Mijn opmerking ging helemaal niet over seks.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat heel veel getrouwde mannen al blij zijn als ze er überhaupt even op mogen kruipen (om het heel oneerbiedig te zeggen) dus waarom zou je je druk maken om orale seks geven?
Vrouwelijke seksualiteit is natuurlijk eeuwenlang onderdrukt. Het is niet dat de meeste vrouwen er vrijuit over praten. Het hangt ook heel sterk samen met hun emotionele gestel, hoe ze in de relatie zitten en vooral naar jou kijken.
Maar een gedeelte boeit het ook gewoon geen zak, vrouwen kunnen hun seksualiteit parkeren als de omstandigheden niet juist zijn.
Bij mannen is die drive altijd aanwezig. De natuur is wat dat betreft ook niet helemaal eerlijk en logisch naar 2026-standaarden met hoe mannen en vrouwen gewired zijn.
De hoeveelheid testosteron in onze lichamen had best iets meer verdeeld mogen worden, hadden we een betere wereld gehad.
En de (peri)menopauze dan? Lijkt me best lastig als je partner er op een gegeven moment gewoon totaal behoefte meer aan heeft door leeftijd, hormonen of kinderen.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:04 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Estradiol in vrouwen op leeftijd daalt. En dan blijft er meer testosteron in de lichaam over. En de zin in seks schijnt dan te stijgen tussen 40 en 50 jaar oud.
Debby heeft ook een wekelijkse podcast waarin allerlei vrouwen aan het woord komen die hun traumatische ervaringen met mannen delen. Best vermakelijk, laatst een vrouw wiens kerel die er een compleet dubbelleven op na hield inclusief hoeren en snoeren en soa's.quote:
Hahaha heel erg grappig.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Debby heeft ook een wekelijkse podcast waarin allerlei vrouwen aan het woord komen die hun traumatische ervaringen met mannen delen. Best vermakelijk, laatst een vrouw wiens kerel die er een compleet dubbelleven op na hield inclusief hoeren en snoeren en soa's.
Maar zo had je dat niet geschrevenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:04 schreef alternatif het volgende:
Post verwijderd omdat ik Bonnie Blue een mooie vrouw vind. Zeg me dat je jarlours bent zonder te zeggen dat je jarlours bent.
quote:Op maandag 25 mei 2026 20:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha heel erg grappig.
Kan me wel voorstellen dat het traumatisch is als je daar achter komt bij je partner.
Jij niet?
In je vorige post zei je iets compleet anders over seks, maar ik zie dat je inmiddels weer in je vertrouwde pleasemodus geschoten bent.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn opmerking ging helemaal niet over seks.
Vwb mannen en vrouwen: in ruwe gemiddelden gesproken zijn er wel verschillen en dat maakt dat seks een barometer kan zijn van de relatie en dat vrouwen ook na verloop van tijd interesse verliezen in hun partner (nou denk ik dat mannen dat ook hebben, maar dat zich dat toch wat anders uit in de praktijk).
Hoe dan ook: ik heb nog nooit een vrouw meegemaakt met een laag libido en het idee van libido is ook bepaald geen bewezen feit.
Wel hoor ik veel vrouwen klagen over seks. Dat het eentonig is, man al klaar als zij nog opgewarmd moeten worden, enz.
Maar vaak blijkt ook dat ze daar heel onhandig (of niet!) over communiceren. En dan ligt het wat mij betreft niet alleen aan de man.
Ook al vraag ik mij af hoe je niet kan merken als jouw partner niet geil wordt van de seks en het een moetje is geworden.
Of: ze merken het wel, maar gaan gewoon door. Ja, als je er zo in staat…
Ik hou het liever bij wijn, jij duidelijk bij azijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Grappig om naar te luisteren, neem nog een glaasje azijn.
Als echte man naar zo een podcasts luisterenquote:Op maandag 25 mei 2026 20:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Debby heeft ook een wekelijkse podcast waarin allerlei vrouwen aan het woord komen die hun traumatische ervaringen met mannen delen. Best vermakelijk, laatst een vrouw wiens kerel die er een compleet dubbelleven op na hield inclusief hoeren en snoeren en soa's.
kthxbyequote:Op maandag 25 mei 2026 20:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar zo had je dat niet geschreven![]()
En nee ik ben niet jaloers op een vrouw die online alles zegt wat een man wil horen om flink geld te verdienen![]()
'Jullie' zijn haar melkkoeitjes. Maar ok, waarschijnlijk vinden jullie dat niet erg.
Jullie tussen haakjes omdat ik weet dat niet elke man zo denkt.
Daar heb je een punt. Echte mannen en luisteren gaan vaak niet samen.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Als echte man naar zo een podcasts luisteren
quote:Op maandag 25 mei 2026 21:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Als echte man naar zo een podcasts luisteren
Je wordt vanzelf selectief als je de hele dag gezeik moet aanhoren.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:55 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Echte mannen en luisteren gaan vaak niet samen.
In mijn vorige post schreef ik zoals gezegd helemaal niets over seks, dus misschien moet je eens leren lezen.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
In je vorige post zei je iets compleet anders over seks, maar ik zie dat je inmiddels weer in je vertrouwde pleasemodus geschoten bent.
Het zou je sieren als je je ware gezicht eens liet zien want dit is doodvermoeiend.
Is vissen geen optie? Of luister je naar Debbie om je te ergeren?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf selectief als je de hele dag gezeik moet aanhoren.
Eens, dan doe je inderdaad iets niet goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:45 schreef Elan het volgende:
Mannen worden op jonge leeftijd al geïndoctrineerd met het gelul van Happy wife, happy life. Als je vrouw de hele dag loopt te schreeuwen zal je wel iets niet goed doen tenslotte.
Dit was jouw post waar ik op reageerde:quote:Op maandag 25 mei 2026 22:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In mijn vorige post schreef ik zoals gezegd helemaal niets over seks, dus misschien moet je eens leren lezen.
Weet niet of je in de tussentijd aan het dementeren bent geraakt maar het gaat echt letterlijk over seks.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon aantoonbaar onwaar dat 99% van de mannen geen fuck doen als het gaat om huishouden/zorg.
En als je man in bed er niets van bakt dan komt dat toch ook niet uit de lucht vallen lijkt mij. Waarom ben je dan godsnaam een relatie met hem begonnen?
Seks is toch iets wat je samen doet?
Het is gewoon lachwekkend om eerst gepikeerd te reageren op een post dat het aan de vrouwen ligt om vervolgens alle schuld naar mannen te schuiven?
Dat is niet echt mijn vorige post, of wel?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit was jouw post waar ik op reageerde:
[..]
Weet niet of je in de tussentijd aan het dementeren bent geraakt maar het gaat echt letterlijk over seks.
Ik had haar ook veel ouder ingeschat, maar mij lijkt haar mannenhaat toch echt een groter probleem dan haar uiterlijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 23:07 schreef Cockwhale het volgende:
In de video is Debby aanzienlijk minder aantrekkelijk dan op de foto, ofwel ze lijkt in het echt wel 15 jaar ouder. Wellicht dat mannen daarom op haar afknappen.
Dat was letterlijk de post waar ik op reageerde. En ja seksualiteit en met name polariteit is uiteindelijk heel belangrijk, wat is het punt anders van een relatie? Zoek een huisgenoot of blog alleen, veel minder gezeik als seks er toch niet toe doet.quote:Op maandag 25 mei 2026 23:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn vorige post, of wel?
Maar goed, wat hier staat, staat dan weer niet haaks op wat ik schreef. Dus je bent weer lekker aan het trollen.
Sowieso mis je dat mijn opmerking ook niet draaide om seks (kennelijk sla je nogal aan op dat woord), maar om het steeds maar bij de andere sekse de schuld neerleggen en niet in de spiegel kijken.
Ze heeft iets met een (ex) prof voetballer die niks te vertellen heeft thuis. Maar ze lijkt inderdaad wel 50+, zal ook door die bril kunnen komen.quote:Op maandag 25 mei 2026 23:07 schreef Cockwhale het volgende:
In de video is Debby aanzienlijk minder aantrekkelijk dan op de foto, ofwel ze lijkt in het echt wel 15 jaar ouder. Wellicht dat mannen daarom op haar afknappen.
Liever oppervlakkig dan een door mama getraumatiseerd zieltjequote:Op maandag 25 mei 2026 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je weet niet eens waar het over gaat. Oppervlakkig zieltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |