abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:32:13 #101
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221091953
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:41 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik dacht dit ook altijd.

Maar mijn uiteindelijke conclusie is dat sommigen monsters met een ontzettend minderwaardigheidsgevoel zijn.

De macht is het gevolg.

Waarom ik dat denk? Omdat macht nooit genoeg is. Anders zouden deze monsters wel een keer stoppen.

Dus is er iets anders dat hen blijft voortdrijven. En imo is dat andere dus hun ontzettende minderwaardigheidsgevoel.

Misschien is het vergelijkbaar met dat syndroom dat sommige vrouwen hebben: dat ze, als ze naar zichzelf kijken, zichzelf altijd lelijk vinden, hoeveel plastische chirurgie ze ook hebben gedaan.

Machtswellustelingen kijken naar zichzelf en vinden zich altijd minderwaardig, hoeveel macht ze ook hebben vergaard.
Wat jij beschrijft komt overeen met mensen die door narcisme zijn gedreven. Maar je hebt ook sociopaten en psychopaten en die hebben niet per se deze drijfveer die je beschrijft, zeker psychopaten niet.

Desondanks verhelderende post.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 juni 2026 @ 21:34:02 #102
22592 crew  Ole
pi_221091981
In elk geval krijg ik een allergische reactie bij dit soort groepjes.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:40:46 #103
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221092078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Ole het volgende:
In elk geval krijg ik een allergische reactie bij dit soort groepjes.
Het aantal kettingen met kristallen, grote kristallen in het midden, kaarsen, wijde broeken met olifanten erop, tarotkaarten, cacaoceremonies, wierrook, essentiële olieën en gebruik van sterrenbeelden zal hoog zijn.

Naast de gebruikelijke cringe lingo.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 juni 2026 @ 21:41:36 #104
22592 crew  Ole
pi_221092090
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het aantal kettingen met kristallen, grote kristallen in het midden, kaarsen, wijde broeken met olifanten erop, tarotkaarten, cacaoceremonies en gebruik van sterrenbeelden zal hoog zijn.

Naast de gebruikelijke cringe lingo.
Oh my.. en biodanza ook nog vrees ik
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:44:08 #105
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221092150
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:41 schreef Ole het volgende:

[..]
Oh my.. en biodanza ook nog vrees ik
Die kan ook niet missen nee :D
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 21:45:58 #106
441859 crew  Lenny77
pi_221092198
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Vraag dat eens aan de slachtoffers. LUL!!! :( :r
Hij probeert maar een verklaring te vinden he? Hij doet dat niet zelf of spreekt het niet goed.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221092239
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hij probeert maar een verklaring te vinden he? Hij doet dat niet zelf of spreekt het niet goed.
Hij lult uit zijn nek. :{w
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:47:41 #108
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221092246
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:50 schreef Lenny77 het volgende:
Echt geen sokken of kleine iele ventjes.
Mentaal natuurlijk wel.
Als je je zo als voetveeg laat behandelen is het duidelijk wie de broek aan heeft thuis.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:48:23 #109
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221092259
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hij lult uit zijn nek. :{w
Doe eens rustig joh. Hij stelt gewoon een vraag.
pi_221092268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Vraag dat eens aan de slachtoffers. LUL!!! :( :r
Ik denk dat je het anders opvat dan hoe hij het zegt.. Hij bedoelt niet dat het seksueel plezier aan de slachtoffers geeft..
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:49:16 #111
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221092280
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:52 schreef incel het volgende:
Ik snap niet waarom het geen seksueel plezier zou zijn en puur om macht zou gaan? Is dat echt zo of bewezen want volgens mij gaat het meer om plezier of ontlading vooral. Mensen die echt niet aan hun trekken kunnen komen dat dit de enige mogelijkheid voor ze is.
Dat zou heel misschien opgaan als er geen hoeren zouden zijn.
Je kunt gewoon zonder condoom in een crackhoer knallen voor een paar tientjes.

Nee, verkrachting is meestal dominantie/macht misbruik.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 21:49:33 #112
441859 crew  Lenny77
pi_221092285
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hij lult uit zijn nek. :{w
Hij lult wel vaker uit zijn nek maar hier was het dat niet
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 21:50:11 #113
441859 crew  Lenny77
pi_221092295
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mentaal natuurlijk wel.
Als je je zo als voetveeg laat behandelen is het duidelijk wie de broek aan heeft thuis.
Nee nee dat waren mentaal ook geen sokken...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:52:29 #114
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221092347
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee nee dat waren mentaal ook geen sokken...
Waarom blijf je daar dan bij samen?
Dat is wat ik bedoel, als je je zo laat behandelen is dat een teken van zelfhaat of onzekerheid. Genoeg vrouwen die geen hete soep over je heen gooien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 21:54:42 #115
441859 crew  Lenny77
pi_221092381
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Waarom blijf je daar dan bij samen?
Dat is wat ik bedoel, als je je zo laat behandelen is dat een teken van zelfhaat of onzekerheid. Genoeg vrouwen die geen hete soep over je heen gooien.
Ik denk dat mannen langer bij een slechte partner blijven dan vrouwen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221092386
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:48 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik denk dat je het anders opvat dan hoe hij het zegt.. Hij bedoelt niet dat het seksueel plezier aan de slachtoffers geeft..
Nou, dan zijn we er toch? Hoe kan iemand plezier beleven als je iemand verkracht? Terwijl je slachtoffer het uitgilt van angst en pijn?
pi_221092405
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk dat mannen langer bij een slechte partner blijven dan vrouwen...
Ja okee, maar waarom dan?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 juni 2026 @ 21:57:00 #118
22592 crew  Ole
pi_221092406
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk dat mannen langer bij een slechte partner blijven dan vrouwen...
Ik denk dat het bij zowel vrouwen als mannen voorkomt. Hoe dan ook dat gebeurt. En achteraf snap je het niet.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221092500
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nou, dan zijn we er toch? Hoe kan iemand plezier beleven als je iemand verkracht? Terwijl je slachtoffer het uitgilt van angst en pijn?
Nee nu vat je het volgens mij verkeerd op wat ik zeg. Als de andere persoon je niks uitmaakt kan je zelf nog wel plezier halen uit van alles en nog wat.
pi_221092502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Doe eens rustig joh. Hij stelt gewoon een vraag.
Hij stelt geen vraag, hij gaat uit van de veronderstelling dat een verkrachter een zielige loser is (wat zeer waar is) en dat daarom deze sukkel het recht heeft of neemt om zijn piemel in het eerste beschikbare gat te douwen.
Want hij moet toch ergens heen met zijn kwakkie?
pi_221092514
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hij stelt geen vraag, hij gaat uit van de veronderstelling dat een verkrachter een zielige loser is (wat zeer waar is) en dat daarom deze sukkel het recht heeft of neemt om zijn piemel in het eerste beschikbare gat te douwen.
Want hij moet toch ergens heen met zijn kwakkie?
Dat is helemaal niet wat hij stelt van wat ik las.. Zoals Lenny aangaf hij probeerde een reden te geven. Geen rechtvaardiging..
pi_221092632
Ik vind het nogal wat om van een verkrachtingstopic te gaan naar een topic over hoerenlopers
pi_221092673
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:10 schreef Masberum het volgende:
Ik vind het nogal wat om van een verkrachtingstopic te gaan naar een topic over hoerenlopers
Zover ligt dat niet uit elkaar, ik denk dat er zonder prostitutie het aantal verkrachtingen zal toenemen

[ Bericht % gewijzigd door Droopie op 19-06-2026 23:02:27 ]
pi_221092688
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet wat hij stelt van wat ik las.. Zoals Lenny aangaf hij probeerde een reden te geven. Geen rechtvaardiging..
Zo kwam het bij mij dus wel over. Dat hij het probeerde te rechtvaardigen bedoel ik.
pi_221092734
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:13 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zo kwam het bij mij dus wel over. Dat hij het probeerde te rechtvaardigen bedoel ik.
Echt? Bedoel ik kan het ook interpreteren dat jij het nu over de huizenmarktcrisis hebt ofzo maar dat zou toch ook nergens op slaan..? Zijn post was gewoon duidelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')