Wat jij beschrijft komt overeen met mensen die door narcisme zijn gedreven. Maar je hebt ook sociopaten en psychopaten en die hebben niet per se deze drijfveer die je beschrijft, zeker psychopaten niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:41 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook altijd.
Maar mijn uiteindelijke conclusie is dat sommigen monsters met een ontzettend minderwaardigheidsgevoel zijn.
De macht is het gevolg.
Waarom ik dat denk? Omdat macht nooit genoeg is. Anders zouden deze monsters wel een keer stoppen.
Dus is er iets anders dat hen blijft voortdrijven. En imo is dat andere dus hun ontzettende minderwaardigheidsgevoel.
Misschien is het vergelijkbaar met dat syndroom dat sommige vrouwen hebben: dat ze, als ze naar zichzelf kijken, zichzelf altijd lelijk vinden, hoeveel plastische chirurgie ze ook hebben gedaan.
Machtswellustelingen kijken naar zichzelf en vinden zich altijd minderwaardig, hoeveel macht ze ook hebben vergaard.
Het aantal kettingen met kristallen, grote kristallen in het midden, kaarsen, wijde broeken met olifanten erop, tarotkaarten, cacaoceremonies, wierrook, essentiële olieën en gebruik van sterrenbeelden zal hoog zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Ole het volgende:
In elk geval krijg ik een allergische reactie bij dit soort groepjes.
Oh my.. en biodanza ook nog vrees ikquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het aantal kettingen met kristallen, grote kristallen in het midden, kaarsen, wijde broeken met olifanten erop, tarotkaarten, cacaoceremonies en gebruik van sterrenbeelden zal hoog zijn.
Naast de gebruikelijke cringe lingo.
Hij probeert maar een verklaring te vinden he? Hij doet dat niet zelf of spreekt het niet goed.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vraag dat eens aan de slachtoffers. LUL!!!![]()
Hij lult uit zijn nek.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hij probeert maar een verklaring te vinden he? Hij doet dat niet zelf of spreekt het niet goed.
Mentaal natuurlijk wel.quote:
Ik denk dat je het anders opvat dan hoe hij het zegt.. Hij bedoelt niet dat het seksueel plezier aan de slachtoffers geeft..quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vraag dat eens aan de slachtoffers. LUL!!!![]()
Dat zou heel misschien opgaan als er geen hoeren zouden zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:52 schreef incel het volgende:
Ik snap niet waarom het geen seksueel plezier zou zijn en puur om macht zou gaan? Is dat echt zo of bewezen want volgens mij gaat het meer om plezier of ontlading vooral. Mensen die echt niet aan hun trekken kunnen komen dat dit de enige mogelijkheid voor ze is.
Hij lult wel vaker uit zijn nek maar hier was het dat nietquote:
Nee nee dat waren mentaal ook geen sokken...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mentaal natuurlijk wel.
Als je je zo als voetveeg laat behandelen is het duidelijk wie de broek aan heeft thuis.
Waarom blijf je daar dan bij samen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee dat waren mentaal ook geen sokken...
Ik denk dat mannen langer bij een slechte partner blijven dan vrouwen...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom blijf je daar dan bij samen?
Dat is wat ik bedoel, als je je zo laat behandelen is dat een teken van zelfhaat of onzekerheid. Genoeg vrouwen die geen hete soep over je heen gooien.
Nou, dan zijn we er toch? Hoe kan iemand plezier beleven als je iemand verkracht? Terwijl je slachtoffer het uitgilt van angst en pijn?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik denk dat je het anders opvat dan hoe hij het zegt.. Hij bedoelt niet dat het seksueel plezier aan de slachtoffers geeft..
Ja okee, maar waarom dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen langer bij een slechte partner blijven dan vrouwen...
Ik denk dat het bij zowel vrouwen als mannen voorkomt. Hoe dan ook dat gebeurt. En achteraf snap je het niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen langer bij een slechte partner blijven dan vrouwen...
Nee nu vat je het volgens mij verkeerd op wat ik zeg. Als de andere persoon je niks uitmaakt kan je zelf nog wel plezier halen uit van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we er toch? Hoe kan iemand plezier beleven als je iemand verkracht? Terwijl je slachtoffer het uitgilt van angst en pijn?
Hij stelt geen vraag, hij gaat uit van de veronderstelling dat een verkrachter een zielige loser is (wat zeer waar is) en dat daarom deze sukkel het recht heeft of neemt om zijn piemel in het eerste beschikbare gat te douwen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Hij stelt gewoon een vraag.
Dat is helemaal niet wat hij stelt van wat ik las.. Zoals Lenny aangaf hij probeerde een reden te geven. Geen rechtvaardiging..quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hij stelt geen vraag, hij gaat uit van de veronderstelling dat een verkrachter een zielige loser is (wat zeer waar is) en dat daarom deze sukkel het recht heeft of neemt om zijn piemel in het eerste beschikbare gat te douwen.
Want hij moet toch ergens heen met zijn kwakkie?
Zover ligt dat niet uit elkaar, ik denk dat er zonder prostitutie het aantal verkrachtingen zal toenemenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:10 schreef Masberum het volgende:
Ik vind het nogal wat om van een verkrachtingstopic te gaan naar een topic over hoerenlopers
Zo kwam het bij mij dus wel over. Dat hij het probeerde te rechtvaardigen bedoel ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet wat hij stelt van wat ik las.. Zoals Lenny aangaf hij probeerde een reden te geven. Geen rechtvaardiging..
Echt? Bedoel ik kan het ook interpreteren dat jij het nu over de huizenmarktcrisis hebt ofzo maar dat zou toch ook nergens op slaan..? Zijn post was gewoon duidelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zo kwam het bij mij dus wel over. Dat hij het probeerde te rechtvaardigen bedoel ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |