Ik snap dat jij zo denkt. Maar jij bent incel niet. Dat is wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg een sneer naar Incel gezet als hij weer wat roept waarvan ik denk dat het niet ok is...
Maar in dit geval was het gewoon een mogelijke verklaring. Hij vergoelijkt niets of zegt niet dat hij zo denkt.
De users die het hier over macht hebben, gebruiken die macht toch ook niet?
Weet ik.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het is iets van alle tijden en komt in alle culturen voor.
Lief van je dat je mijn berichten liked, maar dat doe je helemaal zelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt, heb je berichten ook geliked maar je draaft nu wel wat te ver door
Dat laatste sowieso , compleet doorgeschotenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt, heb je berichten ook geliked maar je draaft nu wel wat te ver door
ROT OP met je likes!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt, heb je berichten ook geliked
"wel wat" ?quote:maar je draaft nu wel wat te ver door
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef Droopie het volgende:
Ik wilde jullie dit opiniestuk niet onthoudenDat is al een oudje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooropsgesteld dat ik nog steeds vind dat Spong een belachelijke opmerking maakte.
Mannen horen niet te verkrachten. Ze horen grenzen te herkennen en respecteren en stoppen wanneer een vrouw dat aangeeft of als ze het idee hebben dat de vrouw in kwestie niet meer enthousiast meedoet -> de enthousiaste consent. Vrouwen horen naakt over straat te kunnen lopen zonder dat ze iets overkomt.
Maar je kind opvoeden met waarschuwingen over letten op je drankje (dat er niets in gedaan wordt), niet 's nachts alleen over straat gaan, in de trein een gevulde coupé opzoeken met betrouwbaar uitziende mensen (ouder stel, groepje vrouwen), duidelijk je grenzen aangeven aan je vriendje is spoor twee. En een belangrijk spoor, want zoals Klomp stelt zullen er altijd mannen zijn die zich niet weten te gedragen. En daar moet je je op alle manieren die je in je hebt tegen kunnen verweren. Bij voorkeur voor het fysiek moet, want dan delf je sneller het onderspit, hetzij omdat hij fysiek sterker is, hetzij omdat je bevriest en niet meer in staat bent te vechten.
Maar Spongs opmerking was belachelijk.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Klachten over moderatie mogen op normale toon in de Feedbackquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:35 schreef Droopie het volgende:
[modbreak]zullen we het ontopic houden, het onderwerp is te belangerijk om het onder te laten sneeuwen door onderling gedoe[/modbreak]
Heb ik nooit beweerd. Ik reageerde. En incel liet het afweten, hij reageerde nergens op.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:10 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
ROT OP met je likes!
Wij kunnen (volgens haar) niet in de huid van Incel kruipen, zij wel.
[..]
"wel wat" ?
#146quote:
Jij ook.quote:Ik reageerde. En incel liet het afweten, hij reageerde nergens op.
En jullie gaan gewoon door.
Ik denk dat het in de meeste gevallen juist de reden is waarom het wel gebeurt + waarom het zo ingrijpend is voor slachtoffers.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Mannen horen niet te verkrachten. Ze horen grenzen te herkennen en respecteren en stoppen wanneer een vrouw dat aangeeft of als ze het idee hebben dat de vrouw in kwestie niet meer enthousiast meedoet
Zijn voornamelijk gay mannen die worden verkracht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het gaat mij voornamelijk over mannen die worden mishandeld door vrouwen en dat niet bespreekbaar durven maken binnen hun vriendenkring of geen aangifte durven te doen uit schaamte.
Vroeger (de tijd dat ik nog strijdbaar was bladieblah) schaamden vrouwen zich OOK voor hun blauwe plekken.
Iedereen kent ongetwijfeld de smoesjes waarmee vrouwen uit die tijd dachten hun waardigheid te bewaren.
Ze waren van de trap gevallen, waren gestruikeld over de stofzuiger of hadden een 'ongelukje' met een dichtslaande deur.
Maar voor ik weer te veel afdwaal, ik heb gezocht maar niks kunnen vinden over rechtszaken waarbij een vrouw werd veroordeeld tot een straf omdat zij haar man/vriend zou hebben mishandeld.
Hoe komt dat dan? Waar ligt dat aan? Want ik ga er dan maar van uit dat er vandaag de dag wel mannen zijn die hiervan aangifte hebben gedaan.
Hoe kom je tot deze conclusie?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zijn voornamelijk gay mannen die worden verkracht.
Werkte en in huis met meiden die slachtoffer waren van seksueel misbruik. Als uitzondering was er een gay jongen geplaatst. Omdat we voor die doelgroep niet of nauwelijks plekken zijn. De meiden hadden geen probleem met zijn aanwezigheid.
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Wat is dat eigenlijk?
Ja, we kennen allemaal de verhalen.
Vrouw wordt verkracht.
Het kan een vreemdeling zijn.
Maar het kan ook de eigen vader, broer, oom of buurman zijn.
Verkrachting: Met geweld en tegen de zin van het slachtoffer, gewelddadig binnendringen van het lichaam.
Niet eens voor het sexuele plezier, maar in de eerste plaats om je eigen macht over andermans lichaam te tonen.
Waarom?
9 van de 10 keer zijn mannen ook fysiek sterker dan vrouwen. Als het gaat om vals beticht worden van verkrachting, is 9 van de 10 keer de vrouw de dader.quote:
Ik MOET hier graag op reageren met het volgende filmpje. (FF wat luchtigheid toevoegen in een zwaar topic)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |