abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:23:24 #126
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221092868
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hij stelt geen vraag, hij gaat uit van de veronderstelling dat een verkrachter een zielige loser is (wat zeer waar is) en dat daarom deze sukkel het recht heeft of neemt om zijn piemel in het eerste beschikbare gat te douwen.
Want hij moet toch ergens heen met zijn kwakkie?
Hij stelt nergens dat deze het recht heeft.
pi_221092922
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:16 schreef Masberum het volgende:

[..]
Echt? Bedoel ik kan het ook interpreteren dat jij het nu over de huizenmarktcrisis hebt ofzo maar dat zou toch ook nergens op slaan..? Zijn post was gewoon duidelijk
Iemand kan nog zo opgefokt zijn, je hebt toch nog je verstand? Ik bedoel, je weet dat wat je gaat doen, zo fout is en dat je er waarschijnlijk ook nog een flinke gevangenisstraf voor krijgt.
Maar dan toch op zoek gaan naar een slachtoffer voor die twee seconden plezier. En dan? Morgen weer? Same time, same place?
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 23:03:40 #128
38824 crew  Droopie
pi_221093591
Even wat offtopic reacties verwijderd, niet echt gepast in een topic zoals dit.
Klachten of Feedback kunnen in de Feedback :)
Hell To The Liars
pi_221093729
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:43 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar misschien is dat niet gewoon? Dat het je stoort als iemand zegt wat hij zegt. Hij zit het niet te verheerlijken of te rechtvaardigen.. Ik begrijp het dat je pijn ervaart en je hebt natuurlijk gelijk op veel punten. Laten we dat gedeelte achter ons laten en kijken wat je verder wil met dit topic.. wil je iets kwijt? Op dit moment gaat het topic alle kanten op (niet jouw schuld)
Inderdaad, incel zit het niet te verheerlijken of te rechtvaardigen. Niet letterlijk tenminste.
Het venijn zit in de woorden: 'want volgens mij gaat het meer om plezier of ontlading vooral. Mensen die echt niet aan hun trekken kunnen komen dat dit de enige mogelijkheid voor ze is.'

En ja, ik lees daar toch wel een soort van goedpraten. Vraagtekens zetten bij het gegeven dat een verkrachter vooral macht wil hebben over zijn slachtoffer en vervolgens doen alsof de verkrachter slechts een vals muntje in een frisdrankautomaat gooit omdat hij zo'n dorst heeft.
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 23:22:52 #130
38824 crew  Droopie
pi_221093810
Ik wilde jullie dit opiniestuk niet onthouden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
  vrijdag 19 juni 2026 @ 23:23:51 #131
210150 Hiddendoe
pi_221093824
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:03 schreef Droopie het volgende:
Even wat offtopic reacties verwijderd, niet echt gepast in een topic zoals dit.
Klachten of Feedback kunnen in de Feedback :)
Je bent er een paar vergeten.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 23:26:40 #132
210150 Hiddendoe
pi_221093843
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef Droopie het volgende:
Ik wilde jullie dit opiniestuk niet onthouden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is de rest van het stuk? Want nu heb je slechts de inleiding geplaatst.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 23:28:13 #133
504843 Masberum
pi_221093852
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Inderdaad, incel zit het niet te verheerlijken of te rechtvaardigen. Niet letterlijk tenminste.
Het venijn zit in de woorden: 'want volgens mij gaat het meer om plezier of ontlading vooral. Mensen die echt niet aan hun trekken kunnen komen dat dit de enige mogelijkheid voor ze is.'

En ja, ik lees daar toch wel een soort van goedpraten. Vraagtekens zetten bij het gegeven dat een verkrachter vooral macht wil hebben over zijn slachtoffer en vervolgens doen alsof de verkrachter slechts een vals muntje in een frisdrankautomaat gooit omdat hij zo'n dorst heeft.
Oke. Ik lees vooral juist dat hij de verkrachters 'bashed' omdat ze niet aan hun trekken kunnen komen.. dus juist negatief voor hen
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 23:28:23 #134
38824 crew  Droopie
pi_221093853
Als ik hem open, zie ik de hele tekst.

Maar dit is het artikel

https://chrisklomp.nl/vro(...)kkelijk-verkrachten/
Hell To The Liars
  vrijdag 19 juni 2026 @ 23:31:31 #135
504843 Masberum
pi_221093882
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef Droopie het volgende:
Ik wilde jullie dit opiniestuk niet onthouden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet onthouden?
  vrijdag 19 juni 2026 @ 23:31:40 #136
210150 Hiddendoe
pi_221093884
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:28 schreef Droopie het volgende:
Als ik hem open, zie ik de hele tekst.

Maar dit is het artikel

https://chrisklomp.nl/vro(...)kkelijk-verkrachten/
Ik had het zelf al gevonden. Lees het morgen wel.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 juni 2026 @ 23:34:01 #137
22592 crew  Ole
pi_221093911
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nou, dan zijn we er toch? Hoe kan iemand plezier beleven als je iemand verkracht? Terwijl je slachtoffer het uitgilt van angst en pijn?
Het kan heel goed dat het slachtoffer juist niet gilt van angst en pijn. Omdat zij/hij hoopt dat het dan zo snel mogelijk voorbij is.. :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 19 juni 2026 @ 23:43:16 #138
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221093983
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef Droopie het volgende:
Ik wilde jullie dit opiniestuk niet onthouden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is je eigen opinie over dit opiniestuk?
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 23:47:08 #139
441859 crew  Lenny77
pi_221094018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:13 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zo kwam het bij mij dus wel over. Dat hij het probeerde te rechtvaardigen bedoel ik.
Nee zo bedoelde hij het totaal niet hoor?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 20 juni 2026 @ 00:38:34 #140
393053 De_Pel
Is weg.
pi_221094464
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Inderdaad, incel zit het niet te verheerlijken of te rechtvaardigen. Niet letterlijk tenminste. […]

En ja, ik lees daar toch wel een soort van goedpraten.
Je hebt wel een stevige tik gehad he, van die molenwiek?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 20 juni 2026 @ 03:14:56 #141
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221094867
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het gaat hier ook over mijn mening. Als jij een beetje begrijpend kunt lezen, had je je de moeite kunnen besparen.
Ik ken en erken de feiten. Maar dan nog is het mijn goed recht om hier een eigen mening over te hebben.
Uiteraard staat het je vrij een eigen mening te hebben. Dat geldt ook voor mij, toch? Zo jammer dat je dán meteen het woord 'trol' in de mond neemt.
Colleziono francobolli di bambini
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:31:15 #142
210150 Hiddendoe
pi_221095372
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee zo bedoelde hij het totaal niet hoor?
Incel zwijgt nu, na het gooien van zijn stinkbom, in alle talen.
Wel opmerkelijk dat jij en een paar anderen zich geroepen voelen om als woordvoerder op te treden namens hem.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:57:46 #143
294365 MultiBanaan
pi_221095426
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:28 schreef Droopie het volgende:
Als ik hem open, zie ik de hele tekst.

Maar dit is het artikel

https://chrisklomp.nl/vro(...)kkelijk-verkrachten/
Goed artikel, legt heel duidelijk het punt die ik ook al probeerde te maken uit
  zaterdag 20 juni 2026 @ 09:55:08 #144
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221095771
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Incel zwijgt nu, na het gooien van zijn stinkbom, in alle talen.
Wel opmerkelijk dat jij en een paar anderen zich geroepen voelen om als woordvoerder op te treden namens hem.
Het is vooral de vraag waarom jij je geroepen voelt om door te gaan. Er stond niks geks in zijn post. Je kunt het ermee oneens zijn maar je maakt het a) groot en b) scheldt hem uit.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 10:15:53 #145
294365 MultiBanaan
pi_221095907
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Iemand kan nog zo opgefokt zijn, je hebt toch nog je verstand? Ik bedoel, je weet dat wat je gaat doen, zo fout is en dat je er waarschijnlijk ook nog een flinke gevangenisstraf voor krijgt.
Maar dan toch op zoek gaan naar een slachtoffer voor die twee seconden plezier. En dan? Morgen weer? Same time, same place?
Zoals ook in het artikel staat, is het zelden zo zwart wit als een man die denkt: ik ga vandaag eens goed een willekeurige vrouw te grazen nemen. Vaak zijn het mensen die elkaar kennen, die aan het flirten en aan het elkaar ophitsen zijn, zoenen dansen aanraken, en dat de man dan denkt: dat klusje gaan we even afmaken, en de vrouw denkt: spannend dit, maar ik slaap vanavond wel gewoon in mijn eigen bed. Soms liggen ze zelfs al (met consent) bij elkaar in bed. En uit die disconnect kan het dan fout gaan
  zaterdag 20 juni 2026 @ 10:53:46 #146
446854 Horzula
pi_221096175
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:50 schreef Hiddendoe het volgende:

Verkrachting: Met geweld en tegen de zin van het slachtoffer, gewelddadig binnendringen van het lichaam.
Niet eens voor het sexuele plezier, maar in de eerste plaats om je eigen macht over andermans lichaam te tonen.

Waarom?
Ik vind dat sommige vrouwen wel érg stellig zijn over dat het gaat over macht tonen.

Ik weet zeker dat er mannen zijn bij wie dat hele achterbakse middelbare schoolmeiden nachts gedoe niet geldt bij de seks. Die willen hem er vooral in steken.

Niet dat ik dat goedkeur, en zeker dat het geen ernstige verkrachting is, maar de wanhoop waarmee de vrouwen aan dit beeld vasthouden alsof het de enige motivatie zou zijn, klopt niet.

Het lijkt me niet dat een aanpak die alleen gebaseerd is op een aanname van vrouwen van een bepaalde ideologie werkelijk problemen op kan lossen die bij mannen spelen die niet zo denken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Horzula op 20-06-2026 11:01:01 ]
  zaterdag 20 juni 2026 @ 11:15:30 #147
210150 Hiddendoe
pi_221096302
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het is vooral de vraag waarom jij je geroepen voelt om door te gaan. Er stond niks geks in zijn post. Je kunt het ermee oneens zijn maar je maakt het a) groot en b) scheldt hem uit.
Nee, dat doe ik niet. De reacties die na mijn bericht kwamen, waren de zuigers, niet ik.
Allemaal, ook jij dus, denkt in te kunnen vullen hoe incel het een en ander bedoelde. Zelf blijft die 'meneer' veilig aan de kant staan.

Maar ik ben echt wel klaar met dit soort oeverloos gelul. Wat hij heeft gezegd en hoe ik daar op reageerde is iets tussen hem en mij. En hij reageert nergens op. Tja, dan trek ik mijn eigen conclusie.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 11:19:34 #148
495039 Cupfighter
pi_221096318
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee, dat doe ik niet. De reacties die na mijn bericht kwamen, waren de zuigers, niet ik.
Allemaal, ook jij dus, denkt in te kunnen vullen hoe incel het een en ander bedoelde. Zelf blijft die 'meneer' veilig aan de kant staan.

Maar ik ben echt wel klaar met dit soort oeverloos gelul. Wat hij heeft gezegd en hoe ik daar op reageerde is iets tussen hem en mij. En hij reageert nergens op. Tja, dan trek ik mijn eigen conclusie.
Ik vind dat je gelijk hebt, heb je berichten ook geliked maar je draaft nu wel wat te ver door
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 11:28:42 #149
441859 crew  Lenny77
pi_221096371
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Incel zwijgt nu, na het gooien van zijn stinkbom, in alle talen.
Wel opmerkelijk dat jij en een paar anderen zich geroepen voelen om als woordvoerder op te treden namens hem.
Ik heb vaak genoeg een sneer naar Incel gezet als hij weer wat roept waarvan ik denk dat het niet ok is...
Maar in dit geval was het gewoon een mogelijke verklaring. Hij vergoelijkt niets of zegt niet dat hij zo denkt.
De users die het hier over macht hebben, gebruiken die macht toch ook niet?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 20 juni 2026 @ 11:36:01 #150
210150 Hiddendoe
pi_221096405
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:53 schreef Horzula het volgende:

[..]
Ik vind dat sommige vrouwen wel érg stellig zijn over dat het gaat over macht tonen.

Ik weet zeker dat er mannen zijn bij wie dat hele achterbakse middelbare schoolmeiden nachts gedoe niet geldt bij de seks. Die willen hem er vooral in steken.

Niet dat ik dat goedkeur, en zeker dat het geen ernstige verkrachting is, maar de wanhoop waarmee de vrouwen aan dit beeld vasthouden alsof het de enige motivatie zou zijn, klopt niet.

Het lijkt me niet dat een aanpak die alleen gebaseerd is op een aanname van vrouwen van een bepaalde ideologie werkelijk problemen op kan lossen die bij mannen spelen die niet zo denken.
Is dat nu echt zo moeilijk te begrijpen?
Moet ik nu echt weer dat verhaaltje over mijn moeder uit de motteballen halen? Niet dat mijn moeder een slachtoffer was van een verkrachting, maar zij moest wel, als getrouwde vrouw, terug naar huis toen ze geld wilde opnemen van de gezamelijke rekening. Want ze had geen briefje van haar man.
Dat is misbruik maken van je macht.

Ja, ik weet het, ik ga hartstikke oftopic en zo, maar ik word hier echt kotsmisselijk van.
Dat ogenschijnlijk normale redelijke users zo unaniem in de bres springen voor zo'n leeghoofd als incel.
Dat is eigenlijk nog erger dan wat hij uitbraakte.

Wat je laatste opmerking betreft: daar ben ik het volkomen mee eens. Het is wel jammer dat de huidige 'wereldleiders' niet echt meewerken omdat deze zakkenwassers liever met andere dingen bezig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')