Had ze 40-45 er ook niet bij moeten zetten, fok-klassiekerquote:Op donderdag 30 april 2026 20:31 schreef borisz het volgende:
Qua Jeans valt het nog wel mee al heb ik denk ik in totaal 10-12 broeken voor dagelijks gebruik (helft jeans en exclusief wandel, jogging en pakbroeken). Qua bovenkleding kan ik rustig twee maanden iedere dag wat anders aan...![]()
Afijn heb veel te veel.
Toch te hoog ingezet in de poll
58kg is voor mij wel langer dan 12 jaarquote:Op donderdag 30 april 2026 20:47 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Vind ik ook!
En het zijn ook wel alle broeken die ik sinds mn 19e gekocht heb, en in die periode heb ik tussen de 52 en 69 kilo gewogen. Dus dat is ook wel een vrij brede range.
Ook meteen antwoord op jou dus @:derLudolf. Redelijk dus. Al moet ik zeggen dat 52 wel echt in het begin daarvan was, in de afgelopen 10-12 jaar ben ik denk ik tussen 58-69 geweest en héél kort iets onder de 58.
Bij spijkerbroeken is de maat toch in inch. Zowel broeksband als lengte.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:50 schreef Goitske het volgende:
Dames kleding is gewoon ruk qua maat voering.
Ik heb kleding van L tot 4xl ongeveer liggen omdat er maar gewoon een label ingeplakt wordt.
Spijkerbroeken spannen echt wel de kroon ik heb dames maat 44 tm 50 liggen en ik pas ze allemaal 🤦🏼♀️
En dan zwijg ik nog over de maat van je broekzak... Mijn zoon zei laatst zelfs waarom past daar amper wat in!
Als dat een week eerder was ingegaan had ie onder de ¤2 gezeten maar diesel is in ongeveer een week van ¤2,10 naar ¤2,22 gegaan. Kut Trumpquote:Op donderdag 30 april 2026 21:03 schreef z80 het volgende:
Nog 3 uur wachten. Dan gaat de brandstofprijs hier met 17 cent omlaag.
Ja, bij mannen werkt dat zo. In theorie bij dames ook. En in theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde.quote:Op donderdag 30 april 2026 21:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij spijkerbroeken is de maat toch in inch. Zowel broeksband als lengte.
Ik heb al jaren 32/32. Lekker makkelijk. Naar het rack lopen indien een model dat ik reeds heb, het gewenste aantal kopen. Bij een nieuw model 1 passen voor de zekerheid en vervolgens een aantal kopen.
Aan spijkerbroeken voor dagelijks gebruik, dus zonder gaten en scheuren, een stuk of 6. Na inkopen/vervanging een paar meer.
Vrouwen kleding is vaak niet in inch maar dames maten. En dat kan per merk verschillen hoe dat valt en soms zelfs binnen een merk per model wisselen.quote:Op donderdag 30 april 2026 21:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij spijkerbroeken is de maat toch in inch. Zowel broeksband als lengte.
Ik heb al jaren 32/32. Lekker makkelijk. Naar het rack lopen indien een model dat ik reeds heb, het gewenste aantal kopen. Bij een nieuw model 1 passen voor de zekerheid en vervolgens een aantal kopen.
Aan spijkerbroeken voor dagelijks gebruik, dus zonder gaten en scheuren, een stuk of 6. Na inkopen/vervanging een paar meer.
Je bent ook wel iets langer dan 1m58, denk ik zoquote:Op donderdag 30 april 2026 21:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
58kg is voor mij wel langer dan 12 jaar
Ik twijfel nog even welke smiley te gebruiken mbt je laatste opmerking... Voorlopig maar even op veilig met eenquote:Op donderdag 30 april 2026 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Recent nieuwe werk uniformen gekregen. Er werd dringend aangeraden ze vooraf te passen. Goed advies!
Zomerjas: XL
Winterjas: XXXL
Werkjasje: L![]()
En het past allemaal netjes![]()
Volgende project: dirndl passen. Niet werk gerelateerd.
Ukkiequote:Op donderdag 30 april 2026 21:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Je bent ook wel iets langer dan 1m58, denk ik zo
Dan moet je wel in het rood 💃💃quote:Op donderdag 30 april 2026 22:02 schreef flipsen het volgende:
Vanavond naar The Devil Wears Prada 2, ben benieuwd! Ze zullen weinig spijkerbroeken dragen gok ik
Dit doet tochquote:Op donderdag 30 april 2026 21:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Je bent ook wel iets langer dan 1m58, denk ik zo
Voor zover ik weet welquote:Op vrijdag 1 mei 2026 05:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit doet toch![]()
bij mij.
Zo klein.
Alles doet het wel?
Waar heb je ze gekocht? Ik kocht mijn huidige daadwerkelijk in gebruik broeken bij de Lidlquote:Op vrijdag 1 mei 2026 07:15 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb net weer geïnvesteerd in vier goede (dure) spijkerbroeken (1 wijde, 2 flaired en een straight fit). Hiervoor had ik, nadat ik alle skinny's had weggedaan twee flaired, waarvan er eentje eigenlijk niet lekker zat en de andere compleet afgedragen.
Ik ben blij dat het skinny-tijdperk voorbij is, want iets vinden wat echt van onder tot boven skinny is, is een enorme klus. De wereld is ingericht op mensen met (stevige) kuiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |