abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 20:47:52 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220685646
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:31 schreef borisz het volgende:
Qua Jeans valt het nog wel mee al heb ik denk ik in totaal 10-12 broeken voor dagelijks gebruik (helft jeans en exclusief wandel, jogging en pakbroeken). Qua bovenkleding kan ik rustig twee maanden iedere dag wat anders aan... :s)

Afijn heb veel te veel. :+

Toch te hoog ingezet in de poll :P
Had ze 40-45 er ook niet bij moeten zetten, fok-klassieker
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220685662
Dames kleding is gewoon ruk qua maat voering.

Ik heb kleding van L tot 4xl ongeveer liggen omdat er maar gewoon een label ingeplakt wordt.
Spijkerbroeken spannen echt wel de kroon ik heb dames maat 44 tm 50 liggen en ik pas ze allemaal 🤦🏼‍♀️

En dan zwijg ik nog over de maat van je broekzak... Mijn zoon zei laatst zelfs waarom past daar amper wat in!
pi_220685698
Ik verzamel momenteel sjieke herenspijkerbroeken, al koop ik ze goedkoop via Vinted.
Die zijn 100% katoen, tot nu toe staan alle modellen mij goed. De eerste die ik kreeg was een afdankertje van liefste, maar een maatje kleiner staat mij beter.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 21:00:25 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220685739
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:47 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Vind ik ook!

En het zijn ook wel alle broeken die ik sinds mn 19e gekocht heb, en in die periode heb ik tussen de 52 en 69 kilo gewogen. Dus dat is ook wel een vrij brede range.

Ook meteen antwoord op jou dus @:derLudolf :D . Redelijk dus. Al moet ik zeggen dat 52 wel echt in het begin daarvan was, in de afgelopen 10-12 jaar ben ik denk ik tussen 58-69 geweest en héél kort iets onder de 58.
58kg is voor mij wel langer dan 12 jaar :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 30 april 2026 @ 21:01:04 #30
63722 z80
I fink you freaky
pi_220685743
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:50 schreef Goitske het volgende:
Dames kleding is gewoon ruk qua maat voering.

Ik heb kleding van L tot 4xl ongeveer liggen omdat er maar gewoon een label ingeplakt wordt.
Spijkerbroeken spannen echt wel de kroon ik heb dames maat 44 tm 50 liggen en ik pas ze allemaal 🤦🏼‍♀️

En dan zwijg ik nog over de maat van je broekzak... Mijn zoon zei laatst zelfs waarom past daar amper wat in!
Bij spijkerbroeken is de maat toch in inch. Zowel broeksband als lengte.
Ik heb al jaren 32/32. Lekker makkelijk. Naar het rack lopen indien een model dat ik reeds heb, het gewenste aantal kopen. Bij een nieuw model 1 passen voor de zekerheid en vervolgens een aantal kopen.
Aan spijkerbroeken voor dagelijks gebruik, dus zonder gaten en scheuren, een stuk of 6. Na inkopen/vervanging een paar meer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 30 april 2026 @ 21:03:01 #31
63722 z80
I fink you freaky
pi_220685755
Nog 3 uur wachten. Dan gaat de brandstofprijs hier met 17 cent omlaag.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 21:06:36 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220685770
Meeste tegels er af, wat een ruk werk. Maar wel masker op, want oude tegellijm zit vast beetje asbest in.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 21:08:13 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220685783
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:03 schreef z80 het volgende:
Nog 3 uur wachten. Dan gaat de brandstofprijs hier met 17 cent omlaag.
Als dat een week eerder was ingegaan had ie onder de ¤2 gezeten maar diesel is in ongeveer een week van ¤2,10 naar ¤2,22 gegaan. Kut Trump
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220685856
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:01 schreef z80 het volgende:

[..]
Bij spijkerbroeken is de maat toch in inch. Zowel broeksband als lengte.
Ik heb al jaren 32/32. Lekker makkelijk. Naar het rack lopen indien een model dat ik reeds heb, het gewenste aantal kopen. Bij een nieuw model 1 passen voor de zekerheid en vervolgens een aantal kopen.
Aan spijkerbroeken voor dagelijks gebruik, dus zonder gaten en scheuren, een stuk of 6. Na inkopen/vervanging een paar meer.
Ja, bij mannen werkt dat zo. In theorie bij dames ook. En in theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde.
pi_220685918
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:01 schreef z80 het volgende:

[..]
Bij spijkerbroeken is de maat toch in inch. Zowel broeksband als lengte.
Ik heb al jaren 32/32. Lekker makkelijk. Naar het rack lopen indien een model dat ik reeds heb, het gewenste aantal kopen. Bij een nieuw model 1 passen voor de zekerheid en vervolgens een aantal kopen.
Aan spijkerbroeken voor dagelijks gebruik, dus zonder gaten en scheuren, een stuk of 6. Na inkopen/vervanging een paar meer.
Vrouwen kleding is vaak niet in inch maar dames maten. En dat kan per merk verschillen hoe dat valt en soms zelfs binnen een merk per model wisselen.

Ik heb dus echt van 1 merk maat 44 46 48 en 50 liggen. Ik word er gek van aangezien ik vaak online koop en een binnenbeen lengte van 80/81 cm moet hebben. Alleen vaak hebben broeken een binnenbeen lengte ergens tussen de 70 en 76 cm dus net hoog water.
pi_220686011
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]
58kg is voor mij wel langer dan 12 jaar :+
Je bent ook wel iets langer dan 1m58, denk ik zo :+
pi_220686020
Recent nieuwe werk uniformen gekregen. Er werd dringend aangeraden ze vooraf te passen. Goed advies!

Zomerjas: XL
Winterjas: XXXL :o
Werkjasje: L B-)

En het past allemaal netjes :')

Volgende project: dirndl passen. Niet werk gerelateerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 30-04-2026 21:43:51 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 30 april 2026 @ 21:53:54 #38
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220686134
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Recent nieuwe werk uniformen gekregen. Er werd dringend aangeraden ze vooraf te passen. Goed advies!

Zomerjas: XL
Winterjas: XXXL :o
Werkjasje: L B-)

En het past allemaal netjes :')

Volgende project: dirndl passen. Niet werk gerelateerd.
Ik twijfel nog even welke smiley te gebruiken mbt je laatste opmerking... Voorlopig maar even op veilig met een B:)B
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 30 april 2026 @ 22:02:57 #39
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220686216
Vanavond naar The Devil Wears Prada 2, ben benieuwd! Ze zullen weinig spijkerbroeken dragen gok ik :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220686263
Nul spijkerbroeken meer *O* ondingen (vind ik)

Mijn hemel zoveel broeken @vlindertj89 Net even geteld, 23 waarvan er snel 4-5 weggegooid gaan worden want pijnlijk) 2 gekocht en de rest zelf gemaakt. Echt ook nooit zoveel broeken gehad.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 22:15:32 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220686310
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:37 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Je bent ook wel iets langer dan 1m58, denk ik zo :+
Ukkie :P
Goed gedacht, ik ben 41,5cm langer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220686860
quote:
80s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:02 schreef flipsen het volgende:
Vanavond naar The Devil Wears Prada 2, ben benieuwd! Ze zullen weinig spijkerbroeken dragen gok ik :P
Dan moet je wel in het rood 💃💃
pi_220686873
Ik heb dat ook vaak, broeken net ff te kort, want kennelijk lange benen.

Al jaren pas ik in 44/46 dus geen stapels kleren in verschillende maten.

En als ik het niet meer draag vanwege miskoop, vlekken, kapot of mwoah, wordt het huisbroek of vuilnisbak.

Morgen wel ff langs zo'n kledingbak voor nog een stapeltje kleding van mezelf dat nog een ronde kan, en van g die in de afgelopen 2 jaar 19k is afgevallen.
Dus te groot gekochte kleding of miskopen maar nog prima of nieuw.
pi_220686972
Drie lange broeken winter visgraat motief, 3 voor herfst/voorjaar effen.
Allen zijn zò lang, dat er een omslag ingemaakt kan worden.
Valt mooier imho. Model Mia van Miss Etam. O+
En een stuk of vijf katoenen dunne zomerbroeken met motief. Eén spijkerbroek, die ik nu draag.
Veel shirts oud en nieuwer. Lekker ruim en zelfs 5 stuks zelfde model in andere kleuren😎 van de hema en blijven goed in de was ook.
Bij de verhuizing flink geruimd.

Jammer, dat een aantal blazers té klein zijn. 😢 toch hangen ze er nog even.
Kunnen wij op een meet niet een kledingruil doen?
Vinted heb ik geen zin om mij in te verdiepen.
pi_220687356
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:37 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Je bent ook wel iets langer dan 1m58, denk ik zo :+
Dit doet toch :o :o bij mij.
Zo klein.
Alles doet het wel?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220687381
Volgens buienradar kunnen de zomerbroeken nog even in de kast blijven: we zitten nu op 11 graden (gevoel 7) en om 13 uur is dat gedaald naar 7 graden (gevoel 3) _O-

Ik ga het er toch maar op wagen met mijn zomerjas :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220687488
Ik heb net weer geïnvesteerd in vier goede (dure }:| ) spijkerbroeken (1 wijde, 2 flaired en een straight fit). Hiervoor had ik, nadat ik alle skinny's had weggedaan twee flaired, waarvan er eentje eigenlijk niet lekker zat en de andere compleet afgedragen.

Ik ben blij dat het skinny-tijdperk voorbij is, want iets vinden wat echt van onder tot boven skinny is, is een enorme klus. De wereld is ingericht op mensen met (stevige) kuiten ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220687507
Ik ben 1m53 en broekspijpen te lang }:|
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220687586
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 05:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit doet toch :o :o bij mij.
Zo klein.
Alles doet het wel?
Voor zover ik weet wel :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 07:15 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb net weer geïnvesteerd in vier goede (dure }:| ) spijkerbroeken (1 wijde, 2 flaired en een straight fit). Hiervoor had ik, nadat ik alle skinny's had weggedaan twee flaired, waarvan er eentje eigenlijk niet lekker zat en de andere compleet afgedragen.

Ik ben blij dat het skinny-tijdperk voorbij is, want iets vinden wat echt van onder tot boven skinny is, is een enorme klus. De wereld is ingericht op mensen met (stevige) kuiten ;(
Waar heb je ze gekocht? Ik kocht mijn huidige daadwerkelijk in gebruik broeken bij de Lidl :D en hoewel opzich zeer tevreden (ze mogen in de droger!!) wil ik dus wel ander model, maar de laatste keer voor deze broeken dat ik dingen kocht was tig jaar geleden en bij h&m. Dus geen idee waar te zijn.

Zo, gisteren op de valreep toch maar mijn belastingaangifte verstuurd :'( . En vanochtend overgestapt met autoverzekering. Ipv ¤795 ga ik nu ¤605 betalen *O* voor wa beperkt casco, inzittendenverzekering en rechtsbijstand verkeer. Dat is makkelijk bespaard.

@gcjoel thuis vandaag? Was het nog gelukt met de zonnedimmer?
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 08:30:31 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220687664
Oh ja belasting, nog niets gehoord van m'n belastingmannetje. Twee weken terug gebeld, komt goed, ga ik deze week doen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')