quote:
Lief van je dat je mijn berichten liked, maar dat doe je helemaal zelf.
Ik heb geen duimpjes nodig. Het is leuk om te krijgen, maar het boeit me eerlijk gezegd niet heel veel.
Behalve als ze van maily komen, want ik heb heel vaak het gevoel van een soort wisselwerking tussen haar en mij.
Maar serieus: ROT OP met die duimpjes. Het lijkt leuk, maar het voegt niks toe.
Ik draaf altijd door, dat hoort bij mijn image. Net zoals het slappe gelul van Vogeltjesdans, of de ranzige opmerkingen van Cockwhale.
Maar ik ben een vrouw. Geen slachtoffer ondanks al die halfslachtige pogingen van sommige, niet bij naam genoemde usertjes om mij in die hoek te trappen.
Vrouwen, mannen, kinderen, kleuters en peuters en zelfs babies zijn de laatste jaren gruwelijk misbruikt in seksueel opzicht.
En dan komt daar ene Incel met zijn bloedarmoedige tekst dat het volgens hem, niet echt iets van macht hoeft te zijn, maar gewoon een kwestie is van seksuele frustraties.
Hoeveel badmeesters, docenten, collega's, vaders, opa's, ooms, broers, neven, buurmannen, en babysitters kunnen nog hun walgelijke gang gaan voordat er echt maatregelen hiertegen genomen worden?
NB: al de benamingen hierboven gelden dus ook voor de vrouwelijke variant.
Elke dag als ik hier inlog, staan er weer nieuwe berichten over verkrachtingen. Dat kunnen toch niet allemaal van die droogkokende 'stakkertjes' zijn die hun sexuele nood bij gebrek aan beter maar botvieren op het eerste het beste slachtoffer dat hun pad kruist?
Tot zover. Want straks komen de voorspelbaren weer met hun semilollige opmerking dat ik een slechte dronk heb.
En ik drink geeneens met deze temperaturen.
Ja, ik zit nu aan de koffie.
Zonder gekheid, ik heb slecht geslapen vannacht. En dat kwam niet alleen door de warmte.
Mijn punt was, om dit topic te verklaren, waarom er nog steeds zoveel mensen verkracht worden?
Het is niet alleen een wapen van de eenzame onbegrepen ziel, het is ook een wapen van soldaten, werkgevers of hogere collega's, om bepaalde zaken door te drijven.
En dan wil ik het niet eens hebben over al die vaders, stiefvaders, opa's, omes, buurmannen, docenten, collega's, werkgevers, broers, neven, melkboeren, politieagenten, klusjesmannen enz.
Want daar gaat dus de bewering van incel zo mank. Het zijn niet alleen eenzame gefrustreerde mannen, het zijn ook heel veel mannen die iets bereikt hebben. Ze zijn getrouwd, ze hebben kinderen, ze hebben een baan. En soms hebben ze zelfs succes. En dan toch in het geniep die gulp openritsen. Als dat geen machtsmisbruik is....
[ Bericht 8% gewijzigd door Hiddendoe op 20-06-2026 12:18:52 ]