abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220732639
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:51 schreef Droopie het volgende:

[..]
Er zijn overal groepen mensen die de meest bizarre fantasien hebben.

Maakt het allemaal niet minder erg.

Epstein, kindermisbruik, dieren, sadisme en ga nog maar heel veel verder... We weten allemaal dat het er is, maar misschien soms beter om met de handen over je horen lalalala te zingen.

Mochten we er iets tegen kunnen doen of tegen uitspreken als het er om gaat, tuurlijk.

Maar als je eenmaal gaat beginnen met graven of onderzoeken welke waanzin op het internet te vinden en hoe ziek de mens (m/v) van nature kan zijn, dat wil je niet weten.

Darkweb, nog zoiets, gewoon wegblijven denk ik dan :)
Yfke Sturm die kennelijk Epstein nog twee meisjes had beloofd bijvoorbeeld. Vrouwen zijn totaal niet vrij van schuld in die schimmige wereld van verkrachtingen en mishandeling.

Als je zoals CNN actief en eenzijdig op zoek gaat naar alles waar je alleen mannen mee kunt slaan. Dan vind je dat wel. Wat was het ook alweer. Volgens de sexstream websites zijn vrouwen de grootste groep zoekers naar sex over mishandeling van vrouwen.
pi_220744139
Ik neem m even hier mee naartoe @Academicus

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Astu.
Link voor verificatie staat onderaan.
[..]
https://www.asanet.org/wo(...)l-breakups/?hl=nl-NL
Dit gaat over wie vaker een scheiding in gang zet, dat is iets anders dan dat vrouwen altijd wat te mekkeren hebben in een relatie.

Sterker nog, de bron stelt zelfs dat in niet-huwelijksgebonden relaties mannen en vrouwen de kwaliteit van de relatie op gelijke waarde schatten.

Dus helaas, probeer het nog eens.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:19:50 #153
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220744164
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:16 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik neem m even hier mee naartoe @:academicus
[..]
Dit gaat over wie vaker een scheiding in gang zet, dat is iets anders dan dat vrouwen altijd wat te mekkeren hebben in een relatie.

Sterker nog, de bron stelt zelfs dat in niet-huwelijksgebonden relaties mannen en vrouwen de kwaliteit van de relatie op gelijke waarde schatten.

Dus helaas, probeer het nog eens.
Dan nog. Ken jij stellen waarbij de man de dominantie klager is? Ik weet niet beter dan dat miljoenen mannen wereldwijd gebukt gaan onder het aanhoudende gezeik van hun wijf. Ja mannen zijn soms wat stuurloos en doen dingen anders, maar het continu moeten aanhoren wat je allemaal niet goed doet lijkt me echt vreselijk.
Beati pauperes spiritu
pi_220744202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:19 schreef Academicus het volgende:

[..]
Dan nog. Ken jij stellen waarbij de man de dominantie klager is? Ik weet niet beter dan dat miljoenen mannen wereldwijd gebukt gaan onder het aanhoudende gezeik van hun wijf. Ja mannen zijn soms wat stuurloos en doen dingen anders, maar het continu moeten aanhoren wat je allemaal niet goed doet lijkt me echt vreselijk.
Je valt in herhaling met feitenvrije onzin.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:29:16 #155
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220744237
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:16 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik neem m even hier mee naartoe @:academicus
[..]
Iets met een kip en het ei.
pi_220744244
quote:

[..]
Ah je probeert het op een andere account nu. Maar het is wel duidelijk dat je geen relatie hebt hoor.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 16:33:37 #157
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220745014
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:29 schreef Questular het volgende:

[..]
Ah je probeert het op een andere account nu. Maar het is wel duidelijk dat je geen relatie hebt hoor.
ik heb ook geen relatie, zelfs geen hond, niemand wil mij :7 -O-
twee magere spinnen dat wel

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 08-05-2026 16:41:53 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220745742
quote:

[..]
Misschien kan iemand mij dit uitleggen, want ik snap dit niet.

Krijgen die mannen op het werk ook continue te horen wat ze allemaal fout doen, of is het daar na een keer voldoende?
Aanhoudend 'gezeik' van je werkgever lijkt me ook geen pretje, maar ik vermoed dat de mannen hier wel (beter) naar luisteren.

En voor degenen die vinden dat ik weer oftopic ga, het is mij nu te doen over het vermogen van mannen om te luisteren.
pi_220750406
quote:

[..]
Dus mannen zijn vaak zo dom om dat gedrag te pikken?

Joh, als jouw partner de hele dag klaagt, dan neem je toch snel afscheid van elkaar?
pi_220750418
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Krijgen die mannen op het werk ook continue te horen wat ze allemaal fout doen, of is het daar na een keer voldoende?
Aanhoudend 'gezeik' van je werkgever lijkt me ook geen pretje, maar ik vermoed dat de mannen hier wel (beter) naar luisteren.

En voor degenen die vinden dat ik weer oftopic ga, het is mij nu te doen over het vermogen van mannen om te luisteren.
Even voor de goede orde: dat er wordt geklaagd wil niet zeggen dat het terecht is. Laat staan dat je moet luisteren als in netjes je schikken.

In een normale relatie bespreek je zaken met elkaar zonder te klagen. Natuurlijk: een keer klagen kan best. Maar als je de hele tijd loopt te klagen, dan is dan niet echt zinvol communiceren.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 15:03:54 #161
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220750434
quote:

[..]
Jeetje wat een geklaag over vrouwen
pi_220750819
quote:

[..]

Er is nog een verschil tussen man doet iets fout en man doet iets wat niet helemaal naar smaak van mevrouw is
  maandag 11 mei 2026 @ 21:41:01 #163
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220768394
Amerikaans, ik weet het,
maar we hier soms ook die kant op ......

Bekijk deze YouTube-video
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220768618
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
Amerikaans, ik weet het,
maar we hier soms ook die kant op ......

Bekijk deze YouTube-video
Wel bizar hoe accuraat die septum ring theorie is, heb nog nooit een vrouw gezien met die piercing die niet helemaal knetter was
pi_220769555
quote:

[..]
Dat gedrag begint al heel vroeg.

twitter
  dinsdag 12 mei 2026 @ 06:03:34 #166
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220769602
quote:

[..]

Vrouwen luisteren ook naar werkgevers en allerlei wildvreemde mannen maar niet naar hun eigen man thuis
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220769964
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 06:03 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Vrouwen luisteren ook naar werkgevers en allerlei wildvreemde mannen maar niet naar hun eigen man thuis
:')
pi_220771833
quote:

[..]

Als je partner in jouw ogen continu alles fout doet zou je misschien eens moeten overwegen of jij niet het probleem bent, zeker als hij op zijn werk wel functioneert.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:35:04 #169
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220771891
quote:

[..]

een werkgever weet dat een werknemer geen kind is en met continu gezeur dan dondert ie lekker op
en dan is de werknemer pleitte

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 12-05-2026 14:01:11 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 12:36:53 #170
5428 crew  miss_sly
pi_220771892
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als je partner in jouw ogen continu alles fout doet zou je misschien eens moeten overwegen of jij niet het probleem bent, zeker als hij op zijn werk wel functioneert.
Van de andere kant: als je partner m/v constant loopt te zanikken, zou je misschien ook kunnen overwegen om er een punt achter te zetten. Blijven in een relatie waarin je ongelukkig bent en de ander alleen maar zeikt en weinig goeds teruggeeft, is ook een keuze, maar die heeft de consequentie dat het niet verandert.

Je kunt jezelf veranderen, je kunt je eigen situatie veranderen, maar je kunt een ander niet veranderen. En als dat na een aantal pogingen ook inderdaad niet gebeurt, lijkt het me verstandig om te vertrekken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220772160
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Van de andere kant: als je partner m/v constant loopt te zanikken, zou je misschien ook kunnen overwegen om er een punt achter te zetten. Blijven in een relatie waarin je ongelukkig bent en de ander alleen maar zeikt en weinig goeds teruggeeft, is ook een keuze, maar die heeft de consequentie dat het niet verandert.

Je kunt jezelf veranderen, je kunt je eigen situatie veranderen, maar je kunt een ander niet veranderen. En als dat na een aantal pogingen ook inderdaad niet gebeurt, lijkt het me verstandig om te vertrekken.
Makkelijk lullen.
blablablabla
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:40:27 #172
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220772442
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Typisch westers hedonistsich gedachtegoed, je voelt je sip en dan dump je maar je partner met kids kan mij rotten wat er met ze gebeurd

je bent verdrietig en dan zet je maar een eind aan je leven door je op te hangen in de woonkamer alvorens de kids binnen komen

Geen wonder dat het hier hard onderuit gaat
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 13:44:11 #173
5428 crew  miss_sly
pi_220772465
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:40 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Typisch westers hedonistsich gedachtegoed, je voelt je sip en dan dump je maar je partner met kids kan mij rotten wat er met ze gebeurd

je bent verdrietig en dan zet je maar een eind aan je leven door je op te hangen in de woonkamer alvorens de kids binnen komen

Begrijpend lezen en normaal reageren zijn een uitdaging voor je. Succes daarmee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220772573
quote:

[..]

Whut
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220772822
quote:

[..]

Jij komt heel erg kwaad en verdrietig over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')