Hij stelt nergens dat deze het recht heeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hij stelt geen vraag, hij gaat uit van de veronderstelling dat een verkrachter een zielige loser is (wat zeer waar is) en dat daarom deze sukkel het recht heeft of neemt om zijn piemel in het eerste beschikbare gat te douwen.
Want hij moet toch ergens heen met zijn kwakkie?
Iemand kan nog zo opgefokt zijn, je hebt toch nog je verstand? Ik bedoel, je weet dat wat je gaat doen, zo fout is en dat je er waarschijnlijk ook nog een flinke gevangenisstraf voor krijgt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Echt? Bedoel ik kan het ook interpreteren dat jij het nu over de huizenmarktcrisis hebt ofzo maar dat zou toch ook nergens op slaan..? Zijn post was gewoon duidelijk
Inderdaad, incel zit het niet te verheerlijken of te rechtvaardigen. Niet letterlijk tenminste.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar misschien is dat niet gewoon? Dat het je stoort als iemand zegt wat hij zegt. Hij zit het niet te verheerlijken of te rechtvaardigen.. Ik begrijp het dat je pijn ervaart en je hebt natuurlijk gelijk op veel punten. Laten we dat gedeelte achter ons laten en kijken wat je verder wil met dit topic.. wil je iets kwijt? Op dit moment gaat het topic alle kanten op (niet jouw schuld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent er een paar vergeten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:03 schreef Droopie het volgende:
Even wat offtopic reacties verwijderd, niet echt gepast in een topic zoals dit.
Klachten of Feedback kunnen in de Feedback
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef Droopie het volgende:
Ik wilde jullie dit opiniestuk niet onthoudenWaar is de rest van het stuk? Want nu heb je slechts de inleiding geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke. Ik lees vooral juist dat hij de verkrachters 'bashed' omdat ze niet aan hun trekken kunnen komen.. dus juist negatief voor henquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, incel zit het niet te verheerlijken of te rechtvaardigen. Niet letterlijk tenminste.
Het venijn zit in de woorden: 'want volgens mij gaat het meer om plezier of ontlading vooral. Mensen die echt niet aan hun trekken kunnen komen dat dit de enige mogelijkheid voor ze is.'
En ja, ik lees daar toch wel een soort van goedpraten. Vraagtekens zetten bij het gegeven dat een verkrachter vooral macht wil hebben over zijn slachtoffer en vervolgens doen alsof de verkrachter slechts een vals muntje in een frisdrankautomaat gooit omdat hij zo'n dorst heeft.
Ik wilde jullie dit opiniestuk niet onthoudenWaarom niet onthouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het zelf al gevonden. Lees het morgen wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:28 schreef Droopie het volgende:
Als ik hem open, zie ik de hele tekst.
Maar dit is het artikel
https://chrisklomp.nl/vro(...)kkelijk-verkrachten/
Het kan heel goed dat het slachtoffer juist niet gilt van angst en pijn. Omdat zij/hij hoopt dat het dan zo snel mogelijk voorbij is..quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we er toch? Hoe kan iemand plezier beleven als je iemand verkracht? Terwijl je slachtoffer het uitgilt van angst en pijn?
Ik wilde jullie dit opiniestuk niet onthoudenEn wat is je eigen opinie over dit opiniestuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zo bedoelde hij het totaal niet hoor?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zo kwam het bij mij dus wel over. Dat hij het probeerde te rechtvaardigen bedoel ik.
Je hebt wel een stevige tik gehad he, van die molenwiek?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, incel zit het niet te verheerlijken of te rechtvaardigen. Niet letterlijk tenminste. […]
En ja, ik lees daar toch wel een soort van goedpraten.
Uiteraard staat het je vrij een eigen mening te hebben. Dat geldt ook voor mij, toch? Zo jammer dat je dán meteen het woord 'trol' in de mond neemt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het gaat hier ook over mijn mening. Als jij een beetje begrijpend kunt lezen, had je je de moeite kunnen besparen.
Ik ken en erken de feiten. Maar dan nog is het mijn goed recht om hier een eigen mening over te hebben.
Incel zwijgt nu, na het gooien van zijn stinkbom, in alle talen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde hij het totaal niet hoor?
Goed artikel, legt heel duidelijk het punt die ik ook al probeerde te maken uitquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:28 schreef Droopie het volgende:
Als ik hem open, zie ik de hele tekst.
Maar dit is het artikel
https://chrisklomp.nl/vro(...)kkelijk-verkrachten/
Het is vooral de vraag waarom jij je geroepen voelt om door te gaan. Er stond niks geks in zijn post. Je kunt het ermee oneens zijn maar je maakt het a) groot en b) scheldt hem uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Incel zwijgt nu, na het gooien van zijn stinkbom, in alle talen.
Wel opmerkelijk dat jij en een paar anderen zich geroepen voelen om als woordvoerder op te treden namens hem.
Zoals ook in het artikel staat, is het zelden zo zwart wit als een man die denkt: ik ga vandaag eens goed een willekeurige vrouw te grazen nemen. Vaak zijn het mensen die elkaar kennen, die aan het flirten en aan het elkaar ophitsen zijn, zoenen dansen aanraken, en dat de man dan denkt: dat klusje gaan we even afmaken, en de vrouw denkt: spannend dit, maar ik slaap vanavond wel gewoon in mijn eigen bed. Soms liggen ze zelfs al (met consent) bij elkaar in bed. En uit die disconnect kan het dan fout gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Iemand kan nog zo opgefokt zijn, je hebt toch nog je verstand? Ik bedoel, je weet dat wat je gaat doen, zo fout is en dat je er waarschijnlijk ook nog een flinke gevangenisstraf voor krijgt.
Maar dan toch op zoek gaan naar een slachtoffer voor die twee seconden plezier. En dan? Morgen weer? Same time, same place?
Ik vind dat sommige vrouwen wel érg stellig zijn over dat het gaat over macht tonen.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Verkrachting: Met geweld en tegen de zin van het slachtoffer, gewelddadig binnendringen van het lichaam.
Niet eens voor het sexuele plezier, maar in de eerste plaats om je eigen macht over andermans lichaam te tonen.
Waarom?
Nee, dat doe ik niet. De reacties die na mijn bericht kwamen, waren de zuigers, niet ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is vooral de vraag waarom jij je geroepen voelt om door te gaan. Er stond niks geks in zijn post. Je kunt het ermee oneens zijn maar je maakt het a) groot en b) scheldt hem uit.
Ik vind dat je gelijk hebt, heb je berichten ook geliked maar je draaft nu wel wat te ver doorquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. De reacties die na mijn bericht kwamen, waren de zuigers, niet ik.
Allemaal, ook jij dus, denkt in te kunnen vullen hoe incel het een en ander bedoelde. Zelf blijft die 'meneer' veilig aan de kant staan.
Maar ik ben echt wel klaar met dit soort oeverloos gelul. Wat hij heeft gezegd en hoe ik daar op reageerde is iets tussen hem en mij. En hij reageert nergens op. Tja, dan trek ik mijn eigen conclusie.
Ik heb vaak genoeg een sneer naar Incel gezet als hij weer wat roept waarvan ik denk dat het niet ok is...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Incel zwijgt nu, na het gooien van zijn stinkbom, in alle talen.
Wel opmerkelijk dat jij en een paar anderen zich geroepen voelen om als woordvoerder op te treden namens hem.
Is dat nu echt zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:53 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik vind dat sommige vrouwen wel érg stellig zijn over dat het gaat over macht tonen.
Ik weet zeker dat er mannen zijn bij wie dat hele achterbakse middelbare schoolmeiden nachts gedoe niet geldt bij de seks. Die willen hem er vooral in steken.
Niet dat ik dat goedkeur, en zeker dat het geen ernstige verkrachting is, maar de wanhoop waarmee de vrouwen aan dit beeld vasthouden alsof het de enige motivatie zou zijn, klopt niet.
Het lijkt me niet dat een aanpak die alleen gebaseerd is op een aanname van vrouwen van een bepaalde ideologie werkelijk problemen op kan lossen die bij mannen spelen die niet zo denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |