geen moeite kosten om aan te geven dat jij wilt dat hij daarmee moet ophouden. Als hij wat teveel drank op heeft, begrijp je ook dat hij ongeremder is en dat je stelliger moet reageren en hem desnoods van jou af moet duwen, zo van "Hou daarmee op! Ik wil dit niet, dus je moet mij nu loslaten!" Ook als een man onder invloed is, zal hij wanneer hij wel respect heeft voor de grenzen van vrouwen, ophouden wanneer de boodschap voor hem duidelijk is. Je zal dan waarschijnlijk vervolgens aan hem merken dat hij zich beschaamd en schuldig voelt. Als hij dan tegen je zegt "Sorry, ik wilde jou echt niet bang maken!" kan je hem geruststellen dat je ook niet bang was, aangezien er uiteindelijk ook niks is gebeurd wat jij niet wilde. Het was hooguit awkward, niks meer.

Je zou het op een heel andere manier beleven als je van tevoren er niet voldoende op kon vertrouwen dat hij zal ophouden als hij nee zegt. En al helemaal als je ervaring hebt met mannen die door bleven gaan terwijl ze wel begrepen dat jij niet wilde.

Als een man een vrouw wilt intimideren, is seks een heel rigoreus middel. Er staat mij nog bij dat toen over Ali B bekend werd een paar jaar geleden dat hij zich schuldig had gemaakt aan verkrachting, ook hier op dit forum vrouwen die zoiets zelf hadden meegemaakt daar erg overstuur door waren. Het viel mij vooral op dat Ali B in hun beleving intimiderend was, terwijl ik en de meeste andere mannen hem heel anders ervaren. Ik heb hem altijd al een enorme kneus gevonden: absoluut niet iemand die bij mij respect afdwingt of die ik op welke manier dan ook kan associeren met kracht. En juist om die reden verbaasde het mij niet dat hij tot verkrachting in staat is. Ik had het te doen met de slachtoffers, vooral omdat Ali B in mijn ogen het zo niet waard is om bang voor te zijn.

Nu ik het over hem heb, zie ik hem voor mij als de infantiele slijmjurk die veel te vaak op TV verscheen: "Kijk mij eens! Ik gedraag mij heel onnozel en kinderachtig. Daarmee wil ik Nederland laten zien dat Marokkanen ook heel lief kunnen zijn hoor!" Ik heb daarbij altijd plaatsvervangende schaamte gehad voor alle Nederlandse Marokkanen en mij erbij voorgesteld dat degenen die zich schuldig maken aan crimineel gedrag, dat vooral doen omdat ze anders met die kneus worden geassocieerd.

Als hij een eerbetoon moet rappen over Anouk en zelf zijn teksten moet bedenken, komt hij niet hoger dan het niveau: "Ook al heb je nu kort haar en een petje, voor mij ben je nog steeds een geile sletje!"

Ik hoop dat zijn slachtoffers kunnen inzien dat hij het absoluut niet waard is om zich door hem minderwaardig te voelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')